Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

De grote clubs in Portugal zijn ook een goede springplank naar de topclubs, als je daar goed presteert is het waarschijnlijker dat een topper je komt halen, ipv nu direct naar een middenmoter te gaan in de PL, met kans op degradatie (bv Brentford, een Leicester City opnieuw, Wolves, …)

Geruchten : RSCA zou achter Koen Casteels zitten
Dat zou wel een knappe transfer zijn, is ook einde contract dus geen transfersom. Valt hopelijk te overtuigen moesten we Champions League halen, maar als hij een sterk EK speelt zal hij waarschijnlijk wel ergens bij een Europese (sub)topper aan de slag kunnen.

Als Schär een heel seizoen aan spelen toekomt bij Newcastle is het zeker niet onoverkomelijk voor Debast. Ik denk dat ze het voetballend vermogen van Debast graag zien komen en met plezier de tekortkomingen er bij nemen.
In zijn plaats zou ik wel altijd voor Lissabon kiezen. Veel mooier weer, mooie stad en die schrijven ook genoeg sollen op de rekening.

Dat zou wel een knappe transfer zijn, is ook einde contract dus geen transfersom. Valt hopelijk te overtuigen moesten we Champions League halen, maar als hij een sterk EK speelt zal hij waarschijnlijk wel ergens bij een Europese (sub)topper aan de slag kunnen.
Had vorig jaar nog interesse van Bayern, lijkt me heel sterk dat die nu voor Anderlecht zou kiezen.

Als Casteels niks interessants krijgt, zal Anderlecht zeker kans maken, maar denk dat hij wel hoger mikt in eerste instantie. Gaat normaal ook basisspeler op het EK zijn.

Als Casteels niks interessants krijgt, zal Anderlecht zeker kans maken, maar denk dat hij wel hoger mikt in eerste instantie. Gaat normaal ook basisspeler op het EK zijn.
Ik zie die nog naar de PL gaan na een goed EK. Zie naar Sels en Kaminski die op hun 30e toch nog een vaste stek hebben.

OFFICIAL | Royal Antwerp FC have signed Tjaronn Chery (35) from Maccabi Haifa! De Dutchman played on loan for NEC this season.

Wat is dit voor een transfer? :unsure: Is het geld op of zo?

OFFICIAL | Royal Antwerp FC have signed Tjaronn Chery (35) from Maccabi Haifa! De Dutchman played on loan for NEC this season.

Wat is dit voor een transfer? :unsure: Is het geld op of zo?
Wat Anderlecht doet met Denen, doen ze bij Antwerp evengoed met Nederlanders.

Kerel verjaart volgende week, dus zal zelfs 36 zijn bij start van het nieuwe seizoen.

Maar eerlijk is eerlijk, heeft er ondanks zijn leeftijd wel nog altijd een deftig seizoen opzitten. Half jaar Eredivisie met 6 goals en 4 assists en half jaar Israel met 5 goals en 8 assists.

Je moet weten dat Ghelamco/Gheysens aan de afgrond staat. Het zal belangrijk zijn om volgend seizoen niet teveel verlies te draaien. Niet voor niets is Van Bommel weg. Het zal extra moeilijk zijn zonder europees geld.

Kwestie van tijd alvorens diezelfde Antwerp sups die Gheysens heilig verklaard hebben het stadion half afbreken. Eens zien hoe top Paultje nog is als ze zien dat ze 3M per jaar betalen voor die tribune met een club in vrije val. :')

En dan hebben we het nog niet over het feit dat bijna de helft van het stadion niet gebruikt kan worden en dat nog jaren zo zal zijn omdat Gheysens er zelf niet voldoende aan zou verdienen.

Elke Antwerp sup die dat aanbod van Tania Mintjens afdeed als onzin mag zich zwaar schamen.

I
Je moet weten dat Ghelamco/Gheysens aan de afgrond staat. Het zal belangrijk zijn om volgend seizoen niet teveel verlies te draaien. Niet voor niets is Van Bommel weg. Het zal extra moeilijk zijn zonder europees geld.
Als Overmars zijn schorsing over is, zie ik hem ook daar vertrekken..

Terug
Bovenaan