Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Dat is toch veel te jong, zeker in een straat met verkeer. In een doodlopende straat waar geen verkeer komt, dat kan ik verstaan. Van mij mag heel de buurt op onze hof komen spelen, veel interessanter dan op straat. Wij wonen ook in een rustigere straat met weinig verkeer maar dan nog komen ze hier soms voorbij gevlogen (zone 30).
Klopt. Hier hebben ze nu wel van die verkeerskussens gelegd, maar dat is nog geen vrijgeleide vind ik. Als je daar met een SUV type Dodge Ram over gaat, voel je dat niet eens. Los van het feit dat kinderen op die leeftijd zich nog van geen gevaar bewust zijn en maar op doen.

Nouja. Het waren niet mijn kinderen. Het geeft wel een beeld over de ouders en waarom ik mijn dochter daar al niet alleen zou laten spelen als ik eens ergens naartoe zou moeten.

Het was eigenlijk super vlot gegaan. We wouden naar mijn ouders wandelen om daar te eten en toen mijn vrouw haar schoenen aandeed, brak het water. Dat was om 17u17 en dan is het eigenlijk enorm snel gegaan. Heel snel werden de weeën harder en regelmatiger en voor ge het weet hebt ge een kleine in uw armen.

Het was eigenlijk super vlot gegaan. We wouden naar mijn ouders wandelen om daar te eten en toen mijn vrouw haar schoenen aandeed, brak het water. Dat was om 17u17 en dan is het eigenlijk enorm snel gegaan. Heel snel werden de weeën harder en regelmatiger en voor ge het weet hebt ge een kleine in uw armen.
😍
Geniet er van. Het cliché dat de tijd nu pas snel begint te gaan klopt.

ik heb het gehad met de "productieproblemen"

nu kan je zelfs al geen pijnstillers voor je kinderen meer krijgen. Perdolan en Nurofen niet meer te krijgen voorlopig. Sinds maart al blijkbaar.

nu kan je zelfs al geen pijnstillers voor je kinderen meer krijgen. Perdolan en Nurofen niet meer te krijgen voorlopig. Sinds maart al blijkbaar.
Ja, mijn vrouw is ziekenhuisapotheker en de stockproblemen beginnen steeds grotere proporties aan te nemen. Het was al zeer problematisch met corona, maar nu met Oekraïne er nog eens bij ...

Fiere mama hier, dochterlief heeft zich gisteren voor de eerste keer zelf op haar kont gezet. Wel niemand gezien hoe ze het gedaan heeft.

Ander vraagske, iemand aanraders voor een zonnebril voor een baby? Ik heb er eentje bij H&M gekocht, maar die beentjes zijn nog veel te lang.

Pixelpharma hebben ze ook nog redelijk wat referenties op voorraad. Nurofen heeft de meest ontbrekende producten.

Ander vraagske, iemand aanraders voor een zonnebril voor een baby? Ik heb er eentje bij H&M gekocht, maar die beentjes zijn nog veel te lang.
Wij hebben er eentje van izipizi, zit best goed bij onze kleine van 7 maand.
Ik denk dat dit zowat het bekendste merk is, want ik kom het in veel baby winkels/afdelingen tegen.

Fiere mama hier, dochterlief heeft zich gisteren voor de eerste keer zelf op haar kont gezet. Wel niemand gezien hoe ze het gedaan heeft.

Ik had er met zo een rekker rond het hoofd op die leeftijd maar ze trok hem zelf altijd af. Goeie zonnehoed is veel efficiënter 😉

Apothekers afrijden tot als ge er één vindt die nog voorraad heeft. Paar weken terug ook moeten doen voor mijn zoon zijn siroop tegen de hooikoorts.

Ik had er met zo een rekker rond het hoofd op die leeftijd maar ze trok hem zelf altijd af. Goeie zonnehoed is veel efficiënter 😉
Idd eerst met band, die kon dan af en vervangen door beentjes. Weet wel tmerk niet meer.
Plus hoedje idd... Hier ne blondekop dus is het beide. Zeker in de zomer.

@Tomski
Ik gebruik dafalgan ipv perdolan, lekkerder van smaak ook en hier nog te bestellen mocht je apotheek het niet binnen hebben.

Dafalgan had ie ook niet op stock, maar kon er wel tegen morgenmiddag aan geraken. Heb die dus ook besteld.

't is maar gewoon omdat de arts ons had aangeraden om perdolan en nurofen af te wisselen dat ik achter die 2 aan het zoeken was. Nurofen heb ik nog een halve fles, dus da's ok. Maar gene perdolan ni meer.

Krijgen net bericht van onze onthaalmama dat ze 4 weken niet werkt wegens een operatie, beginnende de week van 15/08. Bel je naar de dienst voor een vervangplaats: 'ah, maar 't is wel vakantieperiode en 't is sowieso wel druk, dus ik weet niet of dat gaat lukken om vervanging te vinden'.

Euhm, ja, oke, fijn. Zullen we maar weer beginnen met oplossingen zoeken met oma's, opa's en verloven opgebruiken .. We hebben een goede onthaalmama, maar dit jaar heeft ze volgens mij al meer niet dan wel gewerkt. Vreselijk.

Terug
Bovenaan