Een 'bevallige' partner?Zijnner behalve kinderopvang nog van die zaken waar ge 7 maand op voorhand moet beginnen kijken of valt dat nog mee?
Nee, zie verder niet direct iets.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een 'bevallige' partner?Zijnner behalve kinderopvang nog van die zaken waar ge 7 maand op voorhand moet beginnen kijken of valt dat nog mee?
Hier moest ik ze aan 1j en 2 maand al inschrijven voor school (7de op de wachtlijst dus toch maar een andere school gekozen) dus dat volgt ook nog.Vandaag een onthaalmoeder gaan bezoeken maar dat was echt ons ding niet8 kindjes voor 1 persoon vinden we toch echt te veel. Die was gepassioneerd etc, daar ligt het allemaal niet aan, maar we hadden toch een minder gevoel dan bij de grote crèche. Ook qua verlof niet evident (1 week paasverlof, 4 weken groot verlof, herfstverlof & tussen kerst en nieuw).
Het zal dus de grote crèche worden, wel content dat we toch alle soorten eens zijn kunnen gaan bekijken en dus niet hebben "moeten" kiezen.
Zijnner behalve kinderopvang nog van die zaken waar ge 7 maand op voorhand moet beginnen kijken of valt dat nog mee?

Met wat pech moet ge het via een meldjeaan doen zoals in Antwerpen en kun je je kind niet eens ergens inschrijven omdat er voor de door jou gekozen scholen geen plaats is. Ook altijd fijn.Hier moest ik ze aan 1j en 2 maand al inschrijven voor school (7de op de wachtlijst dus toch maar een andere school gekozen) dus dat volgt ook nog.![]()
7 maand op voorhand nu niet, maar navragen bij uw hospitalisatieverzekering wat ze dekken (1-persoonskamer bvb). Ook kolfapparaat bij mutualiteit al eens opzoeken best.Zijnner behalve kinderopvang nog van die zaken waar ge 7 maand op voorhand moet beginnen kijken of valt dat nog mee?
Was idd via een platform waarbij je je moest inschrijven in het jaar dat je kind 2 werd, waarbij je 3 voorkeursscholen door kon geven, en kon inschrijven om max 2 scholen te bezoeken op een soort opendeurdag de week voor de lijst beschikbaar kwam.Met wat pech moet ge het via een meldjeaan doen zoals in Antwerpen en kun je je kind niet eens ergens inschrijven omdat er voor de door jou gekozen scholen geen plaats is. Ook altijd fijn.

Je moet erdoor hé, liefst zonder teveel schade onderweg en indien enigszins mogelijk ook als koppel...Het is niet dat ik met veel overschot rondloop maar a man gotta do, what a man gotta do right?
Hier is het eigenlijk van hetzelfde. Als vrouwlief bij de dochter slaapt, dan staat ze ook precies bij de eerste huilbui/wakkere periode bij mij aan bed om af te lossen. Maar ze heeft nu eenmaal minder geduld, en ook fysiek is het voor haar veel zwaarder om een uur met een baby van +10kg op de arm rond te lopen. Ik heb mij erbij neergelegd dat het makkelijker is dat ik er quasi altijd bij slaap. Oké, mijn avonden zijn niet bepaald leuk (serie kijken op een gsm, verstopt onder een donsdeken zodat er niet te veel licht is). Maar dat is echt minder erg dan slechte/onrustige/... slaap.Ik heb mijn vrouw kunnen overtuigen om af en toe apart te slapen (teveel naar haar goesting). En dan komt ze af met een blijtende kleine in haar armen omdat zij er ook mentaal (en qua vermoeidheid) doorzit. Zo heeft het ook geen zin natuurlijk.
Ik vraag mijn 4/5 aan. Zo kan het niet langer.
Je moet erdoor hé, liefst zonder teveel schade onderweg en indien enigszins mogelijk ook als koppel...

Oké, mijn avonden zijn niet bepaald leuk (serie kijken op een gsm, verstopt onder een donsdeken zodat er niet te veel licht is). Maar dat is echt minder erg dan slechte/onrustige/... slaap.

Tuinhuis akoestisch isoleren?Zoon van 7 volgt drumles. We hebben thuis een elektrische drum staan zodat hij toch niet te veel lawaai maakt.
Drumleraar komt aan huis, echter moeten we hiervoor niets extra betalen, aangezien dit voor hem telkens goed uitkwam.
Nu heeft zijn drumleraar een eigen oefenlokaal 15 km van thuis en vraagt of de zoon daar niet naar toe kan komen. Door andere verplichtingen komt ons dat goed uit en zijn we zaterdag naar daar gegaan.
Zoon heeft voor de eerste keer op een akoestische drums gespeeld en wil nu zo een hebben.
Daar gaat mijn optie om zoon 1 in het drumkot te stoppen met een hoofdtelefoon op, zodat hij tenminste stil is
Moest hij blijven drummen zal het waarschijnlijk de garage zijn die we mogen akoestisch isoleren. Tuinhuis zit al volTuinhuis akoestisch isoleren?
Begin eens eerst met dempende vellen (Remo silentstroke https://www.bax-shop.be/nl/catalogsearch/result?q=Silentstroke) in combinatie met geperforeerde cymbalen (https://www.bax-shop.be/nl/bekkenset/zildjian-l80-468-low-volume-bekkenset). Die kan hij later dan elektrisch triggeren. De feel van een echt drumstel, maar met een pak minder lawaai.Moest hij blijven drummen zal het waarschijnlijk de garage zijn die we mogen akoestisch isoleren. Tuinhuis zit al vol

Zoonlief (2 jaar en een paar maanden) heeft net een positieve zelftest afgelegd
Al minstens 7 dagen familiaal verlof kwijt dus om hem op te vangen. (als ik het zelf niet oploop)
Merci maar ben ambtenaar binnen de spoorwegen. Telt niet bij ons.