Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

kenneke2.0

Well-known member
Platinum Trophy

Club maakt nu al werk van eerste zomertransfer: Zwitserse middenvelder Jashari komt over van Luzern​

Het is pas eind maart, maar Club Brugge heeft nu al z’n eerste zomeraanwinst bijna beet. De Zwitserse middenvelder Ardon Jashari (21) komt over van FC Luzern. Blauw-zwart legt meer dan 5 miljoen euro op tafel.
 
Dat is toch helemaal niet waar Nielsen en Vetlessen op hun best zijn. Mijn gevoel is ook dat Onyedika weg is deze zomer, hoe Deila die heeft behandeld dit seizoen...
IK zou zelfs Vanaken vervangen door Vetlessen , heeft meer snelheid en voetbalt bena altijd naar voren ,soms wel heel domme overtredingen
 
Dat is toch helemaal niet waar Nielsen en Vetlessen op hun best zijn. Mijn gevoel is ook dat Onyedika weg is deze zomer, hoe Deila die heeft behandeld dit seizoen...
Deila is weg dus zie niet in waarom Onyedika niet zou blijven. Vetlesen en Nielsen zie ik ook nergens anders spelen.

Balanta mag idd weg van mij maar hij loopt er wel nog
 
Laatst bewerkt:
Neen, gedaan met transfers sowieso niet. Enkele FIFA-regels die gescrapt worden wel. En Diarra die geen 20 mil aan Lokomotiv moet betalen.
 
Oud nieuws was begin deze week al artikel over.
Ik heb het niet gelezen , kan iemand in het kort uitleggen wat de gevolgen zijn in ons voetbal?
 
Oud nieuws was begin deze week al artikel over.
Ik heb het niet gelezen , kan iemand in het kort uitleggen wat de gevolgen zijn in ons voetbal?
Hangt af van de precieze invulling, maar potentieel leidt het er toe dat spelers makkelijker hun contract kunnen verbreken en elders gaan spelen. Waarom zou je als club dan nog gaan onderhandelen met een andere club? Laat staan dat je 60m zou neerleggen. Gewoon de speler overtuigen kan dan volstaan.

Zeer benieuwd naar de uitspraak en hoe de fifa er mee om zal gaan. Blijft hoe dan ook straf dat dergelijk transfersysteem met torenhoge sommen obv "commerciële waarde" bestaan, enkel in het voetbal.
 
Hangt af van de precieze invulling, maar potentieel leidt het er toe dat spelers makkelijker hun contract kunnen verbreken en elders gaan spelen. Waarom zou je als club dan nog gaan onderhandelen met een andere club? Laat staan dat je 60m zou neerleggen. Gewoon de speler overtuigen kan dan volstaan.

Zeer benieuwd naar de uitspraak en hoe de fifa er mee om zal gaan. Blijft hoe dan ook straf dat dergelijk transfersysteem met torenhoge sommen obv "commerciële waarde" bestaan, enkel in het voetbal.

Bosman-arrest was initieel ook vooral positief voor spelers, maar uiteindelijk is toch gebleken dat dit vooral de kloof tussen arme en rijke clubs enkel maar heeft doen toenemen. Benieuwd of dat hier ook het geval gaat zijn.
 
Hangt af van de precieze invulling, maar potentieel leidt het er toe dat spelers makkelijker hun contract kunnen verbreken en elders gaan spelen. Waarom zou je als club dan nog gaan onderhandelen met een andere club? Laat staan dat je 60m zou neerleggen. Gewoon de speler overtuigen kan dan volstaan.

Zeer benieuwd naar de uitspraak en hoe de fifa er mee om zal gaan. Blijft hoe dan ook straf dat dergelijk transfersysteem met torenhoge sommen obv "commerciële waarde" bestaan, enkel in het voetbal.
Kunnen ze dan niet gewoon een non compete clausule toevoegen als club? Die je als de nieuwe club dan moet afkopen.
 
Club licht de aankoopoptie op Jackers en die tekent een contract tot 2027!

Ik denk dat OHL wel serieus vloekt want Club betaalt wrs maar peanuts.

Voor de komende 5j hebben we dus zekerheid op een topkeeper :clap:
 
Club licht de aankoopoptie op Jackers en die tekent een contract tot 2027!

Ik denk dat OHL wel serieus vloekt want Club betaalt wrs maar peanuts.

Voor de komende 5j hebben we dus zekerheid op een topkeeper :clap:
Hoe kom je op 5 jaar ?
 
Club licht de aankoopoptie op Jackers en die tekent een contract tot 2027!

Ik denk dat OHL wel serieus vloekt want Club betaalt wrs maar peanuts.

Voor de komende 5j hebben we dus zekerheid op een topkeeper :clap:
Goh, ik schat die nu persoonlijk niet zo geweldig hoog in.
Suzuki van St-Truiden vind ik wel heel goed.
 
Terug
Bovenaan