Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Is ook zo. En vooral dat laatste zullen de fans moeten begrijpen. Een topper zal niet komen.

Als je nu weer ziet dat ook een Verschaeren en Vázquez in het uitstalraam worden gezet om toch maar een beetje geld binnen te halen om nog iets te kunnen gaan halen. Het zegt weer genoeg dat er weinig geld voorhanden is. En dat is de realiteit
Verschaeren absoluut te begrijpen
Vazquez is toch compleet onbegrijpelijk

Op de 8 moet je Rits trouwens ook niet zetten, en die is vorig jaar ook niet geholpen door een Delaney langs hem

Type Kouyaté op de 6. Ballen afpakken, sterk, indrukwekkende fysiek en dan rustig inspelen. Eens zelf oprukken of challengen om ruimtes open te trekken/spelers vrij te spelen

Verschaeren absoluut te begrijpen
Vazquez is toch compleet onbegrijpelijk

Op de 8 moet je Rits trouwens ook niet zetten, en die is vorig jaar ook niet geholpen door een Delaney langs hem

Type Kouyaté op de 6. Ballen afpakken, sterk, indrukwekkende fysiek en dan rustig inspelen. Eens zelf oprukken of challengen om ruimtes open te trekken/spelers vrij te spelen
Is Vazquez echt onbegrijpelijk? Ik heb, in die matchen die gezien heb, maar weinig gezien waarvan ik denk dat het iets kan worden. Ik vraag me vooral af op basis van wat ze die gehaald hebben.

Is Vazquez echt onbegrijpelijk? Ik heb, in die matchen die gezien heb, maar weinig gezien waarvan ik denk dat het iets kan worden. Ik vraag me vooral af op basis van wat ze die gehaald hebben.
Die heeft toch amper een deftige kans gekregen? Dolberg speelt altijd, of die nu steken uit de grond zuigt of niet.

De momenten dat hij mocht invullen toch belangrijke doelpunten gemaakt.
In het systeem Riemer komt die ook totaal nie van pas, moet die niet de hoeken insturen enzo

Die heeft toch amper een deftige kans gekregen? Dolberg speelt altijd, of die nu steken uit de grond zuigt of niet.

De momenten dat hij mocht invullen toch belangrijke doelpunten gemaakt.
In het systeem Riemer komt die ook totaal nie van pas, moet die niet de hoeken insturen enzo
Dat is waar, maar in die momenten vond ik die behoorlijk matig, die idd hier en daar een goaltje maakte.

Dat is waar, maar in die momenten vond ik die behoorlijk matig, die idd hier en daar een goaltje maakte.
Vind ik ook. Voetballende kwaliteiten heeft die niet. Ziet er vooral heel stuntelig en onbeholpen uit. Die zijn laatste doelpunt is ook al lang geleden. In februari op Club Brugge.

Anderlecht blijkbaar akkoord met Niklas Dorsch, huurdeal.

Heeft die niet bij Gent gespeeld in het verleden en daar te licht bevonden? Crazy deal dan.

ik ging je tegenspreken, maar dan keek ik op transfermarkt en blijkt dat die nog altijd maar 19 jaar is, ik dacht echt dat die al 22-23 jaar was ondertussen :unsure:
Bij nader inzien, akkoord dus, zit wel nog rek op dan :p
Ja die is nog piepjong. In mijn ogen beter dan 5 miljoen aan Vázquez te geven

Terug
Bovenaan