Tomorrowland

Een deel van de ultrarijken wil expliciet die blingbling, ook al nemen ze niet één van de twee 30L flessen die in de koelkast staan. Er valt daar veel geld te rapen. Ze komen ook niet echt voor de muziek of het aanbod maar de sfeer en ervaring en uiteraard gezien worden. Zelfs met walging of uitgestoken ogen is ook weer iets op hun borst te steken.

Andere ultrarijken vinden het maar niets en houden hun eigen privéfeest in Mykonos zonder de modder. Tale of Us is bvb één van hun favorieten. En natuurlijk geen "ordinaire" Armand de Brignac van die wanna be posers/patsers maar een klein exclusief champagnehuis dat niet in de Flair staat. Rijk zijn kan op velerlei wijzen, wat je op TML ziet is idd opzichtig. Maar de organisatie is blij met het geld, glimlachen en cashen.

Een deel van de ultrarijken wil expliciet die blingbling, ook al nemen ze niet één van de twee 30L flessen die in de koelkast staan. Er valt daar veel geld te rapen. Ze komen ook niet echt voor de muziek of het aanbod maar de sfeer en ervaring en uiteraard gezien worden. Zelfs met walging of uitgestoken ogen is ook weer iets op hun borst te steken.

Andere ultrarijken vinden het maar niets en houden hun eigen privéfeest in Mykonos zonder de modder. Tale of Us is bvb één van hun favorieten. En natuurlijk geen "ordinaire" Armand de Brignac van die wanna be posers/patsers maar een klein exclusief champagnehuis dat niet in de Flair staat. Rijk zijn kan op velerlei wijzen, wat je op TML ziet is idd opzichtig. Maar de organisatie is blij met het geld, glimlachen en cashen.

Dat is vaak het verschil tussen de (nouveau) rich en de (ultra) wealthy. De rijken gaan op tomorrowland zoveel mogelijk van 'look at me' doen, de wealthy ga je er zelfs bijna niet uithalen omdat ze quiet luxurious doen en net de ogen willen ontwijken. Of omdat ze inderdaad wel ergens op een privé megajacht in de middellandse zee hun eigen tomorrowland organiseren dat een miljoen keer exclusiever is dan tussen die schreeuwbekkende nouveau rich in een vip-tent te gaan zitten wat uiteindelijk toch maar een dertien in een dozijn ervaring is als je ultrarijk bent.

Ze komen ook niet echt voor de muziek of het aanbod maar de sfeer en ervaring
zo zijn er duizenden iedere jaar op TML, nog voor de line-up bekend is zijn alle tickets weg

dat zegt genoeg, waarom zou ik betalen voor iets waarvan ik de line-up niet eens ken?

zo zijn er duizenden iedere jaar op TML, nog voor de line-up bekend is zijn alle tickets weg

dat zegt genoeg, waarom zou ik betalen voor iets waarvan ik de line-up niet eens ken?

De lineup was wel al bekend voor de ticketverkoop.

Dat terzijde, daar zijn zodanig veel parallelle podia actief dat ik met mijn brede smaak qua muziek weet dat ik mij sowieso ga amuseren.

De lineup was wel al bekend voor de ticketverkoop.

Dat terzijde, daar zijn zodanig veel parallelle podia actief dat ik met mijn brede smaak qua muziek weet dat ik mij sowieso ga amuseren.
Dat is ook mijn gedacht. Naar een festival ga je voor een bepaald muziekgenre en de sfeer. Als je specifiek een bepaalde artiest wilt zien, dan ga je toch gewoon naar een show van die artiest. Het mooie van een festival is net dat je nieuwe artiesten leert kennen.

Ik hoef totaal de lineup niet te kennen op voorhand. Zo veel podia dat het altijd ergens wel goed zal zijn, en dat voor maar 140 euro per dag :)

Dat is ook mijn gedacht. Naar een festival ga je voor een bepaald muziekgenre en de sfeer. Als je specifiek een bepaalde artiest wilt zien, dan ga je toch gewoon naar een show van die artiest. Het mooie van een festival is net dat je nieuwe artiesten leert kennen.

Ik hoef totaal de lineup niet te kennen op voorhand. Zo veel podia dat het altijd ergens wel goed zal zijn, en dat voor maar 140 euro per dag :)
Ik vind dat ook een fijnere manier om de prijs te verantwoorden. Je krijgt een ganse dag artiesten te zien, als je die allemaal apart zou moeten kijken kom je flink duurder uit.

Buiten enkele uitzonderingen daar gelaten (oa. op de main) heb je toch ook wel gewoon overal goede DJ’s hoor. Ik heb gewoon meerdere keren op wandel geweest om dan ergens de muziek en sfeer te polsen en dan te beslissen om te blijven al dan niet. Een eigen timetable volgen was onmogelijk door de overlappingen in tijd en de afstanden/drukte onderweg.

Hoor je dan geen 100 keer hetzelfde liedje op een dag? Ik heb het gevoel dat het altijd dezelfde nummers zijn die terugkomen als ik naar die livestream kijk.

Hoor je dan geen 100 keer hetzelfde liedje op een dag? Ik heb het gevoel dat het altijd dezelfde nummers zijn die terugkomen als ik naar die livestream kijk.
Op de mainstage hoor je inderdaad regelmatig dezelfde nummers. Nogmaals, er zijn 16 podia, er is echt wel heel veel variatie in muziek. De livestream is bedoeld voor een zo breed mogelijk publiek, dus de muziek die je daar hoort is meer mainstream.

Iemand een idee hoe de parkings erbij liggen?
Vorig jaar stonden we kort bij dreamville (E19) genomen en dat was gewoon een grote wei

Kant van de A12 beter?

Iemand een idee hoe de parkings erbij liggen?
Vorig jaar stonden we kort bij dreamville (E19) genomen en dat was gewoon een grote wei

Kant van de A12 beter?
We stonden aan de A12 en werden ergens op een bedrijventerrein geloodst. Iets van een 20min stappen denk ik.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan