Pieterjan94
Well-known member
Ik vind de schedule nergens precies, en ik ken niks van die muziek, maar wie was die Johnny met zonnebril en sporttshirt (kan het niet beter beschrijven) die gisteren rond 21u aan't draaien was? Zag het op Canvas
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind de schedule nergens precies, en ik ken niks van die muziek, maar wie was die Johnny met zonnebril en sporttshirt (kan het niet beter beschrijven) die gisteren rond 21u aan't draaien was? Zag het op Canvas
Joy O staat op de afficheIk blijf dat toch een raar gegeven vinden, voor een doorwinterde DJ is dat toch kinderspel? En zelfs al gaat er iets fout, een backspin, je roept "Put your hands up" en dropt een dikke schijf.![]()
Ik ben zonet eens door de affiche gegaan nu ik ken eigenlijk niet zo heel veel van "commerciëlere" elektronische muziek dus vergeef mij als ik over enkele kleppers kijk maar deze affiche is toch echt zwak of op z'n minst inspiratieloos te noemen?

Joy O staat op de affiche
Tis echt mijn ding niet wegens de bombast, maar de line-up gaat elk jaar best wel diep. De meeste genres komen aan bod en ze boeken wel echt de grote namen binnen die genres. Ge moet voorbij de mainstage kijken natuurlijk.
Neemt niet weg dat ik veel liever eens naar een Dekmantel zou gaan, mmaar da's direct al een pak alternatiever.
Ik ben een leek daarin maar dat is toch onnozel dat daar niets live gebeurt? Niks spontaniteit, alleen maar show dan?Mainstage is nooit live, DJ's regelen daar wat de sound maar zelfs dat is geen must want Guetta stond daar eens te draaien aan knoppen zonder dat zijn deck aangesloten was. Handjes in de lucht of taarten gooien en autoplay!
Nee echt moete zoeken maar het was Alok blijkbaar. Probeerde de set terug te zoeken maar op Spotify staan precies heel andere liedjes.
Dat is "algemeen geweten" onder de festivalgangers, de organisatie laat daar weinig aan het toeval over, veel ligt vast. Daarom is de stage zelf met de lichten, het vuur, het vuurwerk dan ook megabelangrijk. Je komt voor het totaalplaatje.Ik ben een leek daarin maar dat is toch onnozel dat daar niets live gebeurt? Niks spontaniteit, alleen maar show dan?
Toffe visuals bij Agents of time!Nu agents of time!
super jaToffe visuals bij Agents of time!
In tegenstelling tot vorig jaar gaat Anyma niet voor eigen werk maar evergreen crowdpleasers. Een leuke selectie maar had wat meer pit verwacht.
en een discotheek is dan een overdekt muziekfestival ?Ik heb de live streams al verschillende keren een kans gegeven hoewel het mijn genre niet is, maar ik zie dus echt niets op de 2 uitgezonden podia dat mij in het minste boeit. Klinkt allemaal zo gemaakt en hetzelfde, en eigenlijk staat iedereen wat te bewegen en hartjes te vormen op een plaat die afgedraaid wordt. Als je dat nu vergelijkt met een live muzikant, serieus stukje talent verschil IMO.
Ik zie Tomorrowland in feite meer als een openlucht discotheek, meer is het toch niet?