Transferthread 2026-2027 (Buitenland)

Dan eerder een aankoop van vorig jaar en het bestuur en niet de keuze van Alonso?….
Mogelijks, maar Welbeck is toch gewoon raar en ga je bij elke trainer weer veranderen van spelers? Meestal is in het bestuur toch iemand verantwoordelijk voor transfers lijkt me.

Mogelijks, maar Welbeck is toch gewoon raar en ga je bij elke trainer weer veranderen van spelers? Meestal is in het bestuur toch iemand verantwoordelijk voor transfers lijkt me.
Geen idee, op onze reddit pagina snappen ze het niet en zouden eerder Emegha een kans geven

Emegha lijkt me wel een etter. Van die andere 2 snap ik geen hol. OF Alonso is een mol en is ons intern (nog meer) aant kapotmaken in opdracht van de scousers🫣😅🤣

Jonathan Dubasin voor 4 miljoen naar Osasuna. Een Belg waar velen nog nooit van gehoord zullen hebben, maar die toch al een paar seizoenen goed presteert in Segunda. Benieuwd of hij het in Primera kan waarmaken.

Zelfde geldt voor Lucas Noubi komend seizoen. Heeft toch wel wat potentieel om het uiteindelijk ook tot de Duivels te schoppen, zeker als ik vergelijk met wat we nu hadden op het WK.

Terug
Bovenaan