Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Kapotschattig allemaal!!:lol:
Kleine dametjes die de controle overnemen en de pappa's stonden erbij en keken ernaar.
Toen het dochtertje van mijn man een jaar of 5/6 was kreeg ze alles gedaan van die gap haha tegenover haar is hij een echt een softie, hoe langer hoe meer.
Zo lief om te zien.:love:

Heel herkenbaar. De oudste heeft een mandje op haar fiets en dat zit vol met pluimen, stenen, (verwelkte) bloemen..
De zoon krijgt dat over. Elke keer we de crèche buiten gaan, krijg ik een steentje dat daar op de oprit ligt.

Kapotschattig allemaal!!:laugh:
Kleine dametjes die de controle overnemen en de pappa's stonden erbij en keken ernaar.
Toen het dochtertje van mijn man een jaar of 5/6 was kreeg ze alles gedaan van die gap haha tegenover haar is hij een echt een softie, hoe langer hoe meer.

Ik heb exact dezelfde ervaringen met mijn zoontjes dus ik denk niet dat dat aan het geslacht ligt :thinking:

nr1 had trouwens zijn moederdagcadeau mee vandaag, netjes ingepakt wel maar de juf had gezegd dat de mama het zeker niet mocht zien dus toen ik hem kwam ophalen liep hij netjes achteruit mij tegemoet :')

Kapotschattig allemaal!!:laugh:
Nu is het nog heel schattig. Kokeneten spelen. :love:

Maar als ze ouder worden en vanaf 15/16 jaar met vriendjes naar huis komen, dan gaan die hard op de rooster gelegd kunnen worden. :evil::evil::evil:

Nu is het nog heel schattig. Kokeneten spelen. :love:

Maar als ze ouder worden en vanaf 15/16 jaar met vriendjes naar huis komen, dan gaan die hard op de rooster gelegd kunnen worden. :evil::evil::evil:
Vriendjes? 5 trainingen meedraaien met mij. Als ze hun nadien kunnen bewijzen tijdens een sparringsessie mogen ze met mijn dochter op date.
Ja, het zullen Bad Boys taferelen zijn.

En neen, ik ben niet aan het zeveren.

Vriendjes? 5 trainingen meedraaien met mij. Als ze hun nadien kunnen bewijzen tijdens een sparringsessie mogen ze met mijn dochter op date.

Uw grenzeloos vertrouwen in beide geslachten van de vriendjes of vriendinnetjes leeftijd is aandoenlijk maar niet geheel op waarheid gebaseerd vrees ik. Het meedelen van het hebben van een vriendje zal eerst gebeuren tegen de vrienden/vriendinnen, dan tegen de eventuele broers/zussen, dan aan de kat/hond des huizes of die van de buren, ergens daarrond ook social media geweven en dan als t echt serieus serieus is misschien aan de mama en de papa als ze niet anders meer kunnen :unsure: .

Allez hop, papa pakt de laatste droge worst voor bij zijn trappistje. Zoonlief wil es proeven. Allez dan... en papa is hem kwijt :(

Uw grenzeloos vertrouwen in beide geslachten van de vriendjes of vriendinnetjes leeftijd is aandoenlijk maar niet geheel op waarheid gebaseerd vrees ik. Het meedelen van het hebben van een vriendje zal eerst gebeuren tegen de vrienden/vriendinnen, dan tegen de eventuele broers/zussen, dan aan de kat/hond des huizes of die van de buren, ergens daarrond ook social media geweven en dan als t echt serieus serieus is misschien aan de mama en de papa als ze niet anders meer kunnen :unsure: .
Sad but true.

Paracommandotrainingen?:unsure:

Mijn man is zo'n halvegare die zoiets nog zou durven eisen ook.
Alsof hij op dat moment ook maar iets te zeggen heeft haha nee maar ooit moet je ze loslaten zodat ze hun eigen fouten kunnen maken en ervan leren en als zijn dochtertje dan te maken krijgt met een player dan breek zijn kippennekje en eet ik hem met haar en huid op.

Ons meisje sinds deze week naar school. Tot nu toe loopt dat wel. Enkel vandaag was ze ontroostbaar in de klas. Haar afzetten is voorlopig geen probleem. Enkel eten en drinken doet ze misschien nog wat weinig maar dat haalt ze thuis wel in.

Halve daagjes voorlopig.

Zo moet ge ze idd aanpakken. (y)
Paracommandotrainingen?:unsure:

Alsof hij op dat moment ook maar iets te zeggen heeft haha nee maar ooit moet je ze loslaten zodat ze hun eigen fouten kunnen maken en ervan leren en als zijn dochtertje dan te maken krijgt met een player dan breek zijn kippennekje en eet ik hem met haar en huid op.
Als ze een dubbele ondervragingstraining van Kamp Waes kunnen doorstaan is het goed. :unsure:

Tja, je hebt gelijk, ze moeten hun eigen fouten kunnen maken, maar over het algemeen zijn vaders toch iets beschermender tegenover dochters dan tegenover zonen. Bij moeders is het dan weer vaak omgekeerd. Is natuurlijk niet altijd en overal, maar over het algemeen is het toch wel in die richting.

Als vader wéét je gewoon wanneer je dochter afkomt met een fout vriendje. Als ik een zoon zou hebben die met een fout vriendinnetje afkomt zou ik dat waarschijnlijk minder snel of zelfs niet doorhebben. Je weet als vader perfect hoe die vijftienjarige pukkelige pubertjes, propvol hormonen zijn en wat ze zouden willen doen met uw dochter. Je bent het immers zelf ook geweest. :sop:

Zo had ik er totaal nog niet over nagedacht. En inderdaad, als ik vroeger een lief had waren mijn ouders de laatste die het wisten. Dan was dat van: 'ma, pa, ik heb een lief'. "Ja? Hoelang ben je al samen?", '2 maanden'.

Eigen fouten maken, akkoord. Maar ik heb het vooral over veiligheid.

Ooit ging ik mijn lief halen met de auto, ik had 1 jaar m'n rijbewijs. Haar papa nam me even apart om te zeggen dat hij wou dat zijn dochter in goede handen was. Hij vroeg mij of ik mijn manieren wou gebruiken op de baan en dat we altijd onze gordel wouden dragen. Omdat zijn prinses z'n alles was. De zachte manier waarop hij mij dat vertelde, pakte. Ik ga dat nooit vergeten. Ge had zijn gezicht moeten zien toen ik met piepende banden wegvlamde. Neen, dat laatste is geen waar.

Ik wil vermijden dat ze op stap gaat met één of andere player die om de maand een ander lief heeft. Of iemand die enorm roekeloos is. Zo'n dingen. Of zoiets lukt en of ik daar controle over ga hebben weet ik niet.

Laatst bewerkt:
De baby gaat sinds februari bij de onthaalmoeder en sindsdien hebben we hier ook al iedere maand wel iéts gehad. Ik ben zelfs op dit eigenste moment weer aan het snotteren. Buiten een kuchje heeft de baby nu eigenlijk zelf wel niks.

Hij kwam gisteren thuis van bij de onthaalmoeder met een cadeautje voor mijn eerste Moederdag 😍 een theelichtje met zijn vingerafdrukjes in verf en een eerste tekening, kei- maar dan ook keischattig

Deze week mijn dochter nog eens Pull my finger laten doen.

Zegt ze daarop: ah, de papa van Sofie doet dat ook.

Ik heb dus weer een leuke gespreksopener voor de volgende keer als ik hem zie.

Sofie is een fictieve naam overigens.

Gisteren kwam de onze thuis van het school en hij begon een liedje te zingen voor de mama dat ze voor moederdag geleerd hadden. Het kwam er op neer dat hij altijd mama denkt. Hij zit sinds februari in het instapklasje en dat is dus de eerste keer. De zwangere vriendin was ontroerd laten we zeggen 😅.

Dochter komt de trap op gekropen naar zolder, waar ik lustig aan het telewerken ben. Ze mag dit eigenlijk nog niet alleen doen. Mijn vrouw was even in de badkamer bezig. Komt ze mijn rommelkot bureau binnen:

"Ikke wil Samson zien"
"Nee, dat gaat niet, papa moet werken."
"Ik wacht wel. :smile:"
"Neenee, papa moet nu echt even hard werken".
"Assebliiiiiief"

puss-in-boots-.jpg

Saved by de vrouw die net op tijd naar boven kwam om ze mee te nemen voor te gaan eten.

Zo had ik er totaal nog niet over nagedacht. En inderdaad, als ik vroeger een lief had waren mijn ouders de laatste die het wisten. Dan was dat van: 'ma, pa, ik heb een lief'. "Ja? Hoelang ben je al samen?", '2 maanden'.

Eigen fouten maken, akkoord. Maar ik heb het vooral over veiligheid.

Ooit ging ik mijn lief halen met de auto, ik had 1 jaar m'n rijbewijs. Haar papa nam me even apart om te zeggen dat hij wou dat zijn dochter in goede handen was. Hij vroeg mij of ik mijn manieren wou gebruiken op de baan en dat we altijd onze gordel wouden dragen. Omdat zijn prinses z'n alles was. De zachte manier waarop hij mij dat vertelde, pakte. Ik ga dat nooit vergeten. Ge had zijn gezicht moeten zien toen ik met piepende banden wegvlamde. Neen, dat laatste is geen waar.

Ik wil vermijden dat ze op stap gaat met één of andere player die om de maand een ander lief heeft. Of iemand die enorm roekeloos is. Zo'n dingen. Of zoiets lukt en of ik daar controle over ga hebben weet ik niet.

Ik had altijd gezegd dat als ik een dochter had dat het eerste lief een vogel voor de kat was. Die verzoop ik in mijn zwembad en hing zijn lijk aan mijn voorgevel met een "ye be warned" bordje op zijn buik geprikt. Of zoiets in die slag :lol:

Terug
Bovenaan