Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

IMG-20220430-062825.jpg

@Squidward @515
Dit is dus de dochter haar snackkast, regelmatig vul ik dat aan met kleine zakjes chips van <30gram.
Hier mag ze dus vrij in grabbelen, net als de fruitmand die binnen haar bereik staat en de snacks als kerstomaten en minikomkommers.
Snoepketting 😍 hoe lang is dat geleden 🥲
Oh wat ben ik gemeen.

De jongste (3) wil mario party spelen. Maar voor hem is dat gewoon meekijken terwijl ik speel en hij geeft commentaar.

Nu heb ik daar echt geen tijd voor, dus mario party walkthrough op youtube aan het streamen op de tv.

:laugh:
En doe je het goed volgens hem? Beter dan anders? 😜

Die heeft de paashaas gebracht! K zag die liggen en wist dat het een voltreffer zou zijn! 😍
Tip voor de dochter, als je die elastiek doorknipt eet het makkelijker 😎 wel een deel van de charme weg maarja...
Dat en van die PEZ snoepjes met zo'n gek figuur als "dispenser" 😍 zou wel smaken (natuurlijk waren de navulverpakkingen handiger want dan had je er meer en ging het sneller).

Als er hier komkommer, paprika en tomaat overschiet dan gaat dat gewoon op de livingtafel en dat verdwijnt binnen hjet half uur.

anyway, 'mag ik wat appelsiensap?' 'tuurlijk' 5 minuten later --> alles overgegeven op de grond.

Hier zijn dat blauwe bessen, uiteraard het duurste fruit in de winkel :lol:

Maar ik kan ze geen ongelijk geven, zo lekker :D

Hier zijn dat blauwe bessen, uiteraard het duurste fruit in de winkel :laugh:

Maar ik kan ze geen ongelijk geven, zo lekker :D
Ik heb 2 bessenstruiken geplant vorige maand die heel mooi aan het schieten zijn, ook kerstomaten gezaaid. 😇
Amai, moesten wij zoiets hebben, zit die daar constant in 🤔
De Sinterklaassnoep (gelijke hoeveelheid als de paassnoep) is nog niet eens volledig op hier zelfs. 😅

Wat zijn jullie tips als jullie kind net in een groot bed slaapt?
We hebben al jaren een vast bedritueel en dan verlaten we de kamer.
Maar nu ze sinds een paar dagen in haar groot bed gaat slapen komt ze er steeds uit, ook na het bedritueel.
2We proberen allerlei technieken en na de triljardse keer blijft ze wel liggen.
'S middags heeft ze ook nog haar dutje nodig dus dat is ook een ramp om haar in dat bed te leggen.

Maar nu ze sinds een paar dagen in haar groot bed gaat slapen komt ze er steeds uit, ook na het bedritueel.
'S middags heeft ze ook nog haar dutje nodig dus dat is ook een ramp om haar in dat bed te leggen.

De mijne aan 2j in groot bed gedaan. Heeft wel helpen afbreken en opzetten. Was enthousiast om daarin te slapen.
Routine blijft hetzelfde. Mss bang?

Je hebt specifieke bedranden om ze binnenboord te houden ook. 😁

De mijne aan 2j in groot bed gedaan. Heeft wel helpen afbreken en opzetten. Was enthousiast om daarin te slapen.
Routine blijft hetzelfde. Mss bang?
We denken ook dat ze "bang" is. Of ze vindt het een beetje eng. Maar ze is te groot geworden en het was echt nodig om haar in een groter bed te leggen. We hebben haar ook liggen voorbereiden op haar nieuwe bed. Elke avond hebben we gezegd dat ze binnenkort in een groter en leuker bed gaat slapen.
Tis nogal vermoeiend voor de moment. Want we willen er niet boos op zijn als ze er weer eens uitkomt voor de x-zoveelste keer. Maar na nen tijd werkt het zeggen van "alle kindjes gaan ook in een groot bed slapen" niet meer.

Je hebt specifieke bedranden om ze binnenboord te houden ook. 😁

We hebben een soort worst/bult liggen in haar bed. Dat is specifiek voor dat ze er niet uitvalt. Mss inderdaad eens overwegen voor zo'n rek.

Vannacht na 3u slaap naar spoed gereden omdat vriendin om de 4min weeën had. Daar aangekomen aan de monitor gelegd en vanalles gecontroleerd. Ze bleek dus effectief in het begin van arbeid te zitten. In de verlossingskamer aangekomen, daar nog wat aan monitors en vanalles gelegen, om dan na een uur te merken dat de kleine gestopt is met afkomen. Na 6u wachten terug naar huis mogen gaan en nu komen de weeën maar weer om de 10-15 min. :sop:
Dat soort mopjes heeft em toch al van mij!

Terug
Bovenaan