PS5 PS4 Trophy Platinum Club

Geen R&C deze keer, het spijt me...

1L954d81.png


#65 - MARVEL'S SPIDER-MAN: MILES MORALES (PS5)

Aangename game, vond hem beter dan de eerste, mede door dat hij korter was en minde side fillers had.
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk is het bij de ps5 upgrade van greedfall ook zo
Ja idd :D . Maar is ook wel een game die ik nog eens opnieuw zou willen spelen, net zoals A Plague Tale, dus misschien dat ik de platinums wel op een normale manier zal behalen
 
Heb spijt dat ik deze niet geclaimed heb via PS+
Ik vond het echt een goed spel. Heb er een kleine 30u over gedaan, me bijna niet verveeld (af en toe was het wat grinden om materialen te verzamelen). Er zijn wel wat ruwe kantjes aan, je ziet dat het een kleiner indie-spel is, maar dat gaf het wat meer charme. En het was eens iets helemaal anders dan ik normaal speel.

Langs de andere kant, ik geloof dat @ZeroGeass1 er totaal niks aan vond, dus volgens hem zou je niet veel missen :p
 
Ik vond het echt een goed spel. Heb er een kleine 30u over gedaan, me bijna niet verveeld (af en toe was het wat grinden om materialen te verzamelen). Er zijn wel wat ruwe kantjes aan, je ziet dat het een kleiner indie-spel is, maar dat gaf het wat meer charme. En het was eens iets helemaal anders dan ik normaal speel.

Langs de andere kant, ik geloof dat @ZeroGeass1 er totaal niks aan vond, dus volgens hem zou je niet veel missen :p
Nee idd, het enigste wat je mist zijn twee snelle platinums 😛
 
#115 Sleeping Dogs: Definitive Edition - Spijtig zal er wellicht nooit een vervolg komen "GTA style met goeie combat "

1L8b7cc3.png


#116 Subnautica - Vol goeie 'moed' aan begonnen maar na enkele uurtjes in het water toch den Dev mode gebruikt😋 thx @ZeroGeass1 voor den vid enkel pag terug

1L8177cf.png


#117 Watch Dogs: Legion - Knap hoe ze Londen hebben neergezet ,heb de eerste 10u den toerist uitgehangen vooraleer te starten aan de missies.

1Lc09d00.png
 
Terug
Bovenaan