Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Om het met de woorden van mijn dochter te zeggen: "JONGENS ZIJN WEL STOM HÈ!"
🤣

Ik hoor eigenlijk maar 2 jongensnamen vallen soms in positieve zin, de andere in negatieve zin van "die slaat, die is mijn vriend niet,..."
Dan is de kans klein dat die elkaar gaan uitnodigen dit jaar. 🤷🏼
Bij ons is het wel de gewoonte om de volledige klas uit te nodigen (alleszins in de kleuterjaren)

Kinderfeestje van dochter haar verjaardag vandaag. 1 van de 3 uren om, nog 2 te gaan.. komop Musk volhouden!

Lol ik had nog niet meegelezen. Wtf voor een gestoorde gewoonte is het om heel de klas uit te nodigen?!?!?! Hier heeft ze er 4 mogen kiezen.

Kinderfeestje van dochter haar verjaardag vandaag. 1 van de 3 uren om, nog 2 te gaan.. komop Musk volhouden!

Lol ik had nog niet meegelezen. Wtf voor een gestoorde gewoonte is het om heel de klas uit te nodigen?!?!?! Hier heeft ze er 4 mogen kiezen.
Mjah, de meeste hier doen dat dan uiteraard niet thuis maar in de lokale binnenspeeltuin of een kinderboerderij, nog maar twee keer was eentje thuis (en bij een ervan was dat in de zomer waar ze een hele grote tuin hebben en een springkasteel in gezet hadden).

Voor thuisfeestjes zou ik dat zelf ook niet zien zitten.

Mjah, de meeste hier doen dat dan uiteraard niet thuis maar in de lokale binnenspeeltuin of een kinderboerderij, nog maar twee keer was eentje thuis (en bij een ervan was dat in de zomer waar ze een hele grote tuin hebben en een springkasteel in gezet hadden).

Voor thuisfeestjes zou ik dat zelf ook niet zien zitten.
Ahzo ja, daar ben ik ze overtijd moeten gaan halen. Dat is ook gewoon gelijk aan de poorten van de hel betreden imo. Maar bon, ieder z'n ding uiteraard!

Nu moeten gvd de mensen hun kinders eens op tijd komen halen, zitten al in overtime :(

Hier ook nooit gewoonte geweest hoor. Is maar bij uitzondering dat er eens eentje het doet.

Ik twijfel soms aan mijn capaciteiten als papa....

Daarnet zat onze oudste in bad (met badschuim) en was zo een plastic doorzichtige beker aan het vullen.

Kijk papa, een perfect biertje!

:unsure:

Laatst bewerkt:
Vraag me soms wel af wat die op een ander over mij vertellen, op school en zo.

Wat doet jouw papa?

Mijn papa drinkt bier :unsure:

Ik drink gin en whiskey ook, ik wil ma zeggen...

Wat doet jouw papa?

Ik drink gin en whiskey ook, ik wil ma zeggen...
Onze oudste vertelt alles aan vreemden over ons. Hij heeft zo eens in een brasserie aan de barman het hele verhaal van mijn ontslag gedaan.

Wat doet jouw papa?

Ik drink gin en whiskey ook, ik wil ma zeggen.

Een goede vriendin van me is kleuterjuf hier in de wijk. Ik denk dat die zo een beetje van elke papa en mama weet bij wie de scheetjes het hardste stinken, wie er op de zetel slaapt en nog allemaal sappige dingen.
Maar die hebben zwijgplicht hoor 🤪

Een goede vriendin van me is kleuterjuf hier in de wijk. Ik denk dat die zo een beetje van elke papa en mama weet bij wie de scheetjes het hardste stinken, wie er op de zetel slaapt en nog allemaal sappige dingen.
Maar die hebben zwijgplicht hoor 🤪
Elk jaar bij het oudercontact heb ik telkens weer datzelfde gevoel: die juffrouw kijkt zo raar naar mij. Die weet is van mij, wat heeft die kleine nu weer zitten vertellen? Wat zou het zijn? Die weet iets van mij, anders zou ze nooit niet zo kijken 🤣🤣🤣

Gisteren ging onze dochter goed slapen en kon de papa nog eens wat op de pc experimenteren. Opeens vanuit de slaapkamer een luid gekrijs, complete paniek. Wij met twee daar naartoe en alles geprobeerd dat we konden, want ja, een kleuter in paniek kon niet meteen benoemen wat er nu precies aan de hand waa.

Uiteindelijk een uur of twee heeft ze liggen wenen en roepem. Tot nu weten we nog altijd niet wat het exact was. Een korte nacht, want tegen dat ze terug sliep was het twee uur en natuurlijk een vroege ochtend later was het grote euvek van de baan en stond er al terug een glimlach op.

Toch altijd verschiwten zo'n momenten.

De dochter had dit weekend nieuwe sandalen gekregen die ze morgen voor het eerst mocht aandoen om naar school te gaan.
Ik wil nu mijn bed in gaan en ga dan altijd nog eens checken bij haar, zag ik een schoendoos naast haar bed staan...

Ik doe het laken omhoog:

IMG20220425002025.jpg

Terug
Bovenaan