3D Printing Tonerider's Portfolio: 3D printing en af en toe een 3D artsyfartsythingy en andere creatieve ongein

Tonerider

Well-known member
Ik heb hier al wel af en toe eens iets gepost in 3D printing, dus sommigen zullen wel weten dat ik daar mee bezig ben. Vroeger ook redelijk wat met Blender bezig geweest, maar ik zou daar weer wat actiever mee bezig moeten zijn. Vanuit mijn werk ben ik dagelijks bezig met Inventor en voor mijn print ontwerpen gebruik ik vooral het gratis Fusion360 wat ook een parametrisch 3D programma is.
Printen zelf gebeurt momenteel via een Ender 3 maar hoop ooit een upgrade te kunnen doen naar een betere (lees snellere en betrouwbaardere) printer (Bambulab) en ook nog een resin printer toe te voegen aan de setup voor de fijnere kwaliteit.

Anyway: hier een zelfgemaakt model dat ik gisteren heb geprint
IMG20230820105639.jpg
 
Ik dacht dat dit mega was tot ik doorhad dat er een telefoon tegen stond. Heel leuk gedaan. En net als @zarathustra wel een beetje jaloers. Ik probeer die dingen wel vaak, maar zonder goed resultaat haha.
 
Man, ik ben altijd jaloers op mensen met teken skills :p

Mooi gedaan.
Thanks.
Het rare is dat ik absoluut niet kan tekenen of schilderen. Geen vaste hand, geen inzicht in hoe te beginnen en te slordig. Overal vegen en ezelsoren. :p Ik zou m'n job nooit kunnen uitoefenen als het nog met potlood en papier was. 3D programma's zijn dan wel mijn ding.
 
Thanks.
Het rare is dat ik absoluut niet kan tekenen of schilderen. Geen vaste hand, geen inzicht in hoe te beginnen en te slordig. Overal vegen en ezelsoren. :p Ik zou m'n job nooit kunnen uitoefenen als het nog met potlood en papier was. 3D programma's zijn dan wel mijn ding.
Het medium is 1 ding, maar gewoon al zo iemand kunnen creëeren zodat het effectief allemaal in proportie is is een talent.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan