Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat het hem maar goed zien, er wordt jongens al genoeg 'geleerd' dat ze geen (zwakke) emotie's mogen tonen.Ik bereid me alvast voor op enkele ochtenden met tranen. Geen nood, ik zorg wel dat hij het niet ziet.
Zwijgt é. We zijn er nog altijd niet uit. Alé, vooral m'n vrouw dan.Er is nog één manier om opnieuw een kleuter te hebben in de toekomst...
Mr.Anderson³
Dat past niet in mijn Spartaanse opvoeding.Laat het hem maar goed zien, er wordt jongens al genoeg 'geleerd' dat ze geen (zwakke) emotie's mogen tonen.
Langer licht 's avonds is wel een dikke meerwaarde. Slapen is voor mietjes.Wil iemand aub dat zomeruur afschaffen? De mensen met kinderen danken u.
Omdat ik deze morgen 8u op de wekker zag ipv 7u voelt het toch even als een morele overwinning.Wil iemand aub dat zomeruur afschaffen? De mensen met kinderen danken u.
Zullen we morgenvroeg nog eens klappen?Omdat ik deze morgen 8u op de wekker zag ipv 7u voelt het toch even als een morele overwinning.

Waarom? Dat is zo'n argument dat je vaak hoort, maar ik snap oprecht niet waarom?Langer licht 's avonds is wel een dikke meerwaarde. Slapen is voor mietjes.
Je kan langer genieten van het avondlicht = nog een wandeling of fietstocht maken of in de tuin werken als je kind in bed ligt.Waarom? Dat is zo'n argument dat je vaak hoort, maar ik snap oprecht niet waarom?
Hier zijn ze gelukkig al oud genoeg om te weten dat ze pas uit hun bed mogen als de lichten aanslaan.Zullen we morgenvroeg nog eens klappen?![]()
Het is eerder morgen de kinderen niet uit bed krijgen, of lastige kinderen omdat ge ze wakker moest maken. Al zijn de kinderen hier ook oud genoeg om daar weinig last mee te hebben, dus ik wil niet klagen.Hier zijn ze gelukkig al oud genoeg om te weten dat ze pas uit hun bed mogen als de lichten aanslaan.
Zorgen voor de papa, ik ben al aan het werken.Zullen we morgenvroeg nog eens klappen?![]()

Leg het maar eens uit aan de politiekers die er over beslissen en nooit voor hun eigen kinderen zorgen.Wil iemand aub dat zomeruur afschaffen? De mensen met kinderen danken u.
Ik denk niet dat dit er veel mee te maken heeft hoor. Men heeft de zomertijd ooit ingevoerd voor twijfelachtige redenen. Als men dat nu wil afschaffen zou de keuze duidelijk moeten zijn: wintertijd (de correctere van de twee) voor altijd. Maar dan moet men daar "het volk" ook eens inspraak in geven en wil men zomertijd in het ene land en wintertijd in het andere, en doet men gewoon niets want dat geeft minder problemen.Leg het maar eens uit aan de politiekers die er over beslissen en nooit voor hun eigen kinderen zorgen.
Ook eens gaan kijken wat normaal een ticket kost voor 4DX was 21 EUR ofzo dat is echt niet meer betaalbaar voor ons.