PS5 PS4 Trophy Platinum Club

1L92133e.png


Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy
Platinum #7

Laat die nieuwe collectie maar komen :D
 
1Ldbf0a6.png

Just Cause 3 platinum. Eens werk van gemaakt, weer een ultra rare plat erbij. Denk ik nog weinig games ga platten die niet echt ultra rare zijn of uitzonderlijk openworld games of hangt ervanaf hoe grindy ze zijn. Games 3 keer herspelen zie ik dan weer minder zitten.. En liever wat meer uitdagende games platten niet al de easy peasy games. Ook mijn backlog keer wat uitkuisen.. Nuja ga ook geen games meer platten die mij minder bevallen dus ja..
 
Well that sure escalated quickly.

Van impulse buy naar plat :laugh:
De plat is op zich niet zeer moeilijk, tis gewoon soms frustrerend als het keer mis gaat en ge 20 min moet herdoen, of als iets gewoon niet lukt.
Het spel had wel een update kunnen krijgen om sneller en makkelijker levels te herspelen, nu moet je altijd 30sec hetzelfde introke door skippen.
Een restart of snellere replay functie had wel wat frustratie kunnen minderen, ipv telkens terug naar main menu, select lvl, X spammen om sneller te proberen starten xD
 
Hmmm auto pop platinums... snap het echt niet dat iemand het op zijn profiel wilt.
Dacht dat profielen vol visual novels/indies van 30 min en dubbele regio plats we het ergste gezien hadden. 😅
 
Hmmm auto pop platinums... snap het echt niet dat iemand het op zijn profiel wilt.
Dacht dat profielen vol visual novels/indies van 30 min en dubbele regio plats we het ergste gezien hadden. 😅
Wat maakt dat nu uit ? iedereen doet toch waar hij zich het gelukkigst bij voelt. 90% van mijn games zijn niet afgewerkt en ja heb ook heel wat easy platinums :unsure:
 
Wat maakt dat nu uit ? iedereen doet toch waar hij zich het gelukkigst bij voelt. 90% van mijn games zijn niet afgewerkt en ja heb ook heel wat easy platinums :unsure:
Ik heb niet gezegd dat het niet mag eh. Gewoon dat ik het niet snap 😉 ik spreek zelf niet over afgewerkte games, iedereen doet inderdaad wat hij wil. Ik snap gewoon de appeal niet van game saves te uploaden naar next gen voor een copy paste platinum te krijgen. Net zoals ik de appeal niet snap van al die 15 min platinums, waarvan je me niet kan wijsmaken dat iemand die games echt super leuk vind xD

Maar inderdaad, iedereen doet wat hij wilt, zeker en vast, ik zeg alleen dat ik het niet snap waarom.. :p
 
Ik heb niet gezegd dat het niet mag eh. Gewoon dat ik het niet snap 😉 ik spreek zelf niet over afgewerkte games, iedereen doet inderdaad wat hij wil. Ik snap gewoon de appeal niet van game saves te uploaden naar next gen voor een copy paste platinum te krijgen. Net zoals ik de appeal niet snap van al die 15 min platinums, waarvan je me niet kan wijsmaken dat iemand die games echt super leuk vind xD

Maar inderdaad, iedereen doet wat hij wilt, zeker en vast, ik zeg alleen dat ik het niet snap waarom.. :p
Pas op, sommige easy platinum games zijn echt wel plezant, zoals Sir Lovelot. Nu goed, deze haal je nu wel niet op een half uur maar is wel erg gemakkelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck
Pas op, sommige easy platinum games zijn echt wel plezant, zoals Sir Lovelot. Nu goed, deze haal je nu wel niet op een half uur maar is wel erg gemakkelijk.
Er zijn inderdaad zeer goeie kortere games ofc, ik heb dat ook al gespeeld bv:

- Blackwood Crossing
- Coffee Talk
- Oxenfree
- Gris
- Rime
- Undertale
- Sparklite
- ...

Is niks mis mee, ik heb het meer over die 15 min games die 5 regio versies hebben en je op 2 uur tijd alle 5 platinum op haalt.
Dat zijn de games waarvan ik denk OOF, waarom wilt ge u daar zelf mee bezig houden IPV 2 uur een leuk spel te spelen.
 
Terug
Bovenaan