Transferthread 2026 - 2027 (Binnenland)

Gaat Leysen weg dan, of is dat de bedoeling? Of is Dani als 2e keeper?
Die wil (eigenlijk al sinds de winter) een stap hogerop, naar een grotere club en/of een betere competitie. Maar is redelijk picky, lijkt mij alleen te willen vertrekken als hij mag beginnen als eerste doelman. Er ligt ook een (verbeterd) contract voor hem klaar, maar dat zou hij enkel tekenen uit loyaliteit en om de onderhandelingspositie van de club te verbeteren. Iedereen gaat er alleszins van uit dat hij volgend seizoen niet meer onder de lat staat, zeker omdat er concrete interesse uit Italië is.

Nu nog Bicky terughalen :love:
Please do!

Leysen naar Club zou nog ni misstaan
Dat mag, maar ik denk niet dat Leysen het juiste profiel heeft voor club omdat hij aan de bal te weinig heeft. Maar het is in België samen met Union waarschijnlijk de enige club die het bedrag kan leggen dat OHL verwacht.

Leysen naar Club zou nog ni misstaan
We hebben het hier al eens over gehad, maar ik vind Leysen echt geen "uitzonderlijke" keeper, ik baseer me uiteraard enkel maar op de samenvattingen en de volledige matchen tegen Club, maar toch.

Straalt ook echt gewoon niets uit, geen autoriteit, niets ... weet niet. Ik vind dat een beetje een Jackers type, en dat is toch te weinig als eerste keeper bij een topclub in België.

We hebben het hier al eens over gehad, maar ik vind Leysen echt geen "uitzonderlijke" keeper, ik baseer me uiteraard enkel maar op de samenvattingen en de volledige matchen tegen Club, maar toch.

Straalt ook echt gewoon niets uit, geen autoriteit, niets ... weet niet. Ik vind dat een beetje een Jackers type, en dat is toch te weinig als eerste keeper bij een topclub in België.
Agreed. Geen materiaal voor ons imo.
VDH wel mooie aanwinst voor OHL dus.

Laatst bewerkt:

Laten we eerlijk zijn: Als het een uitzonderlijke keeper was, was die nooit in Genk moeten vertrekken.
Maar in Genk dromen er nog steeds velen van een terugkeer, puur owv zijn cultstatus als jolijtige zuiplap bij onze laatste titel.

Nicolas Still en Jonathan Alves verlaten de trainersstaf van Club Brugge. Still trekt naar de Franse eersteklasser

Spijtig, deed dat wel goed. Kan over paar maand op straat staan

Helemaal niet. Heeft echt goede statistieken.

Beetje bizarre conclusie. Fantastische lijnkeeper, had in het begin een probleem op hoge ballen maar dat is er ook bijna volledig uit, en straalt echt wel iets onverzettelijks uit. En gewoon beter dan Jackers, die kreeg hier doelmannen die niet half zo goed waren als Leysen nog niet uit de ploeg gespeeld.

Laten we eerlijk zijn: Als het een uitzonderlijke keeper was, was die nooit in Genk moeten vertrekken.
Maar in Genk dromen er nog steeds velen van een terugkeer, puur owv zijn cultstatus als jolijtige zuiplap bij onze laatste titel.
Hij is vertrokken omdat op dat moment Vandevoordt en Penders voor hem stonden in de pikorde. Die wist ook dat hij daar nooit voorbij ging geraken op dat moment. Twee fantastische seizoenen gespeeld, dit jaar iets anoniemer maar da's ook gewoon omdat hij de lat voor zichzelf zo hoog heeft gelegd in dat eerste anderhalf jaar. Maar het is op dit moment gewoon een betere doelman dan Lawal of Van Crombrugge.

Dat neemt allemaal niet weg dat hij de voetballende kwaliteiten mist voor een ploeg die speelt zoals Club Brugge, maar bij pakweg Union staat die wel gewoon onder de lat, daar ben ik zeker van. Daarmee ook dat er zoveel interesse is uit Italië vermoed ik, nog een competitie waar meevoetballen als doelman niet echt de grootste prioriteit is.

Terug
Bovenaan