Tour Auvergne - Rhône-Alpes

ah ik dacht dat je enkel fan was van Evenepoel maar je bent dus ook nog altijd fan van VA dacht dat de liefde na Roubaix voorbij was :)

De OS van Parijs zijn nog geen 2 jaar geleden mijn beste, daar won hij brons.

Toch wel een tegenvaller voor Van Aert. Hopelijk voor hem heeft die val er nog wat mee te maken.

Ach, nu gaat hij zeker top zijn in de 3e week 🤡

ah ik dacht dat je enkel fan was van Evenepoel maar je bent dus ook nog altijd fan van VA dacht dat de liefde na Roubaix voorbij was :)

De OS van Parijs zijn nog geen 2 jaar geleden mijn beste, daar won hij brons.

De voorbije 4 jaren won hij met uitzondering van een BK-tijdrit ( mede dankzij de
crash van Remco) geen enkele tijdrit in een kleine ronde, grote ronde, op de OS/WK's

Behaalde ereplaatsen of ere-metaal erbij sleuren ? Moet niet gekker worden.....
Het zijn tenslotte geen zege's en enkel die staan op je palmares.

Edit: Ik ging er verkeerdelijk van uit dat ereplaatsen niet op je palmares
zouden staan.....na even checken, blijkt dit wel het geval te zijn.
Neemt uiteraard niet weg dat het over 'zege's' ging en niet over ereplaatsen
en de snoeiharde feiten liegen er niet om.

Laatst bewerkt:
De voorbije 4 jaren won hij met uitzondering van een BK-tijdrit ( mede dankzij de
crash van Remco) geen enkele tijdrit in een kleine ronde, grote ronde, op de OS/WK's

Behaalde ereplaatsen of ere-metaal erbij sleuren ? Moet niet gekker worden.....
Het zijn tenslotte geen zege's en enkel die staan op je palmares.

Lol,
Ereplaatsen staan ook op je palmares.
Er zijn redelijk wat renners die bekender zijn van hun ereplaatsen dan voor hen zeges.

Van Aert heeft sinds PR 12 april quasi niets meer gereden. Enkel training en stage. Dat kan er ook voor iets tussen zitten.

Het interview met Heijboer, eergisteren, liet een ander verhaal horen
over zijn trainingen en hoogtestage.

Daarin was die not amused over de 2 etappe's waar Wout zeer vroeg
door het ijs zakte, maar de kerel was ook niet van plan om naar de
reporter toe een indekverhaaltje te verzinnen.

Want de aap kwam uit de mouw dat Wout na zijn Roubaix-zege, véél
te lang gerust had, gevierd had, vakantie en qualitytime met zijn gezin
genomen had en veel tijd in interviews stak.

Zo had hij niet getraind tussenin en kwam hij op hun hoogtestage later
dan zijn collega's toe en heeft zodoende niet de vereiste trainingsarbeid
uitgevoerd om hier in een behoorlijk ( zeker geen topvorm) vormpeil
aan de start te staan.🤢

Laatst bewerkt:
Van Aert maakte vorig jaar in de Tour eigenlijk ook al geen te beste indruk tot de laatste paar dagen... maar misschien doet hij wel wat ik een graag Andy Schleckske noem: begin juni geen deuk in een pakje boter trappen en 3 weken later in de Tour wel top zijn :unsure: (I doubt it)

Evengoed doet hij in de plaats daarvan wel een Simon Yateske en hangt hij over 2 weken plots zijn fiets aan de haak :unsure:

Wel nog een gravelrace waar hij goed was.
Ja... tegen Janneke en Mieke! *Grabs popcorn* :tongue:

Wel nog een gravelrace waar hij goed was.
Lol.
Met alle respect maar dat is nu is echt totaaaal geen referentie. Dat is iets voor de fun tegen bijna allemaal mannen van de 7de rij.
De minimale serieuze gasten aan de start zijn ook van enkele maatjes kleiner dan Wout.
We hebben het over Wout Van Aert voor alle duidelijkheid.

Want de aap kwam uit de mouw dat Wout na zijn Roubaix-zege, véél
te lang gerust had, gevierd had, vakantie en qualitytime met zijn gezin
genomen had en veel tijd in interviews stak.

Zo had hij niet getraind tussenin en kwam hij op hun hoogtestage later
dan zijn collega's toe en heeft zodoende niet de vereiste trainingsarbeid
uitgevoerd om hier in een behoorlijk ( zeker geen topvorm) vormpeil
aan de start te staan.🤢

Daar moet je nu toch geen genie voor zijn om dat te bedenken?
Uiteraard heeft hij het goed gevierd en goede decompressie gehad. Heeft hij genoten van zijn gezin en alles eromheen.
Hij heeft buiten wereldkampioen de grootste en belangrijkste overwinning gehaald. Dan mag je daarna wel eens even de riem eraf doen.

Is dat volledig fair tegenover zijn werkgever? Nee.
Maar hij heeft door de jaren heen wel genoeg krediet opgebouwd dat hij wel eens even de minder goeie werknemer kan en mag zijn.
Ik heb ook wel sterk het gevoel dat hij zich er niet goed bij voelt, dus die jobfierheid is er wel nog.
Maar je kan ook geen wonderen verwachten. Een minder goeie Dauphine en eventueel tour, vervelend maar geen ramp. So be it.
Veel belangrijker is het WK.

Lol.
Met alle respect maar dat is nu is echt totaaaal geen referentie. Dat is iets voor de fun tegen bijna allemaal mannen van de 7de rij.
Er zijn altijd meer renners aanwezig uit de zevende rij, dan uit de tweede rij........

Verder denk ik ook dat die sinds de podiumceremonie in Roubaix al bezig is met vet WK.

Lol.
De minimale serieuze gasten aan de start zijn ook van enkele maatjes kleiner dan Wout.
We hebben het over Wout Van Aert voor alle duidelijkheid.

Daar moet je nu toch geen genie voor zijn om dat te bedenken?
Uiteraard heeft hij het goed gevierd en goede decompressie gehad. Heeft hij genoten van zijn gezin en alles eromheen.
Hij heeft buiten wereldkampioen de grootste en belangrijkste overwinning gehaald. Dan mag je daarna wel eens even de riem eraf doen.

Is dat volledig fair tegenover zijn werkgever? Nee.
Maar hij heeft door de jaren heen wel genoeg krediet opgebouwd dat hij wel eens even de minder goeie werknemer kan en mag zijn.
Ik heb ook wel sterk het gevoel dat hij zich er niet goed bij voelt, dus die jobfierheid is er wel nog.
Maar je kan ook geen wonderen verwachten. Een minder goeie Dauphine en eventueel tour, vervelend maar geen ramp. So be it.
Veel belangrijker is het WK.
Van Aert wordt nog altijd wel betaald als luxeknecht voor de Tour... dan kan je die Tour moeilijk aan 90% rijden, zelfs voor een kaliber Van Aert is dat te weinig als alle andere renners in koers op hun absolute piek zitten.

Maar hij geeft minstens wel de indruk er verveeld mee te zitten, dus denk hij wel effectief beter had willen zijn.

Terug
Bovenaan