Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Gefaald bij Feyenoord, is dan toch een gok of hij goed genoeg gaat zijn voor rsca?

nu ja, 2,5 miljoen is ook geen drama mocht het niet lukken natuurlijk
Gohja falen als minderjarige. Kan je dat gefaald noemen. Hij is net 19 jaar geworden. Zullen zien wat er van komt. Zal sowieso groei inzitten

Gefaald bij Feyenoord, is dan toch een gok of hij goed genoeg gaat zijn voor rsca?

nu ja, 2,5 miljoen is ook geen drama mocht het niet lukken natuurlijk
Gefaald? Net 19 zoals sportingboy reeds aanhaalde. En Feyenoord wil hem ook gewoon terug.

Is vooral exact het type dat we nodig hebben op onze 6. Het is ook nu dat zo een speler nog haalbaar is.

Kan uiteraard altijd nog mislopen. Geen enkele transfer is een zekerheid. Maar wederom een hoopgevend profiel die Renard en/of de scouting aanbrengen.

Hatenboer is binnen! :clap:

Wel eerst nog een half jaartje Excelsior dus. Zonde, want een voetballende middenvelder konden we nu al gebruiken.

Gent haalt een spits van Ararat Erewan, in Arménie. Blijkbaar een target, ik heb vooral medelijden met de scouts die die hebben moeten volgen.

Ik snap dat er veel Amuzu sceptici zijn. Heeft grote gebreken. Maar heeft ook echt wel unieke kwaliteiten. Ideale invaller met zijn snelheid imo. Al zal hij dan wel wat fitter moeten blijven dan de laatste seizoenen.

Met zijn acties en goals kunt ge natuurlijk wel een mooie compilatie maken.

Maar voorzetten en overzicht blijft een probleem

Karol Czubak, al enkele jaren topschutter in Poolse 2e klasse, trekt naar KV Kortrijk voor 700.000 euro.

Zeer benieuwd, want hij komt over van Arka Gdynia, ploeg bij me in de buurt, die toch Poolse 1e klasse ambieren en hijzelf scoort hier toch aan de lopende band.

Kanttekening: Arka Gdynia is wel pissed want de transfer zou pas aangekondigd mogen worden als het geld overgeschreven was, maar Arka Gdynia heeft nog niks ontvangen.

Terug
Bovenaan