Party/Festival Tolminator / Punk Rock Holiday

ToasT

Well-known member
Crowdfunder FE
Dag peepz,

Ik vroeg me af of iemand van jullie ooit al eens naar deze festivals is gegaan? Of eventueel van plan is om te gaan?
Zelf volg ik dit nu al enkele jaren en zou graag eens gaan maar omdat het zover is, is het moeilijk om iemand te vinden die wil mee gaan.

Punk Rock Holiday
Deze gaat al sinds 2011 mee op een idyllische locatie in het Sloveense Tolmin. De festival site ligt aan de monding van de Soca rivier in de Tolminka rivier (of is het omgekeerd?). Zo ligt de camping vlak bij een strand en is het ondertussen een jaarlijkse traditie om de meest extravagante opblaasbare boten/matrassen, ... de rivier op te gaan.


Tolminator
Na jaren het Punk festival te hebben gedaan, is er sinds vorig jaar ook een metal festival 2 weken voor PRH. Het volgt ook wat hetzelfde concept, enkele grote namen aangevuld met heel wat minder bekende.



Tolminator2024_2nd-announcement_FB-cover_v2.jpg



Zo te horen stond het Belgische Wolvennest vorig jaar op de affiche
 
Tolminator
Na jaren het Punk festival te hebben gedaan, is er sinds vorig jaar ook een metal festival 2 weken voor PRH. Het volgt ook wat hetzelfde concept, enkele grote namen aangevuld met heel wat minder bekende.
Tolminator is niet het metalfestival dat plots voor PRH opdook. Tolminator is het antwoord op de verhuis van Metaldays naar ergens anders om logistieke redenen. Het is een pak kleiner dan zijn voorganger maar schijnt enorm gezellig te zijn. Topaffiche ook dit jaar.

Zelf ben ik er nog niet geweest maar ik ken genoeg volk die al Metaldays en PRH gedaan hebben dus mocht je specifieke vragen hebben kan ik altijd wel eens horen.
 
Ik vraag me vooral af hoe de sfeer is daar. Stel dat ik nu alleen ga, geraak ik daar makkelijk in contact met mensen?
 
Terug
Bovenaan