Moet zeggen, toen wij er twee hadden vroeg bijna niemand of we voor een derde gingen. Nu we er 3 hebben, vraagt quasi iedereen of we voor 4 gaan. Precies of we zijn voorbij een of andere grens gegaanThat escalated quickly.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet zeggen, toen wij er twee hadden vroeg bijna niemand of we voor een derde gingen. Nu we er 3 hebben, vraagt quasi iedereen of we voor 4 gaan. Precies of we zijn voorbij een of andere grens gegaanThat escalated quickly.
Dat verbaast me wel, dat ze dat serieus vragen. Dan moet je toch al vaak een grotere of tweede auto kopen.Moet zeggen, toen wij er twee hadden vroeg bijna niemand of we voor een derde gingen. Nu we er 3 hebben, vraagt quasi iedereen of we voor 4 gaan. Precies of we zijn voorbij een of andere grens gegaan

Dat was hier nog één van de grootste praktische zaken. Gelukkig heb ik een bedrijfswagen en zitten er opties in die groot genoeg zijn.Dat verbaast me wel, dat ze dat serieus vragen. Dan moet je toch al vaak een grotere of tweede auto kopen.![]()
En hoeveel mensen hebben een huis met 5 slaapkamers...Dat verbaast me wel, dat ze dat serieus vragen. Dan moet je toch al vaak een grotere of tweede auto kopen.![]()
denk als je 4 kinderen hebt, dat de logica 1 slaapkamer voor 1 kind niet altijd meer telt. Zeker de eerste 6 jaar maken kinderen daar meestal niks van en daarna is er mss al een kind op kot/aan het werk.En hoeveel mensen hebben een huis met 5 slaapkamers...
Op één week tijd is die dochter van ons van 0 naar 100 gegaan. Elke ademstoot is een potentiële crisis
De 28ste gaan we voor een 2de keer buisjes en dan moet ze nuchter blijven. En die is al ZO VLUG hangry. Kzei al tegen mn vriendin "Kheb chance. Kga maar één crisis meemaken die ochtend. Die gaat gewoon drie uur duren" 
Dochter hier is 2 jaar en bijna 3 maand. Ik kan dus niet met zekerheid zeggen dat niet erger gaat worden. Al bij al vind ik het nog meevallen, maar het valt wel op hoe ze nu gewoon koppig is over veel zaken, en voor de kleinste dingen overgaat op geschreeuw en op de grond liggen afzien.Het feest is thuis begonnen. Ze is bijna twee dus het valt niet meer meeOp één week tijd is die dochter van ons van 0 naar 100 gegaan. Elke ademstoot is een potentiële crisis
De 28ste gaan we voor een 2de keer buisjes en dan moet ze nuchter blijven. En die is al ZO VLUG hangry. Kzei al tegen mn vriendin "Kheb chance. Kga maar één crisis meemaken die ochtend. Die gaat gewoon drie uur duren"
Hoe zijn hier ieders ervaringen met die periode? Zit ik daar echt voor minstens een jaar aan vast?
Het feest is thuis begonnen. Ze is bijna twee dus het valt niet meer meeOp één week tijd is die dochter van ons van 0 naar 100 gegaan. Elke ademstoot is een potentiële crisis
Hoe zijn hier ieders ervaringen met die periode? Zit ik daar echt voor minstens een jaar aan vast?

3 slaapkamers zal wel genoeg zijn zeker?En hoeveel mensen hebben een huis met 5 slaapkamers...
Ook altijd een kamer gedeeld tot ik thuis vertrokken ben.denk als je 4 kinderen hebt, dat de logica 1 slaapkamer voor 1 kind niet altijd meer telt. Zeker de eerste 6 jaar maken kinderen daar meestal niks van en daarna is er mss al een kind op kot/aan het werk.

"Tot mijn 12" is wel nog iets anders dan "Tot ik verhuis" natuurlijk...Ik heb tot mijn 12 ofzo een kamer gedeeld met mijn broer. Pokémon battles tot een kot in de nacht waren geen uitzondering
In de tijd dat de gameboys nog met kabels verbonden moesten worden![]()
"Tot mijn 12" is wel nog iets anders dan "Tot ik verhuis" natuurlijk...

Heeft ze geen pop? Als mijn pa soms meeging naar het ziekenhuis, nam hij een pop van thuis mee. Dan ging de dokter alles eerst bij de pop doen en dan liet zij zich ook makkelijker onderzoeken.Dochter hier is 2 jaar en bijna 3 maand. Ik kan dus niet met zekerheid zeggen dat niet erger gaat worden. Al bij al vind ik het nog meevallen, maar het valt wel op hoe ze nu gewoon koppig is over veel zaken, en voor de kleinste dingen overgaat op geschreeuw en op de grond liggen afzien.
Wat me hier eigenlijk het meeste "stoort" is dat ze een soort angst van de dokter en doktersapparatuur lijkt gekregen te hebben, geen idee waarom. Dus vorige keer bij Kind en Gezin geen gewicht en verkeerde lengte (ze was gekrompen), omdat ze hysterisch werd, en bij de kinderarts voor haar windpokken van hetzelfde.
Hier heeft een dokterstasje daar enorm voor geholpen.Dochter hier is 2 jaar en bijna 3 maand. Ik kan dus niet met zekerheid zeggen dat niet erger gaat worden. Al bij al vind ik het nog meevallen, maar het valt wel op hoe ze nu gewoon koppig is over veel zaken, en voor de kleinste dingen overgaat op geschreeuw en op de grond liggen afzien.
Wat me hier eigenlijk het meeste "stoort" is dat ze een soort angst van de dokter en doktersapparatuur lijkt gekregen te hebben, geen idee waarom. Dus vorige keer bij Kind en Gezin geen gewicht en verkeerde lengte (ze was gekrompen), omdat ze hysterisch werd, en bij de kinderarts voor haar windpokken van hetzelfde.
En hoeveel mensen hebben een huis met 5 slaapkamers...
Wij hebben 5 slaapkamers, maar dan nog hebben de 2 oudste lang op 1 kamer geslapen.denk als je 4 kinderen hebt, dat de logica 1 slaapkamer voor 1 kind niet altijd meer telt. Zeker de eerste 6 jaar maken kinderen daar meestal niks van en daarna is er mss al een kind op kot/aan het werk.
De peuterpuberteit was heel zwaar hier. Het is al een koppige en eigenzinnige van karakter en dat werd toen nog feller. Hij heeft toen heel veel zitten testen en veel driftbuien. Heeft ook echt een jaar geduurd (met pieken en dalen weliswaar).Het feest is thuis begonnen. Ze is bijna twee dus het valt niet meer meeOp één week tijd is die dochter van ons van 0 naar 100 gegaan. Elke ademstoot is een potentiële crisis
Normaal valt dat onder garantie zou ik denken. Bij onze opticien toch. Ook al eens bekraste glazen laten vervangen met enkel de verzendkosten als kost. Na een week natuurlijk weer fameuze krassen...Zoontje van 2,5 draagt nu al 2 maanden een bril, heeft me toen €310 gekost (zonder terugbetalingen gerekend) wat ik eigenlijk al veel vond. Vorige week heeft hij zijn montuur kapot getrokken/getrapt. Ik ga begin deze week terug naar de opticien om te vragen of dit onder garantie valt of niet, zij gingen mij iets laten weten vooraleer ze een bestelling gingen doen. Ik bel vandaag terug want ik heb nog niks gehoord, is de montuur opnieuw besteld aan €90 zonder mijn goedkeuring. Als ik dat had geweten had ik een goedkoper montuur besteld of even ergens anders rondgekeken, want ik had het gevoel dat ze me toen een duurder montuur hadden voorgesteld.
Stel dat hij volgende week weer zijn montuur kapot maakt, ben ik weer €90 kwijt...
Die van ons is een routinier natuurlijk met al de onderzoeken die ze al gehad heeft. Maar sinds ze weet wat ze moet verwachten bij de huisarts, werkt ze eigenlijk heel goed mee. Da's ooit ook anders geweest. Denk dat ze zowat de leeftijd van jouw dochter had toen ze de klik maakte. We hebben haar ook al meegenomen als we zelf onderzocht moesten worden.Wat me hier eigenlijk het meeste "stoort" is dat ze een soort angst van de dokter en doktersapparatuur lijkt gekregen te hebben, geen idee waarom. Dus vorige keer bij Kind en Gezin geen gewicht en verkeerde lengte (ze was gekrompen), omdat ze hysterisch werd, en bij de kinderarts voor haar windpokken van hetzelfde.