Transferthread 2026 - 2027 (Binnenland)

Meunier was een topspeler omwille van zijn offensieve kwaliteiten, verdedigend was hij ook in zijn hoogdagen nooit top. Om hem dan als CV te gebruiken ... Ik zou het niet doen, zelfs niet als Anderlecht.
Of wij het zouden doen is een ander paar mouwen dan of een Belgische club op de dool het zou doen. Ik heb al veel gekkere redeneringen gezien. :unsure:

Lijkt me toch ook veel geld als je zijn stats ziet

Lijkt me toch ook veel geld als je zijn stats ziet
Als je zo'n bedragen ziet passeren van Anderlecht zijnde mag je er vanuit gaan dat het gewoon wat makelaarspraat is om interesse/prijs op te drijven.

Een zekere Relebohile Mofokeng binnengehaald, van de Orlando Pirates.
Was met Zuid-Afrika op de wereldbeker. Volgens Hugo Broos moet hij nog zeker 6m in de fitness om sterker te worden :ROFLMAO:

Een zekere Relebohile Mofokeng binnengehaald, van de Orlando Pirates.
Was met Zuid-Afrika op de wereldbeker. Volgens Hugo Broos moet hij nog zeker 6m in de fitness om sterker te worden :ROFLMAO:
In De Zuid-Afrikaanse pers wordt dit beschreven als: big money exit to Europe, met dan veel respect over Union. Zou zo een 3M EUR zijn
Is 21, heeft potentieel en was echt wel goed op het WK (beetje een eenoog in het land van de blinden) maar union kan daar iets van maken
Enfin, nog meer sympathie voor union dus !

ondertussen 40.000 zuid afrikaanse volgers erbij op de socials. iedere scheet zal nu becommentarieerd worden door zuid afrikanen lol.

U18, denk niet dat Braspenning en Naert al voor Club NXT hebben gespeeld afgelopen seizoen. Ook de reden waarom ze naar ons komen denk ik, jaartje ervaring draaien bij de U23 in 1e Nationale en dan hopelijk stilaan aansluiten bij de grote jongens. Minder grote drempel, veel doorstroming (laatste jaren alleen al Schingtienne, Patris, Keita, George, Opoku, dit jaar waarschijnlijk minstens Souanga en Murru en mogelijk nog een paar andere jongens) en een jeugdwerking die stilaan aansluit bij de absolute Belgische top hier in Leuven.

Naert mogelijk toch nog ergens anders naartoe. #sadviolinnoises

Terug
Bovenaan