Ik denk niet dat wij het overleefd zouden hebben moesten we onze kinderen niet af en toe eens een nacht of 2-3 naar de grootouders kunnen doen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede ervaring. Kon jaren later door evolutie zicht herhaling nodig zijn, maar was niet het geval. Operatie ik 1ste lj in dagziekenhuisHebben hier kindjes een operatie gehad tegen scheel zien?
Ik ben vandaag naar de oogarts geweest met de zoon, hij kijkt af en toe een beetje scheel.
Het is niet erg genoeg om te corrigeren met een bril maar een kleine operatie zou wel helpen.

Normaal moet dat wel lukken. We willen dat hier ook wel eens introduceren. Gewoon proberen zou ik zeggen.Iemand ervaring met Technopolis met 4-jarigen? Is dat al de moeite om te doen?
Iets aan het zoeken om morgen met mijn zoon en petekind te doen maar met dat weer… Wil eens iets anders dan een binnenspeeltuin.
Zoontje verwisselt dag en nacht. Is nu een halve maand oud en zo rond 21 uur begint 'm te krijsen en is hij praktisch ontroostbaar. Hij is net een dutje aan't doen precies, dus ik hoop dat 'ie blijft snurken. Helaas zit 'm in het park en niet in zijn bed.![]()
Wij lopen een maandje voor op jullie en hebben ongeveer hetzelfde meegemaakt. Van de borst wel drinken, maar van de fles nauwelijks (een periode). Soms zelfs helemaal geen fles willen. Wel na een weekje weer beter. De vroedvrouw zei eigenlijk, zolang ze plaspampers blijft hebben en geen koorts heeft, hoef je je geen zorgen te maken. Anders best wel even de dokter/vroedvrouw raadplegen.Hier eet de dochter plots een pak minder. Moeilijk te zeggen hoeveel omdat het een mix is van flesjes en borstvoeding, maar haar flessen zijn op vlak van volume zowat gehalveerd, wat ik wel een beetje verontrustend vind. Ze is net 4 maand en een week, en ik lees wel dat nu de groei mogelijk vertraagt waardoor er minder energie nodig is. Ook drinkt ze nu misschien wat meer van de borst dan ervoor aangezien ze er wat meer naar lijkt te zoeken.
Nog mensen die dat hebben meegemaakt? Cause for concern? Ze is wel nog energetisch en alert, dus misschien maak ik me nodeloos zorgen.
Ok dat is geruststelling, denk dat alles dan wel in orde is. Ze heeft nu deze middag dan toch wel een hele fles gedronken dus misschien eerder een kwestie van overbezorgheid.Wij lopen een maandje voor op jullie en hebben ongeveer hetzelfde meegemaakt. Van de borst wel drinken, maar van de fles nauwelijks (een periode). Soms zelfs helemaal geen fles willen. Wel na een weekje weer beter. De vroedvrouw zei eigenlijk, zolang ze plaspampers blijft hebben en geen koorts heeft, hoef je je geen zorgen te maken. Anders best wel even de dokter/vroedvrouw raadplegen.
Dat kan al eens gebeuren in het begin en is helemaal niet erg. We zijn allemaal wel eens overbezorgd, net zoals we niet elke dag evenveel honger hebben.Ok dat is geruststelling, denk dat alles dan wel in orde is. Ze heeft nu deze middag dan toch wel een hele fles gedronken dus misschien eerder een kwestie van overbezorgheid.
Begrijpelijk. Ik heb toen ook de vroedvrouw gebeld en toen ze begon te zeggen van geen koorts en plaspampers, dacht ik direct van "ahja, dat zei ze de vorige keer ook al"Ok dat is geruststelling, denk dat alles dan wel in orde is. Ze heeft nu deze middag dan toch wel een hele fles gedronken dus misschien eerder een kwestie van overbezorgheid.
.Heel goed te doen. Wij zijn vanaf 2,5j regelmatig naar Technopolis geweest. Op die leeftijd is nog maar 1/4e van de zaken nuttig. Op 4j is dat al vlot 1/2e. Dus zeker genoeg te doen imoIemand ervaring met Technopolis met 4-jarigen? Is dat al de moeite om te doen?
Iets aan het zoeken om morgen met mijn zoon en petekind te doen maar met dat weer… Wil eens iets anders dan een binnenspeeltuin.
Koop nog snel even aan en steun BG. Maar, je had deze vast al wel liggen of een andere soort.Morgen wellicht naar Plopsa Indoor Hasselt. Morituri te salutant.
Als je de keuze hebt, ga indoor Antwerpen. Beter en vond dat aangenamer kwa drukte dan Hasselt.Morgen wellicht naar Plopsa Indoor Hasselt. Morituri te salutant.
En terwijl je partner met de dochter daarbinnen zit kun je een hele middag fotootjes nemen in Antwerpen Centraal @Avondland .Als je de keuze hebt, ga indoor Antwerpen. Beter en vond dat aangenamer kwa drukte dan Hasselt.
Win-WinMijn vrouw hoorde net het omgekeerde. Is die van Antwerpen niet vrij klein? Voordeel is dat je daar nog de Zoo hebt met veel binnenlocaties, aangezien we ook een abonnement hebben.Als je de keuze hebt, ga indoor Antwerpen. Beter en vond dat aangenamer kwa drukte dan Hasselt.
Die is evengroot eigenlijk als Hasselt, alleen anders ingedeeld vermits alles over 3 verdiepen is. Het stuk buiten heb je daar wel niet natuurlijk, maar dat is morgen toch minder belangrijk lijkt me met dit weer.Mijn vrouw hoorde net het omgekeerde. Is die van Antwerpen niet vrij klein? Voordeel is dat je daar nog de Zoo hebt met veel binnenlocaties, aangezien we ook een abonnement hebben.
Als jij noch uw vriendin/vrouw dat willen lijkt het me geen goed ideeMorgen wellicht naar Plopsa Indoor Hasselt. Morituri te salutant.

Mijn vrouw wil dat wel en mijn dochter ongetwijfeld ook. Maar kijk, erger dan de Meir op een zaterdagmiddag tijdens de solden kan het niet zijn en dat heb ik ook al overleefd. En als het erg is mag mijn vrouw rijden en vlieg ik in de Duvels.Als jij noch uw vriendin/vrouw dat willen lijkt het me geen goed idee![]()