Zoontje eerste keer naar de zwemles, gastje is al de hele tijd de ziel uit zijn lijf aan het huilen en de zwemjuf kijkt er nauwelijks naar. Mijn hart in stukken van een.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moet ge toch trots zijn als papa he, als ze met zoveel druk kunnen schijten.Tien dagen ver en de eerste keer dat ze zichzelf tot aan de nek volgescheten heeft is een feit
Ze lag zelfs hoger met haar hoofd, dus daar moet nogal wa druk achter gezeten hebben![]()

Ik denk dat iedere man dat gevoel wel heeft als zijn vriendin of vrouw aan het bevallen is.ik zit hier maar bij voor spek en bonen.

"is het OK als ik snel ne koffie haal?"Ik denk dat iedere man dat gevoel wel heeft als zijn vriendin of vrouw aan het bevallen is.
"Goe bezig, schat!".![]()
"Kan dieje kleine ni efkes wachten, ik moet deze level eerst nog uitspelen.""is het OK als ik snel ne koffie haal?"
Ik denk dat iedere man dat gevoel wel heeft als zijn vriendin of vrouw aan het bevallen is.
"Goe bezig, schat!".![]()

De gynaecologe was toevallig ook uw vrouw?Tijdens de keizersnede zei ik dat ook tegen de gynaecologe, ze kon er niet mee lachen.![]()
Hier was er bovenaan een klein scheurtje in de vruchtwaterzak dus mega lang moeten wachten op de weeën/water volledig brakSpannend maar ik zit hier maar bij voor spek en bonen.

En vooral niks zeggen of doen tot ze het zelf vragen. Dat is de gouden tip!Hier zijn de weeën vannacht begonnen voor nummer 2. Toch tot 7u gewacht om naar ziekenhuis te gaan en zitten nu op materniteit. Er werd al een epidurale gezet want vriendin zag het niet meer zitten. Spannend maar ik zit hier maar bij voor spek en bonen.
*Edit* en het water breekt hier juist![]()
Of als ze stevig protten "hola, sebiet stijgt ge op!"Dan moet ge toch trots zijn als papa he, als ze met zoveel druk kunnen schijten.
Allez ik was dat toch altijd.
Hier een dikke 24u na binnen te gaan voor de pre-inleiding vader geworden, gisteren rond 20.30 dus. Uiteindelijk na een hele dag wachten en horen dat er weinig of geen ontsluiting was, ging plots alles razendsnel en was de eigenlijke arbeid drie keer persen.
De vrouw ligt hier uitgeteld met de dochter naast haar na een eerste nacht, zelf ook maar halfbewust. Maar al wat men zegt klopt wel, ik heb nog nooit een pasgeboren kind mooi of schattig gevonden, maar mijn dochter is dat gewoonweg wél.

Proficiat!Hier een dikke 24u na binnen te gaan voor de pre-inleiding vader geworden, gisteren rond 20.30 dus. Uiteindelijk na een hele dag wachten en horen dat er weinig of geen ontsluiting was, ging plots alles razendsnel en was de eigenlijke arbeid drie keer persen.
De vrouw ligt hier uitgeteld met de dochter naast haar na een eerste nacht, zelf ook maar halfbewust. Maar al wat men zegt klopt wel, ik heb nog nooit een pasgeboren kind mooi of schattig gevonden, maar mijn dochter is dat gewoonweg wél.

Geniet ervan en dat ge lang op die roze wolk moogt blijven! In zekere zin zit ik daar nog altijd op, maar soms hebben die roze wolken wel een schijtbruine kleur of wordt wel eens aan projectielkotsen gedaan. Maar hey, dat doe je allemaal met liefde!Hier een dikke 24u na binnen te gaan voor de pre-inleiding vader geworden, gisteren rond 20.30 dus. Uiteindelijk na een hele dag wachten en horen dat er weinig of geen ontsluiting was, ging plots alles razendsnel en was de eigenlijke arbeid drie keer persen.
Congrats! En duidelijk nooit foto's gezien van mijn kinderen, die waren vanaf de geboorte al wel mooi en schattig. En zijn dat nu (soms) nog.Hier een dikke 24u na binnen te gaan voor de pre-inleiding vader geworden, gisteren rond 20.30 dus. Uiteindelijk na een hele dag wachten en horen dat er weinig of geen ontsluiting was, ging plots alles razendsnel en was de eigenlijke arbeid drie keer persen.
Dikke proficiat!Hier een dikke 24u na binnen te gaan voor de pre-inleiding vader geworden, gisteren rond 20.30 dus. Uiteindelijk na een hele dag wachten en horen dat er weinig of geen ontsluiting was, ging plots alles razendsnel en was de eigenlijke arbeid drie keer persen.
Proficiat!Hier een dikke 24u na binnen te gaan voor de pre-inleiding vader geworden, gisteren rond 20.30 dus. Uiteindelijk na een hele dag wachten en horen dat er weinig of geen ontsluiting was, ging plots alles razendsnel en was de eigenlijke arbeid drie keer persen.