Transferthread 2020-2021 (Binnen- en Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bwah, dat is toch die zijn goed recht om (mee) te kiezen waar hij gaat spelen?

Ik kan mij inbeelden dat je als Argentijn liever in (zuid) Italië gaat voetballen, zeker met een naam als Pippo Inzaghi als coach.
hoeveel keer was met Club ja/nee/ja/nee, en nu bij Antwerp blijkbaar opnieuw eerst ja, dan nee...

hoeveel keer was met Club ja/nee/ja/nee, en nu bij Antwerp blijkbaar opnieuw eerst ja, dan nee...
Nu was er enkel een bericht dat er onderhandeling was hé, zal wellicht met CSKA zelf zijn geweest. En uit de berichten bleek ook dat Vercauteren zelf eerst zekerheid wou of hij wel een directe meerwaarde zou zijn. Dus ik vermoed dat de pers hier gewoon wat te voorbarig is geweest.

Toch benieuwd welk konijn Club vanonder hun hoed gaat toveren, flanken moet er echt iets bij mag er niet aan denken als er iets bij lang gebeurd of dost

Denk dat Club wel weet waarmee ze bezig zijn. Zou me niet verbazen dat er 1 dezer een nieuwe flankspeler wordt voorgesteld.

Einde contract, maar aub laat het uit
idd, ook geen goed gevoel bij, we hebben goede ploeg nu, mag wel wat backup bij om schorsingen en blessures op te vangen, maar dan liever een jeugdig talent dat er geen problemen van maakt om af en toe op de bank te moeten zitten.

Dit zou ik toch ook onnodig vinden. Was vroeger wel fan van hem bij ons, maar op die leeftijd? Het is nu niet dat dat een icoon is dat je terughaalt ofzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan