pardal
Well-known member
Gisteren met de 4 kinderen alleen gaan zwemmen. 2 oudste kunnen hun plan alleen trekken, wat fijn is. Komen alleen hun papa zoeken voor een partij worstelen in het water.
Nr 3 kan pas zwemmen, is nog wat onzeker in het water, vroeg op een bepaald moment zelf naar bandjes. Maar het leuke is, dat is echt zo een kopie van mij. Die heeft zeker de helft van de tijd in het bubbelbad gaan zitten om daar te chillen en als hij daar niet zit, lag hem in de peuterbad te relaxen.
De dochter kan nog niet zwemmen, maar had daar een speelmaatje gevonden waarmee ze de hele namiddag heeft geamuseerd.
Zwembad blijft voor mij de toch één van de fijnste uitstappen.
Nr 3 kan pas zwemmen, is nog wat onzeker in het water, vroeg op een bepaald moment zelf naar bandjes. Maar het leuke is, dat is echt zo een kopie van mij. Die heeft zeker de helft van de tijd in het bubbelbad gaan zitten om daar te chillen en als hij daar niet zit, lag hem in de peuterbad te relaxen.
De dochter kan nog niet zwemmen, maar had daar een speelmaatje gevonden waarmee ze de hele namiddag heeft geamuseerd.
Zwembad blijft voor mij de toch één van de fijnste uitstappen.

niet dat ze het veel nodig had, eigenlijk enkel bij het slapen gaan maar bon, weeral een stap verder!

ze is nu 2,5. Tzal nog wel bijtrekken 
Gelukkig wel een zoon waar ik nog aandacht van krijg