Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Ik vind het niet erg. Skov is idd een goede speler, maar rotmentaliteit. Al had ik ze graag 10 miljoen of meer willen zien neerleggen voor Dreyer. Dan had ik wel gelachen.
Ja de enige die bij Anderlecht een goal kan maken die was verkocht, ging idd echt lachen worden dan. Supporters..

Tuurlijk is Dreyer niet waardeloos, zonder hem waren ze 6de vorig jaar. En er zijn geen middelen voor beter te kopen.
Dat Anderlecht niks beters kan kopen heeft toch niks te maken met dat ik hem graag bij Feyenoord had gezien? Ik vind het 2 keer niks en was er niet rouwig om geweest als hij bij Feyenoord was terecht gekomen. Maar is toch nooit echt concreet geweest.

Dat Anderlecht niks beters kan kopen heeft toch niks te maken met dat ik hem graag bij Feyenoord had gezien? Ik vind het 2 keer niks en was er niet rouwig om geweest als hij bij Feyenoord was terecht gekomen. Maar is toch nooit echt concreet geweest.
Als je in eerste plaats Ajax support bent, kan ik je insteek begrijpen.

Ja de enige die bij Anderlecht een goal kan maken die was verkocht, ging idd echt lachen worden dan. Supporters..
Dolberg en Stroeykens kunnen nochtans ook goals maken, en stond er een beetje een deftige aanvoer op de flanken, konden ze mss wat meer scoren. Ipv Dreyer, die ondanks zijn goeie looplijnen en traptechniek gewoon constant foute beslissingen neemt, en te slordig is in het samenspel.

Tot wnn heeft Nl tijd voor transfers, waarom niet overal gelijk 30 augustus. Spelers die weg willen hebben niet teveel opties.

Boufal naar Union, tijdje geleden dat ik hem heb zien spelen maar was er toen fan van en lijkt mij dus een geweldige transfer.

allé, Hein vind Tzolis een absolute toptransfer voor ons (extra time)… complimenten van HVH richting Club zijn zéér zeldzaam, dus dat wil wat zeggen :wink:

Casteels
Debast--Faes--Theate
Saelemaekers--------Onana--------De Cuyper
De Bruyne---Tielemans
Openda---De Ketelaere
Een muur van een verdediging met Onana daarvoor als stofzuiger.
Wingers die op en af lopen.
De Bruyne die verdeeld en heerst samen met (in mindere mate uiteraard) Tielemans
De Ketelaere als aanspeeltpunt en Openda als raket.

Ahja kben Doku vergeten :crazy:

zo dan. Verdedigendere Backs dan

Casteels
Castagne-Faes-Theate-De Cuyper
De Bruyne-Onana
Lukebakio-------------Doku
Openda-De Ketelaere​

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan