Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Arnstad niet in de kern. Zou in Oostenrijk zitten om zijn transfer af te ronden.

Edit: blijkbaar er toch bij. Zal dus weinig van aan zijn van dat gerucht

Laatst bewerkt:
Anderlecht blijkbaar akkoord met Niklas Dorsch, huurdeal.

Heeft die niet bij Gent gespeeld in het verleden en daar te licht bevonden? Crazy deal dan.
ik dacht niet dat die "te licht" bevonden was, maar gewoon na een jaar alweer naar Duitsland getransfereerd.
Kleindienst, die samen met Dorsch gekomen was, dat was degene die te licht was.

Dorsch was degelijk. niet meer, niet minder.

ik dacht niet dat die "te licht" bevonden was, maar gewoon na een jaar alweer naar Duitsland getransfereerd.
Kleindienst, die samen met Dorsch gekomen was, dat was degene die te licht was.

Dorsch was degelijk. niet meer, niet minder.
Kleindienst vorig seizoen wel 17 potten in de bundesliga…
Bij Heidenheim notabene…
Dus de aanvoer is sowieso minder dan bij de topclubs.

Was hier samen met Dorsch gewoon op een heel slecht moment.

Als hij komt op vraag van Conte wil ik hem naar Napoli zien gaan. Daar wordt hij fysiek bijgevezen én tactisch gedrillt. Ideale competitie ook, met een ploeg die door de coach als 'in opbouw' wordt gezien.

De plekken op het middenveld worden wel vreselijk duur bij de RD... Een goede coach kan op de DMV/CMV echt naar ideale paren zoeken voor zijn vereisten. Je hebt zoveel keuze...

De plekken op het middenveld worden wel vreselijk duur bij de RD... Een goede coach kan op de DMV/CMV echt naar ideale paren zoeken voor zijn vereisten. Je hebt zoveel keuze...
Het verschil met de gouden generatie is dat je met de keuzes nu imo ook meer evenwichtige formaties kan opstellen op het middenveld. We hadden in de vorige generatie enkele fantastische middenvelders, maar geen enkele echte 6 en de duo's of trio's waren nooit echt complementair aan elkaar. Of de nieuwe jongens individueel het niveau van Witsel en co gaan behalen dat zullen we nog moeten bezien, maar ik heb wel het gevoel dat we nu makkelijker een complementair middenveld gaan kunnen opstellen. En dat we niet met gekke experimenten moeten beginnen als er eens iemand uitvalt.

Nuja, laat ons eerst hopen dat Keita, Vermeeren, Lavia, ... aan spelen blijven toekomen en zo kunnen blijven groeien, want op het afgelopen EK konden we enkel op Onana rekenen van die nieuwe lichting ...

Het verschil met de gouden generatie is dat je met de keuzes nu imo ook meer evenwichtige formaties kan opstellen op het middenveld. We hadden in de vorige generatie enkele fantastische middenvelders, maar geen enkele echte 6 en de duo's of trio's waren nooit echt complementair aan elkaar. Of de nieuwe jongens individueel het niveau van Witsel en co gaan behalen dat zullen we nog moeten bezien, maar ik heb wel het gevoel dat we nu makkelijker een complementair middenveld gaan kunnen opstellen. En dat we niet met gekke experimenten moeten beginnen als er eens iemand uitvalt.

Nuja, laat ons eerst hopen dat Keita, Vermeeren, Lavia, ... aan spelen blijven toekomen en zo kunnen blijven groeien, want op het afgelopen EK konden we enkel op Onana rekenen van die nieuwe lichting ...
Het meest triestige 'micropunt' is dat geen enkele coach Dembele heeft doen functioneren vanwege die fetish voor Witsel en het gebrek aan enige tactische instructie/foute opstellingen. Witsel en Dembele samen centraal zonder een kader rond hen was gewoon ultieme vertraging. Dembele was echt zo vreselijk goed aan de bal, die kon die gemakkelijk bijhouden en/of tot bij een hogere KDB brengen. Maar telkens Witsel als diepe spelmaker beschouwen terwijl die dan gewoon wat zolenwerk en een laterale pass liet zien... Tragedie. Dembele stond er bij voor piet snot en de tegenstander kwam telkens lekker in stelling weer zodra Witsel begon te schuifelen. Stel u voor, een Witsel met de discipline die Pogba in zijn beste tijden voor Frankrijk liet zien. Gewoon een haast perfecte DM, als die dan nog wat pitbull-achtige grinta liet zien met de energie die hij spaarde door niet meer met de bal aan de voet te gaan slenteren... De bal naar de flanken spelen die daadwerkelijk instructies hebben, inschuivende middenvelders, spitsen die lopen alvorens ze de bal krijgen, ... Ohlalala..

Die periode dat we met een top Vertonghen/Vermaelen/Kompany/Alderweireld konden spelen en op het middenveld tal van opties hadden genre Witsel/Dembele/Nainggolan/KDB/Defour/... is toch echt weggepist. Het blijft toch nazinderen telkens ik er aan denk. Je had gewoon een ploeg waarvan elke basisspeler in het elftal van het seizoen stond in hun competitie. :') We hadden alles behalve wat echt karakter in de ploeg.

Ultieme vertaling in de realiteit van die onkunde was het weglaten van Nainggolan. Terwijl een lapzwans als Boyata wel mee mocht. Teampie koorknapen zonder sturing en een beunhaas aan het roer. Grrr, vreselijk.

De fitheid van Lavia wordt wel cruciaal voor de toekomst van de duivels imo. Lijkt mij echt dé sleutel te worden op het middenveld binnen een paar jaar.

We zijn eind augustus en hebben nog steeds 0 aanvallende versterkingen gehaald :lol:

El Khanous wilt niet meer meetrainen bij Genk lees ik, nadat Genk 2 keer een bod van Leicester niet accepteert. Die zaken heeft Genk toch wel veel aan de hand de laatste jaren.

Ik heb de indruk dat ze daar 100% inzetten op Eriksen overtuigen.
Terwijl dat volgens mij echt niet de oplossing is.
Gevaarlijk, aangezien Eriksen in Engeland wilt blijven. Die gaat misschien wel toehappen, wanneer hij geen andere optie in Engeland heeft, maar gevaarlijk om daar op te wachten.

Terug
Bovenaan