Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

't is maar gewoon omdat de arts ons had aangeraden om perdolan en nurofen af te wisselen dat ik achter die 2 aan het zoeken was. Nurofen heb ik nog een halve fles, dus da's ok. Maar gene perdolan ni meer.
We gaan tegenwoordig voor de generische varianten. Tot nu toe niets gemerkt van voorraad problemen.

Laatst bewerkt:
Dafalgan had ie ook niet op stock, maar kon er wel tegen morgenmiddag aan geraken. Heb die dus ook besteld.

't is maar gewoon omdat de arts ons had aangeraden om perdolan en nurofen af te wisselen dat ik achter die 2 aan het zoeken was. Nurofen heb ik nog een halve fles, dus da's ok. Maar gene perdolan ni meer.
Voor nurofen is het ibuprofen siroop die wij gebruiken, eens zien of je apotheek die ook kan bestellen? Die flessen komen toch niet slecht op een paar maand..

Fiere mama hier, dochterlief heeft zich gisteren voor de eerste keer zelf op haar kont gezet. Wel niemand gezien hoe ze het gedaan heeft.

Ander vraagske, iemand aanraders voor een zonnebril voor een baby? Ik heb er eentje bij H&M gekocht, maar die beentjes zijn nog veel te lang.
Ki Et La

Fiere mama hier, dochterlief heeft zich gisteren voor de eerste keer zelf op haar kont gezet. Wel niemand gezien hoe ze het gedaan heeft.

Ander vraagske, iemand aanraders voor een zonnebril voor een baby? Ik heb er eentje bij H&M gekocht, maar die beentjes zijn nog veel te lang.

Die izipizi's zitten wel strak.
Maar hier heeft een hoedje meer succes. (lees: ze heeft beiden niet graag :unsure:)

Zoals anders, Ki Et La hier heel tevreden van. Top zonnebrillen die ook echt tegen UV beschermen. Onze kinderen waren die rap gewoon en dragen die met plezier.

Ook begonnen met een zonnebril met een band met velcro voor rond het hoofdje, dacht zelfs gekocht in de Hema met uv bescherming.
Later overstapt op een zonnebril van de decathlon, die heeft heel flexibele beentjes voor als ze de zonnebril afnemen en aan beginnen te prullen. De zonnebril heeft veel meegemaakt en alles overleefd!

Nog een paar leuke anekdotes over de bevalling:

De vroedvrouw bij de bevalling had dezelfde naam als ons kindje.

Die avond zaten een groep ooievaars op het dak van het ziekenhuis. Dus we kunnen echt zeggen dat de ooievaar ze gebracht heeft :unsure: .

En voor mij de mooiste. Onze dochter is exact 104 jaar na mijn oma zaliger geboren. Dat vind ik wel speciaal.

Den onze is ingeleid op 31/03, initieel ingepland op 01/04, maar daar hebben we toch alles aan gedaan om te vermijden. Anders was het een goei grap geweest.

onze jongste was er dan weer op kerstavond.

Origineel, maar ni leuk om later zijn verjaardag te vieren.

onze jongste was er dan weer op kerstavond.

Origineel, maar ni leuk om later zijn verjaardag te vieren.
Wij moesten op kerstavond op controle, was dan uitgerekend.

Filmpje van mooie (voor) weeën doorgestuurd naar de familie, dus die euforisch!
Paar uur later ze toch uit hun illusie gehaald...
"Niemand vond dat grappig!" -> Nou, ik ken er 2 die het wél grappig vonden! 😈
(Familie vroeg toch minimum 1x per dag "en? Is het bijna zover?" Dus dit verdienden ze wel! Ze hebben net als wij moeten wachten tot het uitzettingsbevel professioneel werd uitgevoerd!)

App van de Efteling is ook wel fijn, maar het helpt wel als je kind is behekst door de magie van Pardoes, Jokie en nog een resem Efteling-figuren.

Terug
Bovenaan