Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Volgens LDH zou Butez op weg zijn naar Anderlecht.
Duidelijk een verbetering tov Coosemans maar toch wel minder dan Schmeichel lijkt me.
Goedkoop zal die idd niet zijn, nu ja, eindelijk wat schot in de transfers zullen jullie vermoedelijk niet erg vinden ;)

Duidelijk een verbetering tov Coosemans maar toch wel minder dan Schmeichel lijkt me.
Goedkoop zal die idd niet zijn, nu ja, eindelijk wat schot in de transfers zullen jullie vermoedelijk niet erg vinden ;)
Als Butez zijn niveau van ons kampioenenjaar en het jaar daarvoor terug kan halen, is dat de beste keeper in de JPL.

Huh? Kon die niet vorig jaar al naar het buitenland?
Antwerp heeft geld nodig, ok, en Anderlecht heeft geen geld... Slaat allemaal op niet veel, maar zou wel dikke transfer zijn, heel goeie keeper gewoon.

Huh? Kon die niet vorig jaar al naar het buitenland?
Antwerp heeft geld nodig, ok, en Anderlecht heeft geen geld... Slaat allemaal op niet veel, maar zou wel dikke transfer zijn, heel goeie keeper gewoon.
Anderlecht zal wel geld hebben hoor. Geven het alleen niet meer door ramen en deuren buiten.

Eerste transfer is er eindelijk met Simic

Kheb Butez nooit "de beste" gevonden. Die heeft tijdens het kampioenenjaar wel zowat de beste verdediging van het land voor zich gehad. Dat dan weer wel. Maar het is wel een goede keeper.

Wel een paar mooie contracten voor talenten deze zomer. Al is het wel nog wachten op Onia Seke en Biladi, 2 van de grootste talenten van die generatie, om een contract te tekenen.
Biladi staat blijkbaar op het punt een contract te tekenen.

Op dat vlak heel sterk gewerkt deze zomer.

George Ilenikhena naar AS Monaco.

Die jongen gaat een mooie carriere tegemoet. Voor ons zal het een moeilijk seizoen worden denk ik.
Wel mooi bedrag voor een 17 jarige. Van €6 naar €20 miljoen op 1 jaar tijd voor een speler die eigenlijk de vaste invaller van Janssen was. Gigantisch groot talent maar in de PO's toen Janssen geblesseerd was en Ilenikhena enkele matchen op rij mocht starten zag je ook dat hij nog veel te leren heeft (wat normaal is op die leeftijd). Als die zich zo blijft ontwikkelen speelt die binnen enkele jaren bij de absolute top.

Die 20 miljoen is blijkbaar wel het "pakket bedrag", maw met mogelijke bonussen en alles erbij. Ik vraag me wel af wat het basis bedrag is.

Als er nog 5 basisspelers van vorig seizoen overblijven in september zal het veel zijn.
De nieuwe wind is duidelijk voelbaar.

Benieuwd naar de veredelde oefenmatch morgen, dit zou toch een vrij makkelijke klus moeten zijn.
Tenzij ze nog in vakantiestemming zijn.

Terug
Bovenaan