Squidward
Well-known member
Ik had dat op een bepaald moment rond een jaar of 5, kwam van het Sesamstraat kijken.Ons buusmeisje heeft een opvallend nederlands accent. Volgens mij door te veel naar Nickelodeon te kijken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had dat op een bepaald moment rond een jaar of 5, kwam van het Sesamstraat kijken.Ons buusmeisje heeft een opvallend nederlands accent. Volgens mij door te veel naar Nickelodeon te kijken.
Ik ben rond m'n twaalfde eens op CM kamp geweest en daar de ganse tijd opgetrokken met West-Vlamingen, toen ik na twee weken thuis kwam, had ik ook een pseudo West-Vlaamse tongval geadopteerdIk had dat op een bepaald moment rond een jaar of 5, kwam van het Sesamstraat kijken.

Acid, is that you?Ik ben rond m'n twaalfde eens op CM kamp geweest en daar de ganse tijd opgetrokken met West-Vlamingen, toen ik na twee weken thuis kwam, had ik ook een pseudo West-Vlaamse tongval geadopteerd
Gelukkig is dat wel vrij snel verdwenen ...
Ge denkt dat zo'n dingen stoppen... Ik heb een paar jaar vooral met Britten en Indiërs samengewerkt, mijn vriendin zei toen ook dat ik als Apu begon te praten...Ik ben rond m'n twaalfde eens op CM kamp geweest en daar de ganse tijd opgetrokken met West-Vlamingen, toen ik na twee weken thuis kwam, had ik ook een pseudo West-Vlaamse tongval geadopteerd

Ik had hetzelfde voor als Oost-Vlaming na een kamp in Limburg.Ik ben rond m'n twaalfde eens op CM kamp geweest en daar de ganse tijd opgetrokken met West-Vlamingen, toen ik na twee weken thuis kwam, had ik ook een pseudo West-Vlaamse tongval geadopteerd

Das niet hetzelfde je, gij zijt er toen op vooruit gegaanIk had hetzelfde voor als Oost-Vlaming na een kamp in Limburg.![]()

Haha, idem hier. Al unicorns wat de klok slaat. Of "oh yes!" als ze iets leuk vindt.We waren onlangs op een feestje en daar zat een oudere dame die de kindjes schminkte. Als ze mijn dochter vroeg in wat ze graag geschminkt wou worden antwoordde ze: 'een unicorn'.
'Ow my god' heeft ook z'n intrede gemaakt.
Heb dat hier ook. Een glijbaan is al even een wijnbaanik neem onbewust grappig foute woordjes over van mijn kinderen
Ik zou ze beter corrigeren
papa, dat is een bandief op tv !!
gisteren onbewust een "gij lelijken bandief" laten uitglippen![]()
. Cornflakes is vanaf nu ook coa.
Wees welgekomen en proficiat. Koester deze periode maar.Allée we hebben net onze echo gehad van 12 weken, alles dik in orde. Ik ga me hier ook eens aanmelden![]()
Neem je tijd hiermee,Ik ben zelf 2 weken gehospitaliseerd geweest. Mijn lichaam moet nog steeds herstellen van de zwangerschapsvergiftiging.
Mijn hart ligt in duizend stukjes.
Ik mag morgen waarschijnlijk naar huis, na een hospitalisatie van bijna 2 weken maar onze dochter blijft in het ziekenhuis.
Ze is vorige week via spoedkeizersnede geboren toen ik exact 30 weken zwanger was. Omdat er een zwangerschapsvergiftiging + HELLP-syndroom aan de gang was in mijn lichaam. Ze doet het gezien omstandigheden goed, ademt zelfstandig en komt stilaan weer bij.
Ik weet dat ze hier de beste zorg krijgt, maar de gedachte zonder haar te moeten vertrekken, doet verdomme zeer.![]()
( placenta praevia bij de mama ) Wees welgekomen en proficiat. Koester deze periode maar.

Net eventjes filmpjes bekeken van toen ze anderhalf was:Wanneer zijn jullie kinderen eigenlijk beginnen woordjes te gebruiken? Die van mij was met alles redelijk vroeg maar woordjes zeggen lukt nog niet. Ik denk eerder dat het soms niet willen is dan het niet kunnen want af en toe komt er zo een klank uit dat verdacht veel op een woordje lijkt. Ze is ongeveer 1.5 jaar oud.
Brabbelen doet ze wel, en constant. Wel grappig ook, kan ze voor u komen staan en minutenlang staan brabbelen en uitleggen, met haar handen gebaren maken. Plots kijkt die u dan vragend aan :') "jaja, ik vind dat ook ! het moet maar gedaan zijn met die vuile pampers" en dan begint ze terug :')
Het gekke is dat die wel gek is van boekjes dus had precies gedacht dat ze sneller ging starten met haar woordjes.. Blijkbaar niet

Geniet van uw slaap en uw huidige zeeën - wat zeg ik? AEONEN- van vrije tijd. Da's een goeie raad.Merci! Het is nog wat wennen, veel informatie enzo. En de klassieke vragen die opkomen: gaan we het kunnen, zijn we er klaar voor...
Spannende tijden... maar ik kan hier altijd om raad vragen eh![]()

Het gekke is dat die wel gek is van boekjes dus had precies gedacht dat ze sneller ging starten met haar woordjes.. Blijkbaar niet