Auto Trackdays-Car Events-Rondritten-Nordschleife TF

Zelf doe ik een paar keer per jaar een TFke.

er is toch niks anders zo leuk als de nordschleife :D

235718301_10225894398336919_525154355084268333_n.jpg


195575515_10225471476204130_7574596662988943904_n.jpg
 
bwa valt allemaal wel mee, als je weet wat je doet. kan je al een risico er uit halen.. wat een ander doet heb je idd niet in de hand... maar dan kan je ook al een beetje inschatten wat een ander kan gaan doen.

Als ik een uk plaat zie ga ik zowiezo al aan de kant. ik doe het om de fun, niet om tijden... je kan niemand daar imponeren ze met een BTG time...
 

Vandaag aanwezig, nog geen editie gemist denk ik de voorbije jaren.

Belachelijk veel volk met dit weer. Natuurlijk elk jaar dezelfde oldtimers, op den duur hebt ge het wel gezien.

Dan drinken we maar lekker Bel pils aan €3 stuk!
 
Laatst bewerkt:
Zelf doe ik een paar keer per jaar een TFke.
Als ge nog eens gaat wil ik wel mee. Ik werk 3 van de 4 weekends, maar laatste weekend van juni heb ik verlof. Was al aan het denken om die datum eens naar daar te rijden. (ik was er onlangs met Carfreitag eens naartoe gereden, maar veel te druk toen - zelfs als toeschouwer)
 
Als ge nog eens gaat wil ik wel mee. Ik werk 3 van de 4 weekends, maar laatste weekend van juni heb ik verlof. Was al aan het denken om die datum eens naar daar te rijden. (ik was er onlangs met Carfreitag eens naartoe gereden, maar veel te druk toen - zelfs als toeschouwer)
sgoed :) stuur maar eens een pmke met je facebook ofzo.. is wat makkelijker :p
 
sgoed :) stuur maar eens een pmke met je facebook ofzo.. is wat makkelijker :p
Als ik dan een TF'ke doe, wil ik wel dat er iemand ervaren meerijdt zoals gij of mss lokale coach inhuren :p Ik wil zoveel mogelijk risico's uitsluiten. (die me wijst op de gevaren)
Kheb nu al 1000'den video's gezien, weet zelfs welke bocht gevaarlijk is in de schaduw :laugh: Maar ik kan me er voorlopig nog niet overzetten om zelf te rijden.

Het gaat niet over mijn rijkwaliteiten of anderen. Grootste schrik blijft 1 of ander oliespoor dat ik niet zie en de kosten die eraan verbonden zijn :')
 
Laatst bewerkt:
Vroeger was ik regelmatig te vinden op Franchorchamps tijdens het Spa Italia event.

Je kon dan met, hoe kan het ook anders, je eigen Italiaanse wagen, meerijden. Paar keer meegereden in de Alfa 159 gta van een collega en de Fiat Abarth van zijn vader.

Redelijk plezant, maar enorm druk. Je kon niet echt vol gas gaan en er zitten altijd een paar cowboys tussen, veel wagens in de vangrail zien vliegen jammer genoeg.

Heb wel paar ritjes kunnen versieren bij mensen die ik aansprak in de paddock, was toen in een Gallardo en Murcielago.

Is dan een paar jaar niet meer doorgegaan wegens financiële problemen dacht ik bij de organisator, maar ze zouden ondertussen al wel nieuwe plannen voor zijn.
 
Als ik dan een TF'ke doe, wil ik wel dat er iemand ervaren meerijdt zoals gij of mss lokale coach inhuren :p Ik wil zoveel mogelijk risico's uitsluiten. (die me wijst op de gevaren)
Kheb nu al 1000'den video's gezien, weet zelfs welke bocht gevaarlijk is in de schaduw :laugh: Maar ik kan me er voorlopig nog niet overzetten om zelf te rijden.

Het gaat niet over mijn rijkwaliteiten of anderen. Grootste schrik blijft 1 of ander oliespoor dat ik niet zie en de kosten die eraan verbonden zijn :')

Ikzelf heb al enkele mensen meegenomen. ik geeft tips, beetje les enzovoort...
Doe normaal elk jaar een grote roadtrip naar de ring met begeleiding :)
 
Volgende week trouwens petrolhead Sundays in Zolder
De 29ste... had ik ook wel graag naartoe gegaan maar ander verplichtingen.

30ste mei ingeschreven voor trackday op Zolder met normaal nog wat "oud 9lives" leden :p Moet mijne PB van 2min01 van vorige keer nog proberen verbeteren. Zal hopelijk wel lukken met nu 60pk extra :unsure:

 
Petrolhead sunday ook wel zin in maar tis dan ook de GP van Monaco.

De openroads tocht lijkt me ook wel iets op
Samen met de vrouw te doen
 
Terug
Bovenaan