Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Ons zwembad heeft een warme lagune, heerlijk warm water waar je zelfs met kleine baby’tjes zeer lang kan dobberen. Ons dochter kreeg daar zelfs al watergewenning nog voor ze 1 jaar was.
Ons zwembad heeft dat in theorie ook (Sportoase), alleen is die vlak naast een gigantisch raam gezet waardoor het daar enorm afkoelt. Is echt heel irritant, want als volwassene zit je daar dan ook nog grotendeels boven het water en dat is dus echt om te bevriezen. Stevige ontwerpfout.

Net terug van het zwemmen, super leuk geweest!
Eerst wat afwachtend maar na wat wennen liep hij daar rond alsof hij er wekelijks kwam.
Glijbaan op, glijbaan af, drijven met de bandjes in het golfslagbad, bubbelbadje in en al de grotere kindjes willen nadoen.
Hij ligt nu te maffen en ik lig in de zetel met een boterham met choco en een lekkere cappuccino. (Te kijken naar de berg strijk die ik svvs gewoon terug uit het zicht ga zetten).
#momlife

Hier heeft de arts van kind en gezin ook een verwijsbrief voor kine gegeven in januari. Daar hebben we nu een 4 tal keer geweest. En wonder boven wonder heeft ze vandaag een kleine 10 stappen zelf gezet. 🙈
En ze slaapt ook al van 7uur dus ik ben vandaag een heel gelukkig mens. Hoe het toch kan verkeren op 1 dag. Nu hopen dat het zich verderzet.

Bedankt voor alle ondersteunende reacties hier. Regelmaat is inderdaad belangrijk dat merken we ook.
Mezelf ff quoten.

Toen ik ze gisteren in de creche ging halen, waren de kindjes buiten aan het spelen. Die van ons zat helemaal vanachter en toen ze mij zag kwam ze helemaal, zonder stoppen, tot bij mij aan het hekje gestapt, toch zeker 10 meter. :love2:
Ze heeft sinds zaterdag ook nieuwe schoentjes en daarmee liep ze al meteen beter dus dat heeft ook zeker geholpen.

Dat is ook saai. :headshake:
De radio staat op, alle boekjes op de onderste planken, ondertussen ook poppetjes in de slaapkamer, allemaal binnen grijpbereik.
Hoor ik ganse dialogen met de poppetjes, boekjes voorlezen aan hen,... 😁
Lichtje blijft aan bij haar, kom ik uitdoen als ik zelf ga slapen (en boeken uit haar bed halen 😑)

Na een weekje aerosolen is onze dochter weer hélemaal de oude. Sterker nog, niks meer te merken van haar eet"probleem" waarbij ze met moeite 90 van een flesje dronk, etc.

Ieder flesje is nu +-210 en gaat begin alsof het niks is :crazy: ze begint ook zeer vocaal te worden, echt zalig :biglaugh:

Gisteren nog een echo gehad (15 weken) en so far so good. De dochter groeit en mijn vrouw haar buik nog meer. Ik snap nu ook wat ze bedoelen met "don't argue with a pregnant woman". :)

Dochter van collega van mijn vrouw is half jaar ouder dan onze dochter. Nu blijkt die 6cm kleiner te zijn en 3kg lichter. Als die 2 naast elkaar staan, lijkt onze dochter plots echt een reuzepeuter :p. Wel geschrokken hoeveel onze dochter effectief boven het gemiddelde zit, dat is echt een groot verschil op die leeftijd.

Is er al iemand naar dat Ridder Muis gebeuren geweest in Oostende en is dat wat de moeite?
Ben zelf het eerste jaar naar Alden Biesen gegaan en het viel tegen.

Maar ik moet wel zeggen dat we de andere jaren gezien hebben dat ze iets gedaan hebben met de feedback van ons.

Dochter van 20 maanden heeft de buikgriep. Kan zelfs met moeite water inhouden.

Gisterenavond was ze op mij in slaap gevallen. Ze wordt wakker kijk mij aan en geeft over in mijn gezicht. Mijn vrouw lag plat van het lachen en proef het nog altijd.

Dochter van 20 maanden heeft de buikgriep. Kan zelfs met moeite water inhouden.

Gisterenavond was ze op mij in slaap gevallen. Ze wordt wakker kijk mij aan en geeft over in mijn gezicht. Mijn vrouw lag plat van het lachen en proef het nog altijd.
Zo heb ik twee nachten geleden nog een hoop half verteerde blauwe bessen mogen opvangen 🤭

Terug
Bovenaan