Tom of Jerry?

Tom of Jerry


  • Totaal aantal stemmers
    10

Hazz

Well-known member
Crowdfunder FE
Vergeet frikandel vs. curryworst, rode of groene power ranger, Eddy Merckx of pater Damiaan,,...
Laat ons 's voor eens en altijd uitsluitsel krijgen.

Tom
wLOohXA.jpg


of Jerry?
tYiTGzE.jpg




Ik kies tommyboy natuurlijk. Die kutmuis won quasi altijd.
Look how they massacred my boy

hgUX3dD.png
 
Ik vind dat ze Tom en Jerry moeten verbieden. Dat is veel te gewelddadig en zou onze kindjes kunnen traumatiseren. Voor ge het weet denken ze dat geweld gelijk staat aan amusement en gaan ze zelf dieren mishandelen. Of denken ze dat het ok is om anderen te pesten vanwege hoe ze er uit zien of omdat ze anders zijn.
Bovendien is het een stereotipisering van dierlijk gedrag. Niet alle katten en muizen vechten met elkaar.
#stoptomandjerry
 
Ik vind dat ze Tom en Jerry moeten verbieden. Dat is veel te gewelddadig en zou onze kindjes kunnen traumatiseren. Voor ge het weet denken ze dat geweld gelijk staat aan amusement en gaan ze zelf dieren mishandelen. Of denken ze dat het ok is om anderen te pesten vanwege hoe ze er uit zien of omdat ze anders zijn.
Bovendien is het een stereotipisering van dierlijk gedrag. Niet alle katten en muizen vechten met elkaar.
#stoptomandjerry
Hiermee kan ik enkel maar akkoord gaan.
Regel jij de gazet? Dan zal ik even een tweet maken waarmee we de menigte wakker maken en de cartoon binnen de week kunnen cancellen.
 
Tom OF Jerry?

Ben EN Jerry ofc.






PS: rode of groene power ranger??? De witte natuurlijk.
... alhoewel :thinking:

1*PZ8zyhFzNsvuW3tZ7K32bg.jpeg
 
Terug
Bovenaan