starspike
Well-known member
Bron?
Was het daarstraks tegengekomen in een internationaal artikel ergens. Maar uiteraard sla ik zoiets niet op in mijn favorieten
Als ik het nog eens tegenkom, plaats ik het hier.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bron?
Als ik het nog eens tegenkom, plaats ik het hier.Wordt wel al 32Tissoudali ook weg. 2 miljoen euro is wel peanuts
Gohja veel heeft die niet meer laten zien na zijn blessure vind ik.Tissoudali ook weg. 2 miljoen euro is wel peanuts
Marktwaarde zit wel over de 6 miljoen wel. Misschien dat die zijn loon ook doorweegtMaakt wel altijd zijn goal toch?
Allé als ik de gemiddelde Antwerp supporter mocht geloven was dat toch niveau Messi, Ronaldo Mbappé toen hij werd binnengehaald
Die kerel kan zeker voetballen. Bij ons kreeg die ook zijn kans, maar door dat kutkarakter is die ook moeten vertrekken. Bye Bye.Allé als ik de gemiddelde Antwerp supporter mocht geloven was dat toch niveau Messi, Ronaldo Mbappé toen hij werd binnengehaald
Kutkarakter and good riddance voor jullie, gaat nooit iets worden.
De gemiddelde Antwerpsupporter was enthousiast over zijn talent en behoedzaam voor zijn karakter. Heb bij ons toch niks over Messi of Ronaldo gehoord.Allé als ik de gemiddelde Antwerp supporter mocht geloven was dat toch niveau Messi, Ronaldo Mbappé toen hij werd binnengehaald
Kutkarakter and good riddance voor jullie, gaat nooit iets worden.
Lamkel Zé.
Weer een jeugdproduct denk ik. Of de terugkeer van Praet maar dat zouden ze zo niet aankondigen denk ik.
Aankondiging van Mannaert
Ik zie echt niks van een link naar een speler
21 goals en toch heel frustrerend soms om naar te kijkenGohja veel heeft die niet meer laten zien na zijn blessure vind ik.
Ik gok op Onia Seke die blijftWeer een jeugdproduct denk ik. Of de terugkeer van Praet maar dat zouden ze zo niet aankondigen denk ik.