Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Jackers keepte voorlopig gewoon erg goed en straalde ook vertrouwen uit. Kan ook goed meevoetballen. Sterker nog, zijn lange passes waren geregeld bizar precies. Zette af en toe eigenhandig een aanval op.
 
Serieus? Buiten die 1 bal die hij op Fiorentina slecht heeft verwerkt heeft die laatste weken echt topsaves gedaan.
Gohja, dat ziet er bij sommige keepers dikwijls spectaculairder uit dan bij andere.
Voorbeeldje: zo deed Navas dikwijls mooiere saves dan courtois omdat hij klein is en uit positie stond. Was hij daarom beter?
 
Gohja, dat ziet er bij sommige keepers dikwijls spectaculairder uit dan bij andere.
Voorbeeldje: zo deed Navas dikwijls mooiere saves dan courtois omdat hij klein is en uit positie stond. Was hij daarom beter?
150k voor een Belgische tweede of derde keeper is natuurlijk geen geld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Jackers voor die prijs is gewoon een no-brainer he.
Zelfs als hij wat zakt in niveau tov de afgelopen weken heb je een zeer degelijke 2e keeper voor de prijs van een 1B bankzitter.
 
Jackers voor die prijs is gewoon een no-brainer he.
Zelfs als hij wat zakt in niveau tov de afgelopen weken heb je een zeer degelijke 2e keeper voor de prijs van een 1B bankzitter.
Met deze analyse kan ik leven, maar ik hoop dat Club toch iets hoger mikt dan Jackers als opvolger van Mignolet. Het is zeer goeie doublure en waarschijnlijk goed genoeg als eerste doelman bij een middenmoter, maar ik zie er geen eerste keeper in bij een topploeg.
 

Club Brugge heeft zijn tweede zomertransfer beet: blauw-zwart telt 6 miljoen neer voor 24-jarige Argentijnse verdediger​

https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2024%2F05%2F09%2Fd57a5e57-fdab-4eba-a7d8-b1eb0e75fb63.jpg

© Getty Images
Club Brugge heeft zijn defensie versterkt met het oog op volgend seizoen. Blauw-zwart weet Zaid Romero te strikken, een 24-jarige centrale verdediger van Estudiantes. Club telt zes miljoen euro neer voor de Argentijn, die in juni zijn medische testen aflegt.

@Dr. Sheldon Cooper en @Solleke89 zullen content zijn
 
Laatst bewerkt:
Altijd afwachten. Er is een reden waarom die al zo lang daar zit + toch een hele aanpassing om hier in de winter te spelen etc.
 

Club maakt nu al werk van eerste zomertransfer: Zwitserse middenvelder Jashari komt over van Luzern​

Het is pas eind maart, maar Club Brugge heeft nu al z’n eerste zomeraanwinst bijna beet. De Zwitserse middenvelder Ardon Jashari (21) komt over van FC Luzern. Blauw-zwart legt meer dan 5 miljoen euro op tafel.
Kenneke, zou ge (binnenland) in de titel kunnen zetten aub? Is iets duidelijker met die twee topic van binnen- en buitenland.
 
:)
Is niet alles blauw-zwart blij met dat nieuws? Maar voor hetzelfde geld spelen we weer met Mechele op rechts.

Valt ook af te wachten hoe hij speelt natuurlijk. Nu nog een goeie spits kopen en een extra winger
Ik weet dat je geen fan van bent, maar ik denk dat mechele altijd zijn plaats gaat hebben. En toegeven laatste tijd is zijn niveau redelijk cava.
Een spits om thiago te vervangen gaat veel moeilijker worden.
 
:)

Ik weet dat je geen fan van bent, maar ik denk dat mechele altijd zijn plaats gaat hebben. En toegeven laatste tijd is zijn niveau redelijk cava.
Een spits om thiago te vervangen gaat veel moeilijker worden.
Ik heb vaak Van Buyten vibes bij Mechele eerlijk gezegd...
Zet hem naast een goeie CV die hem wat stuurt en die is meer dan goed genoeg. Laat hem zelf de verdediging leiden en hij zakt in elkaar als een pudding. Goeie 3e CV voor op de bank idd. En hopen dat als hij moet spelen het ter vervanging is van de jonge verdediger die je opleidt naast de ervaren man en niet omgekeerd.
 
Ik heb vaak Van Buyten vibes bij Mechele eerlijk gezegd...
Zet hem naast een goeie CV die hem wat stuurt en die is meer dan goed genoeg. Laat hem zelf de verdediging leiden en hij zakt in elkaar als een pudding. Goeie 3e CV voor op de bank idd. En hopen dat als hij moet spelen het ter vervanging is van de jonge verdediger die je opleidt naast de ervaren man en niet omgekeerd.
Voor onze JPl is mechele meer dan goed, maar als je ambities hebt in de CL is hij te traag en kan niet uitvoetballen. Die penalty fout deze week kan je hem nie veel aan wrijven vind ik, scheids laat veel toe en dan voor dit een penalty geven.
 
Zeno Debast gelinkt aan Sporting Lissabon, zou zelf al een akkoord er mee hebben, op clubniveau zijn ze er nog niet uit..
 
Terug
Bovenaan