Dit is zowat het enige topic waarin ik serieus ben.Ik hoop dat dat hier niet om te lachen was want ‘k heb mijne kleine daarnet 2 pampers over elkaar aangedaanDa’s dus niet zoals condooms waarvan er geen 2 over elkaar mogen?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is zowat het enige topic waarin ik serieus ben.Ik hoop dat dat hier niet om te lachen was want ‘k heb mijne kleine daarnet 2 pampers over elkaar aangedaanDa’s dus niet zoals condooms waarvan er geen 2 over elkaar mogen?

Bij Play4 zoeken ze nog wel een aantal kandidaten voor babymoeders.Ik hoop dat dat hier niet om te lachen was want ‘k heb mijne kleine daarnet 2 pampers over elkaar aangedaanDa’s dus niet zoals condooms waarvan er geen 2 over elkaar mogen?
Nee hoor wordt effectief gedaan alsook een pamper achterstevoren aandoen.Ik hoop dat dat hier niet om te lachen was want ‘k heb mijne kleine daarnet 2 pampers over elkaar aangedaanDa’s dus niet zoals condooms waarvan er geen 2 over elkaar mogen?
Al 3kg!Onze meid is ondertussen 2 maand oud en 3kg zwaar, maar verblijft nog steeds in het ziekenhuis. Wel al in een bedje en geen couveuse. Het begint moeilijker en moeilijker te worden om 's avonds zonder haar naar huis te gaan.

En op hun hoofd tijdens een verkoudheid?Nee hoor wordt effectief gedaan alsook een pamper achterstevoren aandoen.

Hangt van de hoeveelheid snot af, soms is een maandverband dan ook handigEn op hun hoofd tijdens een verkoudheid?![]()

Ik merk een enorm verschil met mijn partner qua risico-aversie (vind ik de best passende term) in de opvoeding van onze zoon (nu 1j).
Zowel qua activiteiten (voor onszelf of met de kleine) beperken we ons enorm door het slaap- en eetritme, mogelijke ongemakken onderweg, eventuele zieke kindjes... waardoor we eigenlijk weinig activiteiten (buitenhuis) doen. Kindje voor een nachtje achterlaten bij de grootouders begint stilaan een mogelijkheid te worden, ik zou dit maanden geleden al gewild hebben om eens een nacht te kunnen doorslapen. Hier bouwen we naartoe.
Nu hebben we vooral discussies over gezondheid. Sinds een paar maanden gaat onze zoon naar de crèche met de bijhorende ziektes uiteraard. Naar mijn mening nooit iets heel ernstig. Een paar dagen hoesten, snotvalling of koorts, daar kom je wel door (zonder lichtzinnig te willen zijn).
Mijn partner wil quasi meteen naar de dokter bij de eerste hoest of koorts en gaat meestal niet akkoord met de mening van de dokter (met support van schoonmoeder). Nu weer hoesten sinds een paar dagen en sinds gisteren koorts - meteen naar de dokter die haar helemaal geen zorgen maakt en naar mijn mening een duidelijk ziektebeeld schetst en voorstelt enkel verder te controleren indien koorts 72u+ blijft. Partner gaat niet akkoord en boekt toch een controle-afspraak in het ziekenhuis.
Het is ons eerste kindje en ik probeer haar mening te respecteren maar toch kan ik mij niet ontdoen van het idee dat er vaak paniekerig gereageerd wordt. Bij ziekte heerst er ook vaak een begrafenisstemming in huis, fijn is anders.
Iemand tips of een gelijkaardige ervaring?![]()
Ik denk dat ik pas echt papa ga kunnen zijn (en er mij écht goe bij voelen) eens hij zo peuter/kleuter en ouder is. Eens ik er kan tegen babbelen en mee kan ravotten.Ze moet minstens een week zelf gegeten hebben, bij mij of via flesjes en er moeten nog een paar onderzoeken gebeuren. Hopelijk volgende week.Al 3kg!
Al zicht op wanneer ze mee mag, nu het zonder couveuse kan?![]()

Was volledig serieus, onze jongste is bijna 3 en gaat elke avond met gewone pamper en drynite erover slapen.Ik hoop dat dat hier niet om te lachen was want ‘k heb mijne kleine daarnet 2 pampers over elkaar aangedaanDa’s dus niet zoals condooms waarvan er geen 2 over elkaar mogen?
Ik ben in blijde verwachting van die tijd die zal komen ook!Na jaren elke nacht minstens 1, maar meestal 2 of 3x op te moeten staan en veel te vroeg wakker begin ik te ervaren hoe het is om uitgeslapen te zijn...

Amaai sameIk ben in blijde verwachting van die tijd die zal komen ook!![]()

Hier te positieve dingen posten komt over als gigantisch stoeffen en wou er een disclaimer bij.Ik ben in blijde verwachting van die tijd die zal komen ook!![]()

Je geeft hoop, ik keur het goed!Hier te positieve dingen posten komt over als gigantisch stoeffen en wou er een disclaimer bij.![]()
Regelmatig heeft mijn dochter 's nachts een gigaplaspamper, waardoor haar body, pyjama en slaapzak nat wordt. Minder drinken geven of iets over de pamper aantrekken als extra opvang?