Toprestaurants

Kent iemand de Kruidenmolen in De Haan? Blijkbaar beroemd om zijn garnaalkroketten en sliptong maar ik proefde toch weinig verschil met andere zaken waar ze dat ook serveren. Personeel wel niet zo vriendelijk (of toch geforceerd vriendelijk)

Kent iemand de Kruidenmolen in De Haan? Blijkbaar beroemd om zijn garnaalkroketten en sliptong maar ik proefde toch weinig verschil met andere zaken waar ze dat ook serveren. Personeel wel niet zo vriendelijk (of toch geforceerd vriendelijk)
Voor de garnaalkroketten zou ik niet omrijden, de sliptong vond ik zelf echt wel fantastisch goed. Ik denk dat de consistentie daar ook wel heel belangrijk is, ik ken niemand die er slecht gegeten heeft tot dusver.
Het personeel had ik ook geen klachten over 🤷‍♂️

Kan iemand me een plekje in Antwerpen aanraden waar we echt, maar dan echt goeie lamskroon kunnen eten?

Voor de garnaalkroketten zou ik niet omrijden, de sliptong vond ik zelf echt wel fantastisch goed. Ik denk dat de consistentie daar ook wel heel belangrijk is, ik ken niemand die er slecht gegeten heeft tot dusver.
Ik kwam toen van een paar dagen aan de kust, waar je sowieso lekkere garnaalkroketten en zeetongen kan eten op vele plaatsen. Misschien wel ik toen verwend :D

Gezocht: leuk, trendy restaurant voor een diner voor een jarige (19) samen met de papa (ondergetekende)
Parameters: open minded wat betreft keuken - ongedwongen sfeer - ruime regio Gent - +/- 100 euro pp zonder drank (dus misschien niet ideaal in dit topic)

Tof restaurant maar zoals op vele plaatsen overdrijven ze daar ook. Wij zaten als duo rechtover mekaar met amper 30cm tussen de tafel links & rechts van ons. Zonder overdrijven, naar toilet gaan was precisiewerk. Je kon amper tussen 2 tafels gaan. Ik snap dat het leven duur is, maar op vele plaatsen gaan ze er écht over.

Tof restaurant maar zoals op vele plaatsen overdrijven ze daar ook. Wij zaten als duo rechtover mekaar met amper 30cm tussen de tafel links & rechts van ons. Zonder overdrijven, naar toilet gaan was precisiewerk. Je kon amper tussen 2 tafels gaan. Ik snap dat het leven duur is, maar op vele plaatsen gaan ze er écht over.

Dat is idd hatelijk, 1 van onze favoriete restaurants is ook zo.

Als ge pech hebt zit ge echt zeer dicht naast elkaar, ik kan bijna met mijn vork het eten pikken uit het bord naast mij.

Dat is idd hatelijk, 1 van onze favoriete restaurants is ook zo.

Als ge pech hebt zit ge echt zeer dicht naast elkaar, ik kan bijna met mijn vork het eten pikken uit het bord naast mij.
Welke resto?

Zondag in Ukyo in Stekene gaan eten. Absolute aanrader. Echt mee van het beste waar we dit jaar geweest zijn (enkel L'air du Temps vonden we beter, maar is natuurlijk andere prijsklasse). Heel jong team ook. Chef is 29, zijn broer (sommelier) 27. Er is ook een bnb aan. Was 120€ voor een nacht (ex ontbijt). Hier komen we zeker nog terug.

Welke resto?

Zondag in Ukyo in Stekene gaan eten. Absolute aanrader. Echt mee van het beste waar we dit jaar geweest zijn (enkel L'air du Temps vonden we beter, maar is natuurlijk andere prijsklasse). Heel jong team ook. Chef is 29, zijn broer (sommelier) 27. Er is ook een bnb aan. Was 120€ voor een nacht (ex ontbijt). Hier komen we zeker nog terug.

Présence in Schoten.

Moet nu wel bij vertellen dat het niet overal is, vooral als ge in de “gang” moet zitten aan de kanten van toilet.

Doen daar regelmatig social deals, wild menu.

Iemand tips voor een leuke zaak in Mechelen om te gaan eten met een bevriend koppel?

Mag hip zijn, mag een Italiaan zijn.. hoeft niet superchic te zijn..

Iemand tips voor een leuke zaak in Mechelen om te gaan eten met een bevriend koppel?

Mag hip zijn, mag een Italiaan zijn.. hoeft niet superchic te zijn..

Nog maar 1 x gaan eten in Mechelen en dat was in Cosma, top restaurant. Iets aan de duurdere kant want alles apart te bestellen maar zeer lekker en gezellig.

En het is gelegen in de Befferstraat :unsure:

Gisteren gaan eten in De Schone van Boskoop (Boechout, tussen Antwerpen en Lier)

Veel ruimte om te zitten, beperkt aantal tafels; eerder klassiek eten maar wel zeer goed op smaak, vriendelijke chef en bediening. Wat kleine foutjes hier en daar, maar alles samen toch een adres om te onthouden.
Ook handig dat je per gang kan beslissen of je wijn neemt of niet, maakt het voor mensen met de auto gemakkelijk om een beperkt aantal glazen te drinken.

Vorig jaar Lam'eau geweest, was idd niet slecht. Maar had iets meer verwacht kwa smaken
Merad is ook leuk om te eten
Of de Vleeshalle, maar dat is eerder leuk voor de lunch
De vleeshalle is ook leuk, maar wij hebben daar belachelijk lang moeten wachten. Aan de bar bestellen is beter denk ik.

Zaterdag gaan eten in Wingerd in Vorselaar. Een absolute aanrader, van begin tot eind. Begrijp niet goed dat ze zelfs geen kans maken op een ster.
Wel 15/20 in Gault Millaut.

Gustatif in Schoten
2 man - 250€
Wat een genot. Aangepaste wijnen - desserts gerookt in beukenhout (ik was te ver al om te weten welk hout) enzovoort.
Gistatif is blijkbaar net na uw etentje dicht gegaan. Ze huurden het pand en ja huren en er tegelijkertijd winst op maken was echt een dodelijk combo na de Covid crisis hé. :frown:

Je moet echt uw pand kopen of met een huiskamerrestaurant beginnen. (als je het kleinschalig wil houden en je weinig tot geen personeel wenst te betalen).

Terug
Bovenaan