Transferthread 2020-2021 (Binnen- en Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
En wetende dat er nog wat geld gaat doorgesluisd worden naar Bayat maakt het nog eens minder leuk. Staat ook weer mooi op de foto..

Iets meer dan 20 miljoen dus. Hopelijk met 20% doorverkoop ipv 10%. Hopelijk over 2 seizoenen weg voor 40-50 miljoen.
Had liever Dennis zien vertrekken voor 8 miljoen nu ipv Diatta voor dik 20 miljoen.

Niet slecht, aangekocht voor maar €1M.

Toch wel een onderwaardering van Diatta imo. Ze gaan die dit seizoen echt nog vaak missen. Die heeft dit seizoen op 19 JPL matchen 10x (!) gescoord als flankspeler, ook nog eens 2 assists gegeven. Doet verdedigend altijd zijn werk. Hij zet toch dikwijls de beslissende actie op die naar een doelpunt leidt. Statistieken die toch duidelijk omhoog gaan sinds zijn aankomst. Legt die statistieken voor terwijl hij echt wel een slechte periode heeft gehad dit seizoen, waar hij met zijn hoofd duidelijk bij een gemiste transfer zat. Ik hoop dat ze Dennis nog uit het slop kunnen halen, nu is het moment voor hem om wakker te worden.

Dat al die dure flankspelers van Club na hun transfers niet doorbreken op hoger niveau boeit eigenlijk niet ter zake. Dat is het probleem van Club niet :). Denk wel dat het goed is voor Krépin dat hij naar Frankrijk trekt. Noa Lang zal de volgende in het rijtje worden waar we goed voor cashen. Toch de positie bij uitstek waar we jonge gasten aankopen en velen doorbreken.

Diatta heeft echt wel een mindere, zelfs frustrerende periode gehad, maar van het rijtje flankspelers die Club de laatste jaren heeft verkocht (Danjuma, Limbombe, Izquierdo, Lestienne,...) denk ik wel dat hij het meeste potentieel heeft om echt ver te geraken en te bevestigen in het buitenland. Die is fysiek echt gewoon een serieus niveau hoger dan de meeste anderen, en dat is in het buitenland en in betere competities vaak gewoon belangrijker dan puur dat talent en techniek.

+20 miljoen is echt niet overdreven imo.

Blijkbaar maar 17 miljoen + percentage op doorverkoop.
Echt wel weinig :( Had gerust 10 meer mogen zijn als je ziet wat er in België al verkocht is voor 25 de laatste jaren.
Zeker gezien de Bayattaks die er nog af moet

Zag in internationale artikels overal 15 miljoen pond staan, wat ongeveer 17 miljoen euro is

Ook wel voos als dit waar is

Zag in internationale artikels overal 15 miljoen pond staan, wat ongeveer 17 miljoen euro is

DACHT dat dat nu bij McKenzie ook het geval was. Gezien wat we hier meer en meer beginnen vangen voor onze toppers gaat dat volgens mij gewoon meer voorkomen.

Ik had elders gelezen dat Club die clausule al zou hebben afgekocht? Hopelijk voor minder dat hetgeen ze nu zouden moeten geven :)

Anderlecht staat blijkbaar toch kort bij een transfer/huur van Bruun Larsen.
Iemand die hem wat volgt/kent ? Flankspeler naar wat ik begrijp ?

gehuurd zonder aankoopoptie, toch weer een rare beslissing precies want niet direct inzetbaar, dus waarom rsca dit doet, geen idee...
Het voornaamste vraagteken lijkt dus wanneer Kompany een beroep zal kunnen doen op Larsen, die dit seizoen amper 101 minuten op de teller heeft staan en ook in de vorige campagne niet verder kwam dan 619 stuks. In totaal speelde de polyvalente flankaanvaller, die tevens in het centrum uit de voeten kan, het voorbije halfjaar zo het equivalent van acht volledige wedstrijden, met daarin nul doelpunten en twee assists. Bovendien werd hij daarbij geregeld geteisterd door blessures – vooral aan de knie, iets waar de recordkampioen nochtans al tal van slechte ervaringen mee heeft – en miste hij aan het begin van de huidige jaargang reeds een pak tijd door trainingsachterstand. Afwachten dus hoelang het zal duren vooraleer die straks helemaal weggewerkt is, en Larsen zich paraat toont voor de dienst.

gehuurd zonder aankoopoptie, toch weer een rare beslissing precies want niet direct inzetbaar, dus waarom rsca dit doet, geen idee...
Knieklachten zijn van eind 19 geleden, (knieblessure zelfs van 2017) was nadien toch telkens goed voor korte invalbeurten.

Heeft het begin van dit seizoen ook in de selectie gezeten

In november blijkbaar corona gehad en daardoor achterstand opgelopen
Sinds januari terug in de selectie (bank) dus die lijkt me speelklaar hoor :)

DACHT dat dat nu bij McKenzie ook het geval was. Gezien wat we hier meer en meer beginnen vangen voor onze toppers gaat dat volgens mij gewoon meer voorkomen.

Weet niet meer waar maar ik dacht ook gelezen te hebben dat Monaco dit bedrag zou betalen in schijven over 5jaar.

Als men Bundu zou uitlenen, is dit zeker een verantwoorden beslissing.

Moet ook niet vanaf volgende week in de basis gedropt worden hé.

Laat Amuzu en Mukairu maar starten. Maar als er met 1 van hen iets gebeurt wordt de spoeling wel dun.

Als Verbeke nu nog 1 van de contracten van Dimata, Bakalli, Trebel of Sanneh, al dan niet gedeeltelijk, kan lozen, is er gewoon heel goed gewerkt.

Ik zie daar het nut van in als dit een type is , of een speler met de kwaliteiten is, die je niet in de kern hebt. Zie maar naar Nmecha en Miazga.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan