Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

True, zelfs Plopsaland lukt dan nog niet (moet je +- 1m groot voor zijn om iets aan te hebben).
Kan me toch nog herinneren dat we 2 keer een jaarabo hebben gehad toen de oudste nog geen meter was, dus denk dat dit in Plopsaland wel lukt. Bobbenjaanland is al 20 jaar geleden, maar denk dat dat park daar minder geschikt voor is. Toverland lijkt me dan veel beter geschikt voor die verschillende leeftijden. Of in België: bellewaerde

Kan me toch nog herinneren dat we 2 keer een jaarabo hebben gehad toen de oudste nog geen meter was, dus denk dat dit in Plopsaland wel lukt. Bobbenjaanland is al 20 jaar geleden, maar denk dat dat park daar minder geschikt voor is. Toverland lijkt me dan veel beter geschikt voor die verschillende leeftijden. Of in België: bellewaerde
Wij hebben hier tickets gewonnen die (gelukkig) 2 jaar geldig zijn, en zijn toen beginnen zoeken wanneer we best konden gaan. En daar kwam in de reviews toch heel vaak terug dat de meeste attracties pas vanaf 1m zijn. Daarom ook dat de toegangsprijs hoger wordt vanaf die lengte...

Je kan er al wel dingen doen natuurlijk, maar meer als speeltuin volgens mij.

Bobbejaanland heb je echt enkel Kinderland voor kleine kinderen. Alle andere dingen zijn gericht op toch wel oudere kinderen. Probleem is natuurlijk dat met een grote groep er altijd wel kleinere en grotere kinderen zullen bij zijn ...

Het is hier al eerder gezegd, maar die filmpjes van Bluey zijn echt goed gemaakt en leuk om te zien. Vooral die vader dan. :lol:

Je hebt in Plopsaland iets van een 10 attracties zonder minimale lengte, en dan nog een paar vanaf 85cm. Met kinderen van 2 a 3 jaar is dat, gecombineerd met wat spelen in de speeltuin méér dan voldoende hoor. Op drukke(re) dagen krijg je al die attracties zelfs niet eens gedaan. Wij zijn er intussen 2 keer geweest met de kindjes (3 en 2). Vorig jaar tijdens de zomer (dus toen waren ze 2 en 1) en toen was het veel te druk, dus hebben we niet eens alle attracties kunnen doen waar ze theoretisch op konden. Kindjes hebben zich toch geamuseerd. Dit jaar tijdens een een schoolvrije dag van onze oudste, waardoor het zeer rustig was en we de meeste attracties gedaan hebben. Kindjes vonden het geweldig. Al was hun favoriete attractie het ballenbad :unsure:

Wij zijn op reis in Frankrijk overigens naar Le Pal gegaan met de kindjes. Wat een schitterend park is me dat! Pretpark + dierentuin, beiden echt kwalitatief en zeer goed onderhouden. Niet te doen als daguitstap vanuit België uiteraard, maar echt wel een aanrader.

Laatst bewerkt:
Met een bijna tweejarige naar De Efteling lukt ook wel heel aardig hoor. Je kan toch in redelijk wat attracties en het Sprookjesbos is voor onze dochter altijd een geweldige ervaring. Die knuffelt alle paddestoelen die muziek maken. :tongue:

Het is hier al eerder gezegd, maar die filmpjes van Bluey zijn echt goed gemaakt en leuk om te zien. Vooral die vader dan. :laugh:
Bluey blijft echt de shit :love:.
Ook meermaals dat ik op het einde met een krop in mijn keel zit, en dat mijne kleine vraagt of ik mij pijn heb gedaan :laugh:.

Ook meermaals dat ik op het einde met een krop in mijn keel zit, en dat mijne kleine vraagt of ik mij pijn heb gedaan :laugh:.
Het enige jammere vind ik dat de Engelse versie wel zeer Brits is (en dus niet superverstaanbaar). Wouden onze dochter zo wat exposen naar andere talen, maar wij moeten al echt moeite doen...

Het enige jammere vind ik dat de Engelse versie wel zeer Brits is (en dus niet superverstaanbaar). Wouden onze dochter zo wat exposen naar andere talen, maar wij moeten al echt moeite doen...
Ah ja, don't know. De originele is Australisch, die wel goed is.
Wij kijken gewoon in het Nederlands.

Ah ja, don't know. De originele is Australisch, die wel goed is.
Wij kijken gewoon in het Nederlands.
Ahja, misschien dat wij gewoon de Brits gedubte versie krijgen op YouTube :p. Eens zoeken naar de originele dan :D

Maar de humor blijft gewoon super.

Die aflevering als ze gaan kamperen...

8c69lvfhpjz61.png

Als ge jongens hebt die graag met stank en weet ik wat lachen. Op Prime staat een serie “Stinky en Puintje”. Hilariteit verzekerd.

Vandaag een maïsdoolhof gedaan. We doen die elk jaar maar dit is het eerste jaar dat hij echt actief mee kon zoeken en door had als een gang dood liep of een lusje maakte.
Volgens mij begint nu een leuke leeftijd om echt dingen te kunnen gaan doen. (wordt drie in oktober).

Dochter wou vanmiddag niet slapen en is nu moe en lastig.

Mijn vrouw: "Kunt gij niet een half uurke vroeger stoppen?"
Ik: "Maar ik heb nog zooooveeel werk, dat gaat echt niet."

:unsure:

Vandaag een maïsdoolhof gedaan. We doen die elk jaar maar dit is het eerste jaar dat hij echt actief mee kon zoeken en door had als een gang dood liep of een lusje maakte.
Volgens mij begint nu een leuke leeftijd om echt dingen te kunnen gaan doen. (wordt drie in oktober).
Toevallig gisteren ook voor de eerste keer gedaan met de dochter die in december drie wordt. Echt een leuke leeftijd, behalve de peuterperikelen dan :unsure:

Super enthousiast bij het kiezen van een richting en dan met haar eigen lachen als het verkeerd is. Ze mocht op de schouders omdat ze niet meer wilde wandelen na een zware speeldag.

Papa was ook moe aan het worden en toevallig was ik uitzonderlijk goed bij het geven van tips. Ze wist natuurlijk niet dat ik naar de voetsporen keek 😇

6WarNCm.jpg

Terug
Bovenaan