Toprestaurants

Bachtekerke is inderdaad niet goedkoop maar ik heb dat wel vaker bij de restaurants in het Gentse waar ik wel vaker (zakelijk) ga lunchen: Bachtekerke, Fou d'O, Patyntje, d'Ouwe Hoeve, Nenuphar, Halifax, Terrazza, Boulevard, ...
De weeklunch neem ik nooit, maar met een aperitief, flesje wijn, sharing voorgerecht, hoofd en koffietje zit je vrij vlot aan 100 EUR/pp. Ligt dus zeker niet aan Bachtekerke, al is het wel één van de duurdere.
Ja Fou d'O, Halifax en Nenuphar zijn dan ook wel zaken die we meestal vermijden met klanten. Dan kan je beter gaan lunchen in Pulpo of M-eat oid op de Kortrijksesteenweg, da's nog schappelijk.
 
Ja Fou d'O, Halifax en Nenuphar zijn dan ook wel zaken die we meestal vermijden met klanten. Dan kan je beter gaan lunchen in Pulpo of M-eat oid op de Kortrijksesteenweg, da's nog schappelijk.
In Pulpo ben ik dan wel weer 2 keer slecht gevaren dus die vermijd ik sindsdien 😛
M-eat ken ik niet, zal ik eens opzoeken, merci.

Probleem is dat je centrum Gent vaak wil vermijden en dan beland je voor een lunch gewoon al heel snel in bovenstaande restaurants, al is dat misschien ook omdat ik nooit heel hard op zoek ga... de gekende selectie is ook gewoon makkelijk en 'veilig'.
 
In Pulpo ben ik dan wel weer 2 keer slecht gevaren dus die vermijd ik sindsdien 😛
M-eat ken ik niet, zal ik eens opzoeken, merci.

Probleem is dat je centrum Gent vaak wil vermijden en dan beland je voor een lunch gewoon al heel snel in bovenstaande restaurants, al is dat misschien ook omdat ik nooit heel hard op zoek ga... de gekende selectie is ook gewoon makkelijk en 'veilig'.
Ah ik enkel goeie ervaringen dus kijk 🤷‍♂️
Het Thais restaurant op de ovonde in Zwijnaarde is ook fenomenaal goed voor zijn prijs vind ik :love: lunch daar is €22, maar enorm smaakvol. Wel niets chics, maar zeker een aanrader!
 
Wij lunchen zeer veel voor amper €13, en eerlijk gezegd altijd lekker hoor. En vooral niet teveel, want anders doe je toch echt niets meer in de namiddag denk ik dan.
 
Fijne zaakjes in het Limburgse

Artichoc - Hasselt
Ross - Hasselt
La Fontanella - Hasselt
De levensboom - Hasselt
Restaurant U - Genk
De Tafelaer - Kuringen
De Stadt van Luijck - Sint Truiden
 
Terug
Bovenaan