Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben jullie tips voor vrouwen die normaal bij elk feestje wel wat alcohol drinken en die de zwangerschap nog niet willen bekendmaken?
In onze omgeving is dat echt zoiets typisch, bij elke gelegenheid dat er een vrouw niet drinkt 'ben je zwanger?'.

Hebben jullie tips voor vrouwen die normaal bij elk feestje wel wat alcohol drinken en die de zwangerschap nog niet willen bekendmaken?
In onze omgeving is dat echt zoiets typisch, bij elke gelegenheid dat er een vrouw niet drinkt 'ben je zwanger?'.

Heden ten dage totaal irrelevant dus.Hebben jullie tips voor vrouwen die normaal bij elk feestje wel wat alcohol drinken en die de zwangerschap nog niet willen bekendmaken?

Er is geen verschil. Je gaat in dat geval enkel voor de luxe dat het dichtbij is.Voor wat betreft de creche, kan iemand mij uitleggen waarom je voor eentje met vast tarief zou gaan?
Wij hebben eentje bijna naast de deur die vast tarief van 30 euro per dag vraagt.
Terwijl als het inkomensvariabel is, zou het ons net geen 20 euro per dag kosten.
Echt serieus dilemma, want het is wel een ongelofelijke luxe als we die dichtbij kunnen nemen.
Maar voor 5 dagen per week komt dat al op 50 euro per week extra uit, wat toch wel redelijk veel geld is voor ons.
Er is wel belastingsvoordeel, maar die krijg je ook maar 2tal jaar later terug ofzo.
Voor wat betreft de creche, kan iemand mij uitleggen waarom je voor eentje met vast tarief zou gaan?
Wij hebben eentje bijna naast de deur die vast tarief van 30 euro per dag vraagt.
Terwijl als het inkomensvariabel is, zou het ons net geen 20 euro per dag kosten.
Echt serieus dilemma, want het is wel een ongelofelijke luxe als we die dichtbij kunnen nemen.
Maar voor 5 dagen per week komt dat al op 50 euro per week extra uit, wat toch wel redelijk veel geld is voor ons.
Er is wel belastingsvoordeel, maar die krijg je ook maar 2tal jaar later terug ofzo.
.Zoiets zie ik die van mij ook nog presterenMan man deze ochtend was plezant. Madam (3,5j) had duidelijk geen zin om mee te werken, voor niks.
Ergste was dat ze bij opstaan naar het toilet moet van ons. Rechtstaand op het trapje voor de WC, staat madam al wenend te argumenteren dat het "niet eerlijk is, en ze geen pipi moet doen", om dan heel de vloer, trap en wc-bril onder te plassen.
Jaaaaaaaaaaaa dan is het toch een uitdaging om rustig te blijven.

Man man deze ochtend was plezant. Madam (3,5j) had duidelijk geen zin om mee te werken, voor niks.
Ergste was dat ze bij opstaan naar het toilet moet van ons. Rechtstaand op het trapje voor de WC, staat madam al wenend te argumenteren dat het "niet eerlijk is, en ze geen pipi moet doen", om dan heel de vloer, trap en wc-bril onder te plassen.
Jaaaaaaaaaaaa dan is het toch een uitdaging om rustig te blijven.

Dat doet hij nog net niet, maar wel protesteren dat hij geen pipi moet doen. Tegenwoordig zeg ik heel vaak 'oh ik hoor de pipi! hoor je de pipi?' en dan kijkt hij naar beneden en tada daar komt de pipi...Hier bijna 3 en van tijd blijft hij zeggen dat hij geen pipi moet doen terwijl hij aan het plassen is![]()
Hier is er ene bij wie ik mee op toilet moet gaan en op zijn voet duwen als een pedaal emmer en dan pas komt de pipiHier bijna 3 en van tijd blijft hij zeggen dat hij geen pipi moet doen terwijl hij aan het plassen is![]()

Het is te hopen dat hij dat ooit afleertHier is er ene bij wie ik mee op toilet moet gaan en op zijn voet duwen als een pedaal emmer en dan pas komt de pipi
geen pedaal duwen, geen pipi!

. Haar konijn-wekkertje staat om 6u, maar de laatste weken begint ze vroeger en vroeger te roepen en weigeren nog te slapen. Met als gevolg een oververmoeid kind die weigert te erkennen dat ze moe is (not unlike daddy
), en dus lastig is door de dag
.
.Inderdaad heel typisch, vermoeidheid savonds dat zich helemaal niet vertaalt in uitslapen smorgensDe eerste schoolweek ging goed. Geen gehuil en steeds flink. Ze was enkel heel moe de laatste dagen dus gisteren maar een halve dag. Gelukkig is er ook een slaapklasje.
Gisterenavond was ze echt teut. Ze kon niet meer. Dan verwacht je dat ze eens goed en lang doorslaapt.
Ra, ra, ra wie was er nu toch wel klaarwakker om zes uur...
En ik vertik het om dan de tv al op te zetten.
.
4u30 is wel heel vroegDe onze is ook zo, maakt niet uit hoe vroeg of laat ze gaat slapen, of hoe moe ze is, 5u30 is die ten laatste wakker. Haar konijn-wekkertje staat om 6u, maar de laatste weken begint ze vroeger en vroeger te roepen en weigeren nog te slapen. Met als gevolg een oververmoeid kind die weigert te erkennen dat ze moe is (not unlike daddy
), en dus lastig is door de dag
.
Vandaag weer vanaf 4u30 "ik WIL niet meer slaaaaapen". 87 keer naar daar dat ze moet blijven liggen tot haar konijn wakker is. Ik ging normaal uitslapen vandaag, maar ondertussen al sinds 5u klaarwakker. En de vrouw is opgestaan met de kleine. Maar ik hoor niks, dus ik vermoed dat die in de zetel liggen te knorren.
En ik durf dus niet op te staan want wil ze niet wakker maken.
Veel sterkte vandaag en hopelijk morgenochtend meer geluk