Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Zoals anders, Ki Et La hier heel tevreden van. Top zonnebrillen die ook echt tegen UV beschermen. Onze kinderen waren die rap gewoon en dragen die met plezier.
Izipizi beschermt ook tegen UV. Of wat bedoel je met 'die ook echt tegen UV beschermen'?
Zijn er hier dan zonnebrillen vermeld die daar niet tegen beschermen?

Mijnen oudsten is geboren op de dag van de Onnozel Kinderen...

der is weer maar 1 die daar in slaagt :unsure:
Ik heb de opmerking 'dag van de Onnozele kinderen' vaak gekregen, maar ik ben geboren op de 30e december, niet de 28e...
Ik was normaal voorzien voor 1 januari, maar men zou mij hebben laten komen omdat de dokters geen zin hadden om eventueel opgeroepen te worden als ze aan tafel zaten op Oudjaar (volgens bepaalde bronnen)
Desondanks blij dat ik nog net 1980 gehaald heb :cool:

Zo tussen de feestdagen verjaren was op zich toch niet echt leuk. Verdwijnt zowat tussen de andere dagen. En ook niemand wil gaan feesten op de 30e, iedereen wil zich sparen voor de 31e...
Anderzijds wel altijd in de vakantie jarig geweest. Vond ik dan weer wel in orde :unsure:

Onze dochter was de 24ste december uitgerekend en ik vermoed dat ze wat geholpen hebben voor een vroegere bevalling.

Hier ook lang met de dag van de onnozele kinderen in mijn hoofd gezeten dankzij treiterende collega's :rofl:

Krijgen net bericht van onze onthaalmama dat ze 4 weken niet werkt wegens een operatie, beginnende de week van 15/08.
Euhm, ja, oke, fijn. Zullen we maar weer beginnen met oplossingen zoeken met oma's, opa's en verloven opgebruiken .. We hebben een goede onthaalmama, maar dit jaar heeft ze volgens mij al meer niet dan wel gewerkt. Vreselijk.
De reden waarom ik nooit een onthaalouder wou. Bij een crèche heb je minstens nog de mogelijkheid tot aannemen van een ander personeelslid, bij een onthaalouder zie ik niemand een vervanging in dienst nemen bij een operatie.

Zijn er eigenlijk mensen die probeerden te mikken met geboortedata? Wij hadden liever kinderen die geboren waren in het begin van het jaar omdat die in de praktijk het wel wat gemakkelijker hebben op sommige vlakken (iets rijper als ze naar het lager gaan,...).

Met de eerste hebben we een jaar bezig geweest, dus toevallig dat het dan opnieuw voor het begin van het jaar was, bij de tweede hadden we het 'plannen' weggelaten maar kwam het toevallig uit voor januari.

Zijn er eigenlijk mensen die probeerden te mikken met geboortedata? Wij hadden liever kinderen die geboren waren in het begin van het jaar omdat die in de praktijk het wel wat gemakkelijker hebben op sommige vlakken (iets rijper als ze naar het lager gaan,...).

Met de eerste hebben we een jaar bezig geweest, dus toevallig dat het dan opnieuw voor het begin van het jaar was, bij de tweede hadden we het 'plannen' weggelaten maar kwam het toevallig uit voor januari.
Ik heb ook gemikt op het begin van het jaar.
1 probleem: ik telde in maanden ipv weken én het was bij de eerste keer zonder anticonceptie al prijs. Dus ook lekker een einddecemberkindje!

Laatst bewerkt:

Niet mikken, maar wel maandje uitgesteld met "beginnen proberen" omdat ze dan van begin van het jaar zou zijn ipv december (dat heeft een aantal voordelen). Verwacht om op zijn minst een tijd te moeten proberen maar dat bleek niet het geval :p

Uiteindelijk geplande keizersnede en konden we kiezen tussen 4 januari of 28 december.

Als ik had kunnen kiezen had ik liefst een mei-juni kindje. Dan had ik zijn feestjes (meestal) buiten kunnen houden met alle plaats.
Nu zit ik met een eind oktober twee daags feest want we krijgen niet iedereen gezet in de living. :)
Na jaren proberen en een fertiliteitstraject was ik al lang blij als het lukte en was de datum van ondergeschikt belang.

Hier verjaren mama, papa en dochter allemaal in februari, juist onze jongste zoon heeft den trein gemist en is er pas in maart uitgekomen. :lol:

Terug
Bovenaan