Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Kom eh, Onyedika heeft niks te zoeken bij Galatasaray. Leuke ploeg, maar als die zijn niveau van 2e helft vorig seizoen kan bevestigen mag die hoger mikken.

Ook in Europa start quasi elke competitie op een verschillend tijdstip en heb je verscheidene competities die in hetzelfde kalenderjaar lopen.
Ik was de Scandinavische landen idd vergeten.
Maar de grote competities mogen dan wel op andere tijdstippen beginnen, het blijft wel ongeveer hetzelfde he. Het lijkt me gewoon handiger om elk land op dezelfde moment zijn markt te laten openen en sluiten zodat je niet meer kaal geplukt kan worden wanneer jij zelf niet meer kan kopen.

Ik was de Scandinavische landen idd vergeten.
Maar de grote competities mogen dan wel op andere tijdstippen beginnen, het blijft wel ongeveer hetzelfde he. Het lijkt me gewoon handiger om elk land op dezelfde moment zijn markt te laten openen en sluiten zodat je niet meer kaal geplukt kan worden wanneer jij zelf niet meer kan kopen.

Maar dat is net de reden waarom de kleine landen hun markt langer open laten. Om die last minute vertrekkers naar andere competities te vervangen, EN om spelers te halen die anders onhaalbaar zijn. Bv zo'n Osimhen speelt enkel maar bij Galatasaray omdat alle andere pistes afgesprongen waren.
En Belgie heeft bv de strengste AML en KYC regels van alle voetbalcompetities waardoor papierwerk soms effectief een dag of langer in beslag kan nemen. Zo'n last minute transfers op dezelfde tijdstip als de grote landen zijn dus vaak niet mogelijk. Daarom dat de markt bij ons ook wat langer open is.

Was een onderwerp in de Sporza Daily podcast overlaatst met Loryn Parys.

Nu wordt Vanderheyden genoemd bij Anderlecht.
Was dat dan een voetballende verdediger? Of gaan we weer niet verder kijken dan positie en sterke voet?

Vandaag ging men bij Anderlecht Nije voorstellen, maar deze faalde blijkbaar voor zijn medische testen.
Wat een soep weer. :)
Ja, de dokter zei nieje jaaa.

Laatst bewerkt:
Chino onze eerste Mexicaan ooit. Hopelijk gehaald via de scouting, en een upgrade tov een Dreyer.

Verder Van der Heyden met aankoopoptie dicht bij volgens sommigen, en Adreynelson van Lyon wordt ook genoemd

Chino onze eerste Mexicaan ooit. Hopelijk gehaald via de scouting, en een upgrade tov een Dreyer.

Verder Van der Heyden met aankoopoptie dicht bij volgens sommigen, en Adreynelson van Lyon wordt ook genoemd
Renard en Geril hebben onlangs een potje FIFA gespeeld en wat random namen genoteerd.

Lommel verhuurt een van haar beste spelers aan KV Kortrijk, zonder aankoopoptie. Bizar.
Dat ze hem verhuren zonder aankoopoptie is logisch. Was veel te goed voor 1B en wilde in de zomer al hogerop, na enkele uitleenbeurten gaat zijn marktwaarde veel meer stijgen.

De keuze voor Kortrijk is wel bizar, mocht echt wel hoger mikken dan een degradatie kandidaat. En toch ook wel zuur als Lommel supporter want dat is toch een club waarmee we zouden moeten concurreren mochten we sportief een beetje goed gerund zouden worden.

Terug
Bovenaan