Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Nooit helemaal uit ... ik denk dat dit gewoon het type en niveau voetballer is dat hij is, ik zie die niet echt nog (grote) stappen zetten om eerlijk te zijn. Er is een reden dat we die bij Bologna konden wegplukken op die leeftijd.

Iemand met zo'n techniek kan je in principe nooit halen Club zijnde, tenzij er iets "mis" mee is en je hebt toch niet het gevoel dat die bij ons een nog betere voetballer geworden is. Eerder goeie statistieken gehaald en we zullen hem daarom wel missen, maar heeft naar mijn gevoel niet echt stappen gezet bij ons.

Herve Matthys gaat van Beerschot naar Motor Lublin, Polen. Heb ik nog niet eerder meegemaakt, dat een speler van mijn favoriete ploeg in Belgie naar een van mijn favoriete ploegen in Polen trekt.

Dante Vanzeir zou rond zijn, een kleine 2,5 miljoen.
Nu wordt het ontslag van Vrancken duidelijker.
Transfers zat vast omdat Vrancken Vanzeir niet wou.

Gaan jullie dan met twee spitsen spelen? Want Vanzeir als enige diepe spits of als flankaanvaller werkt niet zo goed. Dat is wat Genk ook geprobeerd heeft met hem en dat lukte niet en hij was er ook geen fan van.

Hey! Whats wrong with youuuuuu!

Welcome 2 Anderlecht. Een voetballende verdediger van Nordjaeland. De Deen die men deze zomer moest kopen ipv Zanka. :)

Dante Vanzeir zou rond zijn, een kleine 2,5 miljoen.
Nu wordt het ontslag van Vrancken duidelijker.
Transfers zat vast omdat Vrancken Vanzeir niet wou.
Dat bedrag van 2.5M lijkt niet veel maar ik denk toch dat het te veel gaat zijn voor Vanzeir. Dat vlot draaiende ploegje van Union was perfect voor hem. Die stampt er geen 5 binnen per seizoen bij het huidige Gent denk ik.

Dat bedrag van 2.5M lijkt niet veel maar ik denk toch dat het te veel gaat zijn voor Vanzeir. Dat vlot draaiende ploegje van Union was perfect voor hem. Die stampt er geen 5 binnen per seizoen bij het huidige Gent denk ik.
Had een geweldige connectie met Undav. Maar die gaat de ploeg niet op sleeptouw nemen.

En never forget die fucking gemiste penalty thuis in de playoffs vs Brugge. Kon duidelijk de druk niet aan

Is dat een stap hogerop of achteruit? Dacht dat die de meeste matchen wel in de basis stond?

Heeft dit seizoen enkel in de basis gestaan in de desastreuze 1/27 start. Naderhand bij aankomst Fayed is die naar de bank verhuisd en ook geblesseerd geraakt.
Gezien we naar 1B degraderen, is een Poolse middenmotor een stap hogerop. Al is Motor Lublin ook een promovendus die het dit jaar gewoon goed doet, volgend seizoen kunnen die misschien tegen degradatie vechten. We zien wel.

Inderdaad. Transfer periode is nog maar week open en al 4 nieuwkomers. Het is al anders geweest
Maar over Fredberg en Verbeke werd ook (te) enthousiast gedaan bij hun eerste mercatos.

Maar voorlopig wel gericht aan het versterken, en Dreyer weten te verpatsen. Dat is idd hoopvol.
Maar op die broodnodige 6 durf ik wel niet te hopen.

Over Verbeke gesproken, vandaag eindelijk 1 van zijn topaankopen weten te verpatsen. Ishaq Abdulrazak terug naar Zweden.

Hatenboer volgende zomer op weg naar Anderlecht.

Eindelijk een voetballende 6. Jammer dat we er nog een half jaar op moeten wachten en nog wat naar Mats Rits moeten zitten kijken.

Hatenboer volgende zomer op weg naar Anderlecht.

Eindelijk een voetballende 6. Jammer dat we er nog een half jaar op moeten wachten en nog wat naar Mats Rits moeten zitten kijken.
Gefaald bij Feyenoord, is dan toch een gok of hij goed genoeg gaat zijn voor rsca?

nu ja, 2,5 miljoen is ook geen drama mocht het niet lukken natuurlijk

Terug
Bovenaan