Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals al meerdere malen gezegd, dat zijn maar richtlijnen en voor elk kind is dat anders. Daar waar jouw kind in uitblinkt, komt het misschien ergens anders tekort. Dat kan natuurlijk ook helemaal niet zo zijn.Euhm, ofwel is ons kind belachelijk handig, ofwel is dat toch wel heel conservatief?
Jaja, natuurlijk zitten daar fluctuaties in he. Maar onze dochter is nu 17 maand en steekt al zeker een half jaar ringen op zo'n ringentoren. Ze kan ook gewoon haar rits open en dicht doen en "tekenen" met een potlood.Zoals al meerdere malen gezegd, dat zijn maar richtlijnen en voor elk kind is dat anders. Daar waar jouw kind in uitblinkt, komt het misschien ergens anders tekort. Dat kan natuurlijk ook helemaal niet zo zijn.

Specifieke luiertassen zijn eigenlijk overrated. Pak gewoon een tas waarvan je denkt dat je die over 5j nog steeds kunt gebruiken voor niet-baby gerelateerde zaken.Kan iemand een merk luiertassen aanraden?
Ik heb deze nog wel staan. In goede staat. Over de prijs kan onderhandeld worden.Kan iemand een merk luiertassen aanraden?
Daar ben ik wel jaloers op, want dat is inderdaad hemelsVandaag 2e week op rij Planckendael (ochtenddutjes zijn er eindelijk tussen uit). Dat is toch een zaligheid om daar om 9u quasi alleen rond te wandelen hoor. Tegen 11u wordt het druk, maar dan gaan wij terug naar huis.
HahahaUitleg aan het doen over het belang van zonnecreme. Ik zei dat de zonnecreme die zij opdoen dat ik die ook al kreeg van hun oma toen ik nog een kindje was (nivea)
Oudste: haja, daarom dat er 50+ op staat!
Eila!

Ik zweer bij de blauw gele nivea. Die geur katapulteert mij 40 jaar terug in de tijd.Hahaha
Tip: die van het Kruidvat zelf is volgens de rest hele goeie zonnecrème.

Hier ook om de twee weken naar Planckendael. Smorgens is het daar ideaal en weinig volk. Onze dochter is grote fan!Vandaag 2e week op rij Planckendael (ochtenddutjes zijn er eindelijk tussen uit). Dat is toch een zaligheid om daar om 9u quasi alleen rond te wandelen hoor. Tegen 11u wordt het druk, maar dan gaan wij terug naar huis.
Hier altijd al zo'n rugzak gehad (van pacapods).Het eerste jaar hadden we een echte luiertas, ene die we bij onze buggy hadden gekregen. Nadien overgestapt op een luier rugzak en vind ik handiger.
Hij is nu twee en half maar de rugzak gaat nog mee maar dan met wat reserve kledij, natte doekjes, zakdoekjes, zonnecrème en speelgoed... Ik vind de rugzak makkelijker om te dragen, zeker omdat we de buggy niet meer meenemen (tenzij lange uitstappen/wandelingen).
Bedankt maar hebben vandaag eentje besteld.Ik heb deze nog wel staan. In goede staat. Over de prijs kan onderhandeld worden.
Nattou Luiertas
€ 60,00
![]()
② Nattou Luiertas — Luiertassen — 2dehands
Nattou Luiertas voorzien van:• Groot centraal opbergvlak met rits • Zijdelings zijzakje• Regelbare draagriem• Isotherm zuigfles zakje• Onafhankelijklink.2dehands.be