Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is wel vreemd dat ze blijkbaar spreken over "de onderhandelingen zijn gestaakt" wegen die reden. Zijn ze dan tot dat besef gekomen tijdens de onderhandelingen of hoe moeten we dat zien?Had zeker mooi geweest, maar ik snap de uitleg ook wel dat hij dan iemand als Stroeykens zou blokkeren. Dat wil je ook niet natuurlijk.
Vazquez kan Dolberg vervangen ( sommige Rsca sup willen zelfs Vazquez basis)Het is wel opvallend nu pak je nog deftig u punten. Maar mag nie veel gebeuren met dolberg ,amuzzu
Sowieso die hoopt ooit trainer te zijn bij ons
Zal eerder te veel poen gevraagd hebben denk ik.Het is wel vreemd dat ze blijkbaar spreken over "de onderhandelingen zijn gestaakt" wegen die reden. Zijn ze dan tot dat besef gekomen tijdens de onderhandelingen of hoe moeten we dat zien?
Pure waanzin.Vazquez kan Dolberg vervangen ( sommige Rsca sup willen zelfs Vazquez basis)

Het geld was op en ze zochten een goeie reden om het falen te verbergenHet is wel vreemd dat ze blijkbaar spreken over "de onderhandelingen zijn gestaakt" wegen die reden. Zijn ze dan tot dat besef gekomen tijdens de onderhandelingen of hoe moeten we dat zien?
Dan moet Riemer wel eerst Stoeykens opstellen natuurlijkHad zeker mooi geweest, maar ik snap de uitleg ook wel dat hij dan iemand als Stroeykens zou blokkeren. Dat wil je ook niet natuurlijk.

Als je Coucke mag geloven was het geld verre van op. Was zelf extra budget vrij gemaakt om nog versterkingen te halen op het laatste. Die heeft gewoon veel te lang bezig geweest met Eriksen te halen en er was geen alternatief toen dat niet lukteHet geld was op en ze zochten een goeie reden om het falen te verbergen
Ik heb ook het gevoel dat Eriksen nooit echt concreet is geweest. Die heeft al vrij vroeg gezegd dat hij in Engeland wilt blijven. Verdient ook enorm veel geld. Ik kan me niet voorstellen dat dat lang concreet is geweest. Eerder eens gebeld en dat was het. De media (en supporters) hebben het dan wat in leven gehouden wegens de Deense connectie, Riemer bij Brentford en dat er versterking nodig was op die positie.Als je Coucke mag geloven was het geld verre van op. Was zelf extra budget vrij gemaakt om nog versterkingen te halen op het laatste. Die heeft gewoon veel te lang bezig geweest met Eriksen te halen en er was geen alternatief toen dat niet lukte
Tja, Zeqiri. Ik weet niet wat er van moet denken. Een beetje Jelle Vossen-vibes.standard eindelijk 2 aanvallers![]()
Goh, het is alleszins voor 'ons' een vooruitgang. Samen met Eckert Ayensa toch een pak meer kwaliteit in de ploeg.Tja, Zeqiri. Ik weet niet wat er van moet denken. Een beetje Jelle Vossen-vibes.
De man kan afwerken. Dat zeker. Maar voor de rest heeft hij mij nooit kunnen overtuigen. Die had ook een gigantisch loon bij ons.Goh, het is alleszins voor 'ons' een vooruitgang. Samen met Eckert Ayensa toch een pak meer kwaliteit in de ploeg.
Leek ook wel sinds de start van het seizoen met zijn hoofd ergens anders te zitten. Veel balverlies etc. Hopelijk kan hij zijn knop omdraaien en de juiste focus en vorm terugvinden.Het Turkse Galatasary heeft een persoonlijk akkoord met onyedika.
Club wil niet mee werken aan een transfer, lijkt me normaal ook een week voor de CL
Zet die deadlines eens gewoon op dezelfde dag over alle bonden aangesloten bij de UEFA.Terecht idd, kom zeg, die belachelijke deadlines overal, slaat werkelijk op niets.
Een vanakenke doen hé bijtekenen en hoger salaris en belofte dat hij volgend jaar mag vertrekken.Een speler tegen zijn goesting houden draait zelden goed uit.
Zet die deadlines eens gewoon op dezelfde dag over alle bonden aangesloten bij de UEFA.
FIFA zou nog beter zijn maar op andere continenten zit je met compleet andere data van competitie.