Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Budget heeft hier meestal rond de +- €20 gedraaid.
Dus iets wat uw dochter leuk vindt rond die prijs dan he :)

Leuk gezelschapsspelletje ofzo?
Ben ik nu idd naar aan het kijken, naar de spelletjes die ze heeft.
Het meisje heeft een zus van 7 en eentje van 2 dan lijkt me dat iets meer welgekomen om te geven. 😁

Iets waar m'n dochter ooit wel heel enthousiaste reacties* op kreeg toen ze het als cadeau gaf was een wetenschapsdoos - ofwel was het iets met proeven en dergelijke, ofwel iets om een robot te bouwen, maar ik weet niet goed meer welke precies.

Zal wel nog niet goed zijn voor op de leeftijd van jouw dochter, maar wel een tip voor binnen een paar jaar.

*Die jongen had 2 mama's en die riep letterlijk "KIJK NINA HEEFT EEN PAPA, DIE WETEN WAT ZE MOETEN KOPEN VOOR EEN JONGEN :unsure:
(Het was wel eerder amusant dan bits hoor, konden ermee lachen :) )

Ben ik nu idd naar aan het kijken, naar de spelletjes die ze heeft.
Het meisje heeft een zus van 7 en eentje van 2 dan lijkt me dat iets meer welgekomen om te geven. 😁
Wees blij dat pas haar eerste is. Wij hebben er deze maand alleen al 5. Inspiratie is echt zoek en al zeker waar wij wonen waar er dus geen Amazon's zijn of speelgoed winkels.

Maar ja 20€ budget hier ook en gewoon iets pakken wat uw dochter zegt.

Wees blij dat pas haar eerste is. Wij hebben er deze maand alleen al 5. Inspiratie is echt zoek en al zeker waar wij wonen waar er dus geen Amazon's zijn of speelgoed winkels.

Maar ja 20€ budget hier ook en gewoon iets pakken wat uw dochter zegt.
Ze zitten met 12 in de klas waarvan ongeveer de helft meisjes, I'm safe! 😁

Eerste (dubbele) oorontsteking is de feit :(
wist-je-datje: "je moet pas naar de dokter als uw kind 3 dagen na elkaar 38 graden heeft" is bullshit, onze dochter heeft niks koorts gemaakt (nog nooit trouwens...
Mjah das een richtlijn voor int begin he, omdat hele kleine kindjes al eens random een dag koorts hebben. Als daar bijkomt dat ze futloos zijn en /of slecht eten en/of duidelijk pijn hebben, moet ge geen drie dagen wachten. Mijn kinderen maken ook zelden koorts (en al zeker niet meer dan 38), de jongste toont zelfs amper ongemak dus daar kijken we naar andere dingen.

IVM cadeaus hier geven ze vaak ook cadeaubons (zelf niet direct fan van). Ik kijk idd veelal naar iets van Lego (ook voor meisjes :v), knutselgerief/doe-doos, bellenblaasdingen, of Polly pocket (niet voor jongens). Gezelschapsspellen of zo van die houten spellen voor buiten zijn ook altijd tof.

Meeste mensen geven 15-20 euro uit heb ik de indruk.

Kleinste wou deze morgen niet naar school. Hij wou perse in zijn pyjama blijven rondlopen: ja dan ga je in je pyjama naar school he.
-Nee, ik ben ziek.
Zo ziek zie je er anders niet uit.
-Jawel, ik ben dood, ik moet een beetje rusten. 🤣
Ja dat is goed. Je hebt een pyjama aan, je kan direct naar bed om te rusten.
-Ik ga wel naar school. 🤣

Ik zit nu in de badkamer terwijl mijn jong geweld in bad zit en ik zie hem aan zijn poep friemelen en opeens zegt hij 'ik heb een gat in mijn poep!'
'ah ja, daar komt uw kaka ook uit he' zeg ik.
Ik heb hem nog niet vaak zo verbaasd zien kijken. :)
De volgende vraag was natuurlijk of ik ook een gat heb en als hij die mag zien 😁

Ik zit nu in de badkamer terwijl mijn jong geweld in bad zit en ik zie hem aan zijn poep friemelen en opeens zegt hij 'ik heb een gat in mijn poep!'
'ah ja, daar komt uw kaka ook uit he' zeg ik.
Ik heb hem nog niet vaak zo verbaasd zien kijken. :)
De volgende vraag was natuurlijk of ik ook een gat heb en als hij die mag zien 😁
En toen je zei dat mama meer gaatjes heeft dan papa, dan ben je vanaf nu een supermens?

Ging deze morgen fietsen. Eerste keer na winter en operatie dus banden stonden plat. Ben die aan het oppompen als de kleinste bij mij komt: ben je tegen een cactus gereden papa? 🤣

Waarom is het relevant dat het meisjes zijn, wat heb ik gemist? :unsure:
Om het met de woorden van mijn dochter te zeggen: "JONGENS ZIJN WEL STOM HÈ!"
🤣

Ik hoor eigenlijk maar 2 jongensnamen vallen soms in positieve zin, de andere in negatieve zin van "die slaat, die is mijn vriend niet,..."
Dan is de kans klein dat die elkaar gaan uitnodigen dit jaar. 🤷🏼

Terug
Bovenaan