Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Mmmm er is geen medische reden tot zo ver we weten nee.
Hij drinkt gewoon nog steeds melk 's nachts lol.

Als hij wakker is dan geraakt hij niet terug in slaap zonder dat we of er ff bijligge en/of een fles melk.

Misschien door honger, 't is ne lastige eter overdag.
Ik zou dan gewoon een hervulbare waterfles met volle melk op het nachtkastje zetten: bedien uzelf jongen! 😁

Die van ons heeft net voor het eerst zich omgerold. Die is echt al sterk voor haar leeftijd (3.5 maand).
Die van ons deed dat ook de eerste keer op die leeftijd, van rug naar buik. Maar dan is ze daar plots terug mee gestopt ook :p
Dus niet verschieten als het lijkt alsof ze dat plots terug verkeren :D

Die van ons deed dat ook de eerste keer op die leeftijd, van rug naar buik. Maar dan is ze daar plots terug mee gestopt ook :p
Dus niet verschieten als het lijkt alsof ze dat plots terug verkeren :D
Die van ons moet ook schoentjes gaan dragen omdat haar voetjes wat scheef staan. Dus dat gaat misschien ook wat tegenhouden.

Jongste zat met zijn hoofdtelefoon op wat tablet te kijken. Opeens superluid "mammmaaaaaa!!!!"
Die van ons schiet recht...
"Papppppaaaaaaaaaa!"
Ik vraag wat er scheelt..
"Bingoooooo!!"
Haja, ik weet wat hij kijkt :lol:

Zolang deze ongeopend is. Eenmaal geopend is deze maar een beperkte tijd houdbaar meer. Maar een nachtje overleeft dat heus wel.
Is de logica niet dat bacteriën beginnen te groeien buiten de koelkast. Uw melk zal niet slecht zijn na een nacht uit de koelkast, maar ze gaat wel veel sneller slecht worden nadien?

Is de logica niet dat bacteriën beginnen te groeien buiten de koelkast. Uw melk zal niet slecht zijn na een nacht uit de koelkast, maar ze gaat wel veel sneller slecht worden nadien?
Hier staat ze dus nooit in de koelkast, altijd op het aanrecht (nooit anders geweten toen ik zelf kind was) en na 2 dagen is die idd zuur. Maar 1l wordt hier met de dochter nooit 2 dagen oud. (En voor de dochtervrije dagen werk ik met halve liter flesjes)

Ik neem aan dat de overschot in de ochtend wel weggegooid of opgedronken wordt na een nachtje en niet terug in de koelkast gestoken wordt.

Dochterlief heeft zonet voor de eerste keer doorgeslapen (half 9 tot half 8)! En al 3 dagen op rij dat het goed ging (meestal half 9 - 6).
Hopelijk zijn we vertrokken. Ze is in elk geval nog nooit zo vrolijk wakker geworden als vandaag!

Terug
Bovenaan