Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Gratis is natuurlijk wel relatief. Vrije spelers meestal wel stevigere tekenpremies.

En als hij er niet boenk op zit bij het halen van een balsvaste 6, betrouwbare doelman en snelle winger ook niet de transfers die het verschil gaan maken.
Vandaag hebben ze gezegd dat beide geen tekenpremie hebben gekregen. Sterk werk toch dan. Krijgen wel bonussen bij bepaalde sportieve doelen die behaald worden. Maar dat zullen ze allemaal wel hebben

Is ook gewoon de as van de ploeg mignolet/mechele/Vanaken. Heb onlangs een interview gezien dat was met Vanaken denk ik ,en die vertelde ook dat ze altijd spelen als ze fit zijn.
ok as van de ploeg, maar waarom MOETEN die dan spelen??

Jackers heeft het vorig seizoen prima gedaan tijdens Mignolet zijn blessure bijvoorbeeld...

en over Mechele is quasi iedereen het eens dat dat geen topverdediger is

Vandaag hebben ze gezegd dat beide geen tekenpremie hebben gekregen. Sterk werk toch dan. Krijgen wel bonussen bij bepaalde sportieve doelen die behaald worden. Maar dat zullen ze allemaal wel hebben
Zullen wel geen zotte doelen zijn neem ik aan. Waarom zou je anders die tekenpremie laten vallen.
Met Foket heb je wel iemand met een zwak voor de club, en mss wel wat water bij de wijn heeft gedaan. Maar dan nog wil je deftig vergoed worden lijkt mij.

Zullen wel geen zotte doelen zijn neem ik aan. Waarom zou je anders die tekenpremie laten vallen.
Met Foket heb je wel iemand met een zwak voor de club, en mss wel wat water bij de wijn heeft gedaan. Maar dan nog wil je deftig vergoed worden lijkt mij.
Het zijn spelers waar jij niet zot van bent dus zelfs als ze elke match uit hun eigen zak €500 leggen om te mogen spelen zal het nog niet goed zijn he :oi22:

Die gaan idd een mooi loon hebben, zoals elke voetballer trouwens, maar het feit dat je niks moet betalen voor die transfer en dan ook nog eens het tekengeld kan laten vallen is gewoon mooi onderhandeld. Of het voor de juiste spelers is wil ik gerust in het midden laten maar het is op zich gewoon goed gedaan.

Het zijn spelers waar jij niet zot van bent dus zelfs als ze elke match uit hun eigen zak €500 leggen om te mogen spelen zal het nog niet goed zijn he :oi22:

Die gaan idd een mooi loon hebben, zoals elke voetballer trouwens, maar het feit dat je niks moet betalen voor die transfer en dan ook nog eens het tekengeld kan laten vallen is gewoon mooi onderhandeld. Of het voor de juiste spelers is wil ik gerust in het midden laten maar het is op zich gewoon goed gedaan.
Ik heb helemaal geen probleem met Foket en Augustinson …

Het zijn Patris, Rits en Dreyer waar ik geen fan van ben. ;)

Ik heb helemaal geen probleem met Foket en Augustinson …

Het zijn Patris, Rits en Dreyer waar ik geen fan van ben. ;)
Dreyer was uwe topscorer /assist vorig seizoen he , als die het niet doet deden we nooit mee voor de titel .
Ja hij is onzichtbaar, ja hij gaat geene man voorbij maar heeft wel stats

Dreyer was uwe topscorer /assist vorig seizoen he , als die het niet doet deden we nooit mee voor de titel .
Ja hij is onzichtbaar, ja hij gaat geene man voorbij maar heeft wel stats
Allemaal waar, maar ik vind het een dwaze speler. Geen Patris of Deschacht niveau uiteraard, maar geen fan, en dat zal niet snel veranderen.

Mathias Jorgensen van Brentford op weg naar Anderlecht.
34 jaar, en wederom een Deen. Straffe scouting hebben wij toch lopen. Of ze worden gewoon genegeerd door Fredberg, kan ook altijd.

Mathias Jorgensen van Brentford op weg naar Anderlecht.
34 jaar, en wederom een Deen. Straffe scouting hebben wij toch lopen. Of ze worden gewoon genegeerd door Fredberg, kan ook altijd.
En gratis. Heel goed gescout. Opportuniteit noemen ze dat.

En aangezien er weinig geld is om uit te geven. Dat is ondertussen echt wel duidelijk, zal het alleen maar van zulke dingen gaan komen

Behalve Simic en Foket misschien, is het vooral op korte termijn dat je een oplossing hebt?
Augustinsson is ook voor een paar jaar.

Vertonghen en die Deen nu is voor de korte termijn. Dat klopt.

Met 3 miljoen is er eigenlijk 5 man gehaald voor in de defensie( als je Vertonghen mee rekent ).Op zich ben ik daar wel tevreden mee .

Vooral benieuwd waar ze aanvallend nog mee gaan afkomen. Want daar is de nood hoog

Augustinsson is ook voor een paar jaar.

Vertonghen en die Deen nu is voor de korte termijn. Dat klopt.

Met 3 miljoen is er eigenlijk 5 man gehaald voor in de defensie( als je Vertonghen mee rekent ).Op zich ben ik daar wel tevreden mee .

Vooral benieuwd waar ze aanvallend nog mee gaan afkomen. Want daar is de nood hoog
Geen geld meer bij rsca?

Terug
Bovenaan