Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Zanka weg, Braziliaan in. Slechter dan die eerste kan niet
Die van Lyon? Heel weinig gespeeld dus vraag zal zijn hoe snel die echt inzetbaar gaat zijn en gaat kunnen meedraaien maar met de budgetten die jullie hebben ga je waarschijnlijk geen 30 goede direct inzetbare verdedigers kunnen vinden.

Marco Ilaimaharitra 4e transfer voor KVK (na Dermane, Gueye en Tsunoda + staflid Angelo Ferreira als nieuwe “Strength & Conditioning coach).

Lijken me toch een meerwaarde.

Die van Lyon? Heel weinig gespeeld dus vraag zal zijn hoe snel die echt inzetbaar gaat zijn en gaat kunnen meedraaien maar met de budgetten die jullie hebben ga je waarschijnlijk geen 30 goede direct inzetbare verdedigers kunnen vinden.
Vooral zijn profiel het grote vraagteken. Lijkt mij niet de pure voetballer die je nodig hebt naast Simic. En achter Rits -DD.

Die voetballende 6, hoop dat Renard daar eindelijk eens werk van maakt. Want zijn voorganger lukte het niet.

Zanka legendarisch slechte transfer trouwens!

Vooral zijn profiel het grote vraagteken. Lijkt mij niet de pure voetballer die je nodig hebt naast Simic. En achter Rits -DD.

Die voetballende 6, hoop dat Renard daar eindelijk eens werk van maakt. Want zijn voorganger lukte het niet.
Goh ja die zijn niet simpel te vinden hè.
Cullen was dat bv ook niet he, Sambi proberen terughalen? Waar hangt die nu uit 😅
Te zot dat men Sadiki zomaar de deur liet uitlopen

Gewoon een 6 zonder vierkante voeten zou ook al een verbetering zijn.
Rits zijn kwaliteit is lopen, helaas is zijn positiespel ook wat ondermaats dus het is vaak achter de feiten aanlopen..

Goh ja die zijn niet simpel te vinden hè.
Cullen was dat bv ook niet he, Sambi proberen terughalen? Waar hangt die nu uit 😅
Te zot dat men Sadiki zomaar de deur liet uitlopen

Gewoon een 6 zonder vierkante voeten zou ook al een verbetering zijn.
Rits zijn kwaliteit is lopen, helaas is zijn positiespel ook wat ondermaats dus het is vaak achter de feiten aanlopen..
Ja, een Sambi (type) is gewoon onhaalbaar. Maar idd, iemand die gewoon een beetje het spel kan verdelen. Cullen een verademing ivm Rits op dat vlak ;)
Ik was niet de grootste Olsson fan, maar kon wel veel beter voetballen dan Rits en Dendoncker.

Sambi speelt nu bij Sevilla trouwens. ;) Als hij niet geblesseerd is. ;) Nog een assist vorig weekend.

Sadiki idd waanzin hoe men daar mee is omgegaan.

Ja, een Sambi (type) is gewoon onhaalbaar. Maar idd, iemand die gewoon een beetje het spel kan verdelen. Cullen een verademing ivm Rits op dat vlak ;)
Ik was niet de grootste Olsson fan, maar kon wel veel beter voetballen dan Rits en Dendoncker.

Sambi speelt nu bij Sevilla trouwens. ;) Als hij niet geblesseerd is. ;) Nog een assist vorig weekend.

Sadiki idd waanzin hoe men daar mee is omgegaan.
Hebt ge iets in uw oog zitten? :unsure:

Centrale verdediger hè. Die zal wel kunnen spelen vanaf minuut 1

Club Brugge neemt definitief afscheid van Kamal Sowah​

Kamal Sowah en Club brugge gaan uit mekaar. Het contract van de aanvallende middenvelder is in onderling overleg ontbonden. De 25-jarige Ghanees kan nu transfervrij op zoek naar een nieuwe werkgever.

In de zomer van 2021 legde Club Brugge nog zo'n 9 miljoen euro neer om Sowah naar Jan Breydel te halen. Hij speelde 53 matchen voor blauw-zwart en werd uitgeleend aan de Standard en de Nederlandse club AZ.

Dit seizoen zat Sowah geen enkele keer in de wedstrijdselectie. Eerder deze maand werd de overeenkomst met voormalig Rode Duivel Dedryck Boyata ook al in onderling overleg ontbonden.

9 miljoen was veel geld maar wel straf dat je die niet kan slijten voor 2 miljoen bij een kleinere club

Terug
Bovenaan